הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 12.3

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

אתם מערערים על סמכותו של אדם בכיר מכם והעניין הזה לא עובר בקלות לסדר היום. בכלל יש לכם צורך למרוד ולקרוא תיגר על חוקים חברתיים שלא נראים לכם הגיוניים. בני המשפחה לא מתלהבים מרוח הלחימה שנחתה עליכם, וזאת בלשון המעטה. נסו ליישר את ההדורים כדי לא לקלקל את כל השבוע. אל תנסו לעמוד בדרכו של כוח הפיתוי, אלא נסו לפייס אותו ולהסיח בכך את דעתו מכם.

יש לכם הרגשה שצריך לשנות ולסדר את העניינים האישיים שלכם בצורה אחרת. קיים פער גדול בין הדרך בה אתם רואים את עצמכם לבין דעתם של אחרים. עליכם למצוא את שביל הזהב כדי לאחד את שתי הגישות. מצד אחד חשובה לכם דעתם של אחרים ומצד שני יש לכם צורך בחופש. מילת המפתח להיום היא- איזון. מספר המזל היומי שלכם הוא 17: מספר נפלא להצלחה במעשים הדורשים אומץ לב.

גישה חיובית יותר כלפי בני הזוג תביא לתוצאות חיוביות. הנקודה היא שהמסרים שאתם מעבירים, מאוד מעורפלים וגורמים אצל הצד השני לבלבול עמוק ולתסכול. נצלו את תחילת השבוע (רק יום שני) למנוחה ולדיבור שיבהיר במידה מסוימת את המתרחש. הזדמנות של ממש לצאת מהתסבוכת. זה זמן טוב לקבלת החלטות משמעותיות לטווח הרחוק, אל תתירו לדאגות ולהרהורים שליליים לעמוד בדרככם.



עניינים הקשורים לקריירה ולתחום העבודה יעסיקו אתכם היום. בקרוב צפויה נסיעה שבה יהיה ניתן לשלב הנאות וגם ביזנס. קשר ישן עם חו"ל יתחדש ויתגלה כמניב פירות. התחום החברתי חי ובועט. בערב תוזמנו למפגש חברתי מעניין. שמרו על איזון בין קשרים ישנים וחדשים. אל תעוררו מהומות ורגשי קנאה. צפויה הצלחה גדולה לעוסקים בשיווק ופרסום.

יתכן מאוד שתצאו לנסיעה רחוקה למדי על רקע רומנטי. זה משהו שמאוד חשוב לכם ואתם מוכנים להשקיע. אתם מרחיבים בצורה משמעותית את המעגל החברתי שלכם. הכיוון חיובי אולם תשתדלו לא להפריז. חשוב לשמור על פרופורציות נכונות. תרימו את הראש וטפחו לעצמכם על הכתף. מגיע לכם צל"ש על האופן בו אתם מתנהלים. מילות המפתח הן יושר פנימי וביטחון עצמי.

אתם מרגישים מרומים ומאוכזבים מבחינה רגשית. הצלחת הזוגיות היא פונקציה של המאמץ המושקע משני הצדדים. קחו אחריות על החלק שלכם ואל תצפו שהצד השני ינהג בדיוק לפי ציפיותיכם. החוכמה היא להיות מוקף בקשיים, ועם זאת לדבוק בדרך הנכונה. נראה כי אתם משקיעים אנרגיה רבה בנתיב אחד בודד. כדאי שתיפתחו לאפשרויות נוספות שמדשדשות בפתח.


פיתוח המודעות לגבי חוויות בעבר, יכול ללמד אתכם המון על עצמכם בהווה. משהו לא ברור קורה בקשר שאתם נמצאים בו בזמן האחרון. משהו נתקע או נעצר. ההתפתחות נבלמת בעיקר בגלל תקשורת לקויה, בעיקר מצידכם. זהו סוג של פינוק שלא מתאים לסיטואציה. הרקיע מעצים את האנרגיה הפיסית וקורא לכם להתייחס לדברים בקלילות ואפילו בילדותיות כלשהי. התחילו לעבוד על עצמכם לשנות גישה.

חשבתם שכלום כבר לא יפתיע אתכם אבל מתברר שיש. טיפוס מעצבן מצליח להעמיד אתכם על קצות האצבעות, נסו להגיב באיפוק ולא בפזיזות. למרות שאתם אוהבים שינויים, קשה לכם. הרקיע מבשר על הצורך להימנע מהרפתקאות רומנטיות ולהתמיד בתלם הישר. כמו כן, הוא מכריז על אהבה שצריך להעניק לה מעטה ממוסד. אתם מוצאים את עצמכם דואגים יותר מאשר בעבר.

קודם לכל עליכם למצוא דרך להירגע. לא חשוב אם תפצחו בסדרת שיעורי יוגה או סדנת מדיטציה. החיבור לפנימיות, למקום של שקט ורוגע- חיוני ודחוף ביותר. נושא התעסוקה כרגע הוא במקום הראשון ברשימת העדיפויות. למרות שאתם יודעים שאף אחד לא יגיש לכם שום דבר על מגש של כסף, אתם לא פועלים מספיק במרץ. למה אתם מחכים? אנרגיות ממוזלות שורות על קשר שזה עתה נרקם. אם תשחקו נכון בקלפים שלכם, תוכלו לקחת אותו רחוק.


משום מה, היום אתם מרגישים מיותרים בכל מקום אליו אתם מגיעים. אם תצליחו להתגבר על הפגיעות והרגישות הגבוהה שלכם, תוכלו להפיק תועלת מכך שאתם לא במרכז תשומת הלב, כפי שקורה לכם בדרך כלל. תחושת הקלה תתפתח בהמשך היום. אולי עדיף לבלות את הזמן הפנוי לבד ולהשקיע בעצמכם. מישהו עורך השוואות בינו לבינכם ומתמלא ברחשי קנאה. אין לכם בעיה איתו כל עוד לא מדובר בתחום האישי.

אתם שומרים על אופטימיות זהירה. הגישה החיובית שלכם ממגנטת אליכם דברים טובים בדמות אנשים בעלי השפעה שעושים מאמץ אמיתי לעזור לכם. יש לכם הזדמנות אמיתית להתקדמות. בתחום האישי צפויה הצעה רומנטית ממישהו שאתם מכירים זמן רב. למרות שהדבר מחמיא כדאי לשקול אם זה ראוי בטווח הארוך. זכרו כי באמצעות העדינות [טאקט ודיפלומאטיות] מתחדדות האוזניים והעיניים נעשות בהירות [כלומר, הראייה מתבהרת].

הבית מלא אנשים ולכן קשה לנחש למה אתם חשים בדידות. גם מי שנמצא בזוגיות קבועה מרגיש ריחוק וירידה באנרגיה. אל תגררו לוויכוח ותלונות. זה לא יעזור ורק עלול לגרום להחרפת המצב. קבלו את העובדה שהיום מצב הרוח ממש לא יציב. עד סוף היום צפויה ירידה במתח. מספר המזל היומי שלכם הוא 24: המספר מייצג הפתעה מסתורית שתביא לכם תועלת.

מאמרים קשורים

Back to top button