הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 4.3

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

כיפת הרקיע ממשיכה להזרים אנרגיות של בריאות ואושר אל גזרת מזל טלה. יום נעים. בימים אלה אתם חיים על פי המוטו- "חיה ותן לאחרים לחיות על פי דרכם". אנשים סביבכם מעריכים את המאמצים שלכם. עם זאת, לעיתים אתם מרשים לעצמכם, בשם האהבה לעשות דברים שחורגים מגבול הטעם הטוב. הפתרון נמצא בפיתוח המודעות האישית וככל שתקדימו לטפל בנושא- כך טוב יותר.

תופעה קוסמית בגזרת מזל שור, מעודדת מצב שנוח לכם מאוד בו ולכן אינכם מנסים לשנות שום דבר. גם כאשר העניינים מתחממים אינכם נוקפים אצבע. האמת היא שאתם קצת נרדמים בשמירה. מה שהכי חשוב הוא שלא תבואו בטענות והאשמות, מאוחר יותר. החוזה בלתי כתוב מתעצב עכשיו ואחר כך עלול להיות מאוחר מידי. צפוי קליק רומנטי ביניכם לבין אדם מקסים אך הרפתקן. אין בזה שום רע כל עוד אינכם מצפים ליציבות.

האופטימיות בעליה. הביטחון העצמי עולה לאט, במיוחד לאור הצלחות בשטח. אתם שופעים רגש אבל מוטב שתלמדו להסתיר את מה שקורה לכם בפנים. לא לעשות הצגות ופוזות אלא להיות קצת יותר מאופקים ופחות שקופים לעיני הזולת. אתם מצליחים להתגבר על חסימות ולהתקדם קדימה. צפויה הצלחה באהבה הודות לאיזון, הרמוניה, פייסנות, חביבות, אהבה, שלווה ושלום.



על מנת לצאת מתפקיד הקורבן אליו אתם נסחפים לעיתים קרובות מידי, עליכם לגלות את האפשרות של אהבה עצמית והצבת סדר עדיפויות ברור ומוחלט. אל תזניחו את הרצונות והמאווים הכמוסים שלכם רק כדי לרצות אחרים. זאת דרך בטוחה להגיע למקומות לא נעימים של קיפוח ותסכול. יחד עם כל אלה נראה כי לאנשי העסקים שביניכם צפויה הצלחה גדולה המלווה ברווחים משמעותיים.

אתם מתגייסים לעזור לחברים שעוברים דברים לא קלים. השתדלו לא להזניח בן משפחה צעיר שעדיין זקוק לכם. יש לכם את היכולת לומר את הדברים הכי נכונים והכי מעודדים ברגע נתון. כל הכבוד לכם! כלל לא מפתיע שאנשים פונים אליכם לעזרה ויעוץ. יכולת הנתינה שלכם מרשימה בהחלט כשאתם רוצים ומתכווננים לעזור לזולת. הרקיע מבשר על הצלחה בכל תחום בו מעורב הממסד.

שינוי הדרגתי מתאים לכם יותר מאשר צעד דרסטי של 'לשבור את כל הכלים'. תזרמו לכיוון שנראה לכם נכון. תבררו כמה שיותר פרטים לגבי כל אופציה שעולה על הפרק. אל תגררו למקומות שלא ממש מעניינים אתכם אלא מהווים המלצה של אנשים אחרים, ואל תתפתו לקטע של רגשות אשמה. פשוט חבל על הזמן. הרקיע מבשר על התחלה חדשה הנובעת ממניעים רגשיים.


יום לא משהו. מצב הרוח מוזר. קשה לכם להתחבר לצד החיובי של החיים למרות שבעצם לא קרה שום דבר דרסטי. שיבושים בתקשורת גורמים להרגשה שאין מי שמבין לאן אתם מתכוונים להגיע. נסו לקחת את המצב בקלילות ולהפנים את העובדה שהעניין זמני. חפשו חבר טלפוני שיהיה מוכן להקדיש מזמנו לשיחה ארוכה, כדי להרים לכם את המורל. הרקיע צופה מצבים לפיהם יש לפעול בשותפות עם מהלכו הטבעי של הגורל, מבלי להפריע לזרימה החופשית.

יום רצוף כעסים ועוגמת נפש. אתם נמצאים בקונפליקט בין הצרכים האישיים לבין ההתחייבויות החיצוניות. הלחץ משפיע עליכם לרעה. אל תנסו לייחס לאירועים סביבכם משמעות נסתרת. הישארו מחוברים למציאות ושקלו היטב לפני שאתם נוקטים בפעולה. מישהו מנסה לעזור לכם אבל ללא שיתוף פעולה מצידכם שום דבר לא יתקדם. הרקיע רומז כי יש דברים שהשתיקה יפה להם, וזאת גם אם מאוד בא לכם להתוודות.

אתם סובלים מעייפות בגלל עומס פעילויות שלא ניתן לדחותן. בשעות הערב תחושו הקלה, אך שיחה עם אדם שמקורב אליכם, תרגיז אתכם מאוד. אדם במזל דגים מעורר את כעסכם ואתם מרגישים רצון חזק לנתק את הקשר. כדאי להתאפק עד שתירגעו קצת, מצאו את העיתוי הנכון. הרקיע רומז כי הנפש עלולה לתעתע בכם. אל תניחו לחרדות שווא להעכיר את איכות חייכם.


יום טוב. דרוש לכם שינוי מרענן וזה בדיוק מה שאתם הולכים לבצע היום. יתכן כי תבחרו בפעילות שטחית למדי כמו רכישת פריטים לחידוש המלתחה או לחילופין להירשם לקורס או סדנא חדשה. בתחום העבודה אתם מעזים ומבקשים פידבק ממישהו עליו אתם סומכים, ברכות על התעוזה החיובית. נראה כי משקעים מן העבר נותנים בכם את אותותיהם. אתם זקוקים לאוזן קשבת על מנת לשפוך את ליבכם.

חבל שאתם לוקחים כול דבר ללב. אפשר בהחלט להפסיק לסבול ולהתייחס לאירועים היומיומיים בצורה שקולה ובוגרת יותר. ממילא את מה שלא ניתן לשנות, כדאי להעביר. אם זה לא בא לכם באופן טבעי, אתם יכולים ללמוד טכניקות שיקלו עליהם להתמודד עם אכזבות. זה חיוני לתפקוד טוב יותר מבחינה פיזית ורגשית כאחד. גורם חיצוני ירעיף עליכם מכול טוב. במקביל, מומלץ לכם שלא לשחק את משחק הקשים להשגה.

אתם באמת מנסים להיות אוהבים וקשובים כלפי הקרובים אליכם אבל זה לא ממש הולך לכם. ייסורי מצפון שכביכול עוזרים לכם לכפר על מה שעשיתם לא בסדר או שלא עשיתם מספיק – לא ממש תורמים לשינוי המצב בשטח. האמת היא שהציפיות שלכם מעצמכם ומאחרים מוגזמות. מצד שני, חשוב שאת החובות הבסיסיים שלכם תמלאו כמו שצריך. אם אתם נמצאים במאבק כלשהו, נראה כי הגיע הזמן להסיר את הכפפות: יש מי שאינו מכבד טאקט ודיפלומאטיות.

מאמרים קשורים

Back to top button