הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 8.3

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

הרקיע מזרים אנרגיה כבדה ושמרנית כלפי כוכב מרס השולט בכם. מישהו מטיח בכם דברים לא קלים ועם כל הרגישות בה התברכתם, אתם לוקחים את הדברים ברצינות תהומית. עליכם להתמקד ולא להתעסק בפרשנויות לגבי מה שקורה. יתכן מאוד כי אתם לגמרי טועים ומה שנשמע לכם כעלבון, הוא בעצם מחווה מצדו של מישהו שלא מוצא דרכים ברורות לביטוי.



פתאום אתם מתגעגעים למישהו שכבר לא נמצא בתוך הנתיב שלכם. מומלץ לסגור את המעגל על ידי פגישה יזומה בה תוכלו לומר את מה שיש לכם. למרות שאתם מרגישים נבוכים, צרו קשר ותבקשו להגיד את מה שהיה צריך להיאמר כבר מזמן, ללא הפרעות. לא רק שיקשיבו לכם, אלא בכך תביאו הקלה לשני הצדדים המעורבים.  צפויה התרוממות רוח והתענגות על הקיים, מבלי להתפלסף עם תוכניות לטווח הרחוק.

היצירתיות בשיאה. שיפור כלכלי צפוי להתרחש בימים אלה. יום מתאים במיוחד לרכישת נכס או להשקעות. את המתח המצטבר אתם יכולים לפרוק בפעילות גופנית, מוטב במשהו שקשור לשהות באוויר החופשי. אתם פתוחים לעשייה ולהצלחה. המשיכו בכיוון החיובי בו אתם הולכים, בנתינה ובעזרה לאחרים ואין סיבה שלא תצליחו. בכל הנוגע ללב ולרגשות צפוי לכם אושר גדול. שמחה אדירה. צפויה הצלחה רגשית שלא מהעולם הזה.



נדמה לכם שאף אחד לא מבין אתכם. קשה לכם לסבול קונפליקטים המתעוררים מול אנשים מסוימים שמזכירים לכם טראומות מן העבר הרחוק. שמרו על איפוק. הקפידו על עקרונות של חמלה ואהבה ללא תנאי. כדאי שתסתמכו יותר על יכולת התמרון שלכם. לא תצאו צודקים, אבל תלמדו להסתדר עם יותר אנשים במקסימום מצבים. ייתכן כי חשדנות וחוסר אמון עומדים בלב העניינים, הקנאה עלולה לגבות מחיר יקר.

אכזבה צפויה באירוע שתליתם בו תקוות. אתם כל כך נדהמים לשמוע את הנאמר עד שאין לכם מה להשיב- אירוע נדיר בפני עצמו. ייתכן שהבועה הרומנטית עלתה על שרטון. גם אם נדמה לכם שזה נגמר, אמרו לעצמכם שכל סוף הוא התחלה חדשה. עכשיו הזמן ללקק את הפצעים ולחכות קצת שהם יגלידו. טיפ: אל תשבו בבית לרחם על עצמכם יותר מידי זמן. הרקיע מעודד תקופת לימודים איכותית, מפרה ומרחיבת אופקים.



נסו לא להיכנס לעימותים, למרות שהסבלנות שלכם עומדת לפקוע. יש לכם יותר מידי מה להפסיד. אתם נבוכים מול אדם קרוב, שאומר לכם את כל האמת בפנים. דברים שלא הייתם מודעים להם, עולים וצפים על פני השטח ואתם מתבקשים לתת עליהם את הדעת. הרקיע רומז כי ההצלחה הצפויה לכם קשורה במשהו עונתי, אתם יודעים, כזה שיש לו קשר ישיר עם תקופת סוף החורף.


התפתחות מעניינת בתחום העסקי תתרחש כתוצאה מנסיעה ארוכה או מהלך מפתיע ונועז שתנקטו בו. הצורך שלכם הוא להתאוורר מהמועקה ששרתה עליכם בזמן האחרון. זמן מתאים לפיוס עם מישהו שרק מחכה לאיתות מצדכם. הגיע הזמן לעבור לפעילות אינטנסיבית בתחום האינטלקטואלי. אין טעם לחכות יותר. הרקיע קובע כי גם אם הדמעה זועקת על הלחי, אתם מוצאים תעצומות נפש לבדיחה טובה: אין כמו הומור על-מנת למשוך אליכם כוחות ממוזלים.



נושא הקשור לזוגיות מעלה זיכרונות מכאיבים מהעבר. יחד עם זאת, לא כדאי לכם להתמסר לרחמים עצמיים ולהיות מוטרדים ממה שקורה. העבר כבר נגמר. החיטוט המיותר הזה לא מקדם אתכם לשום מקום. ההיפך הוא הנכון. תנו לדברים לזרום בקצב טבעי. אתם לא נמצאים בוואקום ועליכם לאפשר לאנשים אחרים שאתם נמצאים איתם בקשר, להתבטא ולבטא את הרצונות שלהם. הרקיע רומז כי גם אם אתם משוכנעים בנאמנותם של הקרובים לכם, כדאי שתפקחו עין על מעשיהם.

נכון שאתם מוטרדים אבל מה שיש לעשות כדי לצאת מהפלונטר הרגשי, הוא לפתוח את הלב והראש ולהיות קשובים למה שיש לאחרים לומר. התשובות לעניינים המטרידים אתכם נמצאות בהישג יד, לפחות באופן חלקי. אל תגזימו בתיאור רגשותיכם ובסערת הנפש שלכם גם לאנשים קרובים לכם. זה פשוט לא מתאים. דברים ואירועים המתרחשים במרחק רב מכם, עומדים להשפיע לטובה על מהלך חייכם.


אט אט אתם מצליחים לנחות ולהירגע מהפנטזיות שהתעוררו בכם. התחלה סוערת של משהו שנראה כמו רומן מבטיח, דועכת. פספוס לא קטן בהתחשב בעובדה שלא כול יום אתם מוצאים את עצמכם מתלהבים כול כך. הדרך לפצות את עצמכם על האכזבה היא לבטא את העצמיות היצירתיות שלכם בתחומים אחרים. טיפ: נסו להתמקד. אל תניחו לאיש להוליך אתכם שולל, ואל תשימו את מבטחכם באדם אחד בלבד.

אתם אינדיבידואליסטים ולכן לא קל לכם לתפקד. יש לכם ראיה אישית של פני הדברים, מה שגורם לאחרים לראות אתכם לפעמים באור לא מפרגן. הקדישו חלק מהמשאבים בכיוון של אנשים אחרים וגם בפיתוח ההבנה ש'לא כולם כמו כולם'. גלו קצת יותר גמישות! טיפ: לצאת ממצב הרוח הלוחמני. צפויה תקופה נפלאה לפנויים שביניכם המבקשים זוגיות. המון שמחה, בילויים, הצלחה ופופולאריות.



יום אופטימי. תחושת המועקה שירדה עליכם- מתפוגגת סוף סוף ואתם מצליחים לראות את האור בקצה המנהרה. אתם בהחלט פתוחים לשינויים וחידושים, ואלה מגיעים במהירות. תמיכה מגיעה ממקור לא צפוי שאכזב בעבר. מישהו שאיתו היה לכם קשר רומנטי קצר ביותר 'מתקיל' אתכם ושואל הרבה שאלות. חשוב לזכור שאינכם חייבים להסביר. מסר רוחני יומי רומז כי פתרון בעיותיכם דורש ריכוז רב ושלווה פנימית, אל תרוצו לתפוס את הרוח כל אימת שהיא מופיעה.

מאמרים קשורים

Back to top button