הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 14.3

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

הכוכבים מעודדים אתכם להתקלף מביישנותכם ולערוך לעצמכם יחסי ציבור. כך בקריירה וכך גם בנתיב החיזורים. חלוקת העבודה בבית תקל עליכם, למרות שבכל מקרה יש לכם היום הרגשה של עומס בלתי רגיל. נראה שאתם זקוקים לזמן כדי להתאושש מאירועי הימים האחרונים. יום מתאים לבלות בחיק הטבע ולשכוח מכול ההתחייבויות. גם סידור וניקיון הבית יכולים לחכות אם יש לכם אפשרות צאו לנסיעה רחוקה ורצוי לבד.

יש לכם בעיה בהסקת מסקנות לגבי עצמכם בגלל הנחות יסוד מוטעות. מצבכם החברתי מושפע מאירועים שקרו בעבר ואין להם שום קשר ולו הקלוש ביותר למה שאתם עושים עכשיו. הגיע הזמן לקחת את העניינים בידיים ולנקוט ביוזמה. קידום עצמכם לתפקיד מרכזי ומכובד במעגל החברתי שאתם נמצאים בו הוא עניין של תכנון מתוחכם. אתם לא ממש מאושרים גם כאשר אחד ממתחריכם הולך ומסתבך. טוב תעשו אם תציעו לו את עזרתכם.

יש לכם תחושה שהתוכניות שלכם נעלמות ומתמסמסות בלי שניתנת לכם הזדמנות להשפיע. אם תוכלו להתנתק מהצורך לדעת מה בדיוק קורה בכל רגע נתון, תגלו בהקלה רבה את התענוג הצפון בלהתמסר לזרימה הטבעית של הדברים שאחרים טורחים ומכינים עבורכם. אתם עוד תגלו את סוד הקסם ותרצו עוד. נראה כי זמן רב עשיתם למען הכיס ועתה יש לעשות למען הנפש. הצטרפו אל חוג יצירתי שהולם את כישרונותיכם.



צפוי יום עמוס בו אתם מחפשים לעצמכם שעה נוספת. הימנעו מלהבטיח את אשר תתקשו לעמוד בו. זה יום בו אתם מפנימים את הצורך בסיוע מקצועי לגבי בעיה שאתם מתלבטים בה. כיווני פעולה נוספים שלא חשבתם עליהם כלל יעלו על הפרק. בתחום הזוגי אתם נהנים מתקופה טובה. מבחינות רבות נראה ש'קמתם לתחייה' מתוך מצב דמוי תרדמה בו הייתם שקועים. המשיכו בכיוון זה וצפו לתוצאות חיוביות.

אתם פוחדים לוותר על מה שיש לכם מתוך מחשבה שיש לכם הרבה מה להפסיד ושום ביטחון בעתיד. זוהי ללא ספק תחושה שמובילה לכיוון של תבוסתנות ולא להצלחה. קחו את הזמן לברר ולבדוק את השטח לפני שאתם מחליטים מראש מה בדיוק עומד להתרחש. כדאי לפרגן לעצמכם ולהאמין שעתיד צופן לכם הפתעות נעימות. כדאי שתפקידו בכספת את סודותיכם. שימרו לעצמכם את שאינכם חפצים כי יגיע לאוזניי אחרים.

ההשלכות של מאמצים שהשקעתם מניבות פירות. אנשים סביבכם מקבלים אתכם למרות החולשות שלכם. בתחום האישי צפויה הרפתקה נעימה. תפגשו מישהו שיגרום לכם להחסיר פעימה. יהיה לכם קשה לסרב להצעה שתקבלו. לא יזיק לכם להפעיל מעט יוזמה בתחום הרומנטי. אדם קרוב משדר מסרים שמדליקים אצלכם נורת אזהרה. תצטרכו ללחוץ עליו כדי לגלות את אשר אירע.


טוב שיש לכם דמיון מספיק פורה וכושר שכנוע, כך שאתם יכולים לשחק אותה היום כאילו 'לא מסוגלים'. האמת שמצב הרוח שלכם גרוע כל כך שבעצם אתם לא רוצים לזוז מילימטר מהבית ומהמיטה. זאת תוצאה של ניסיון כושל להתחבר עם אנשים שממש לא מתאימים לכם. התגובה שלכם היא מעבר לכל פרופורציה הגיונית ומה שאתם באמת צריכים לעשות זה לקום ולצאת לבלות. מספר המזל היומי שלכם הוא 8: המספר רומז על תסכול בשל ביקורת עצמית רבה מדי.

אתם פותחים אל הלב בפני מישהו קרוב ומגלים את כול מה שהחזקתם בפנים הרבה זמן. שאלות שאתם עונים עליהן בכנות וביושר עילאי מאפשרות גילוי לב גם מהצד השני. אל תסיקו מסקנות ואל תעשו שום דבר נחפז. תנו צ'אנס למילים לשקוע ורק אחרי מספר ימים תוכלו לגבש את עמדתכם הסופית. זכרו כי עץ השיטה שורד הודות ליכולתו להתכופף ברוח הסערה, בעוד שהברושים והאלונים עלולים להישבר בה.

יש לכם מספר בעיות שאתם מחפשים לפתור. המרחב האישי שלכם הוא משהו שמאוד חשוב ולאחרונה די מוזנח. אין צורך לחולל מהפכות של ממש. אם אתם כבר נמצאים במסגרת עליכם למצוא ולהציג הגדרות חדשות שמתאימות לצד השני. אם אתם פנויים- קחו כמה ימים לפסק זמן, לחשיבה ולהתבודדות. מישהו שאתם מחבבים לא יתנגד שתעלוהו בחכתכם, ובלבד שיישמר כבודו העצמי.


יום עם לא מעט בעיות לא צפויות שצצות לפתע. יתכן שתצטרכו להתמודד עם כמה אתגרים בבת אחת ואף להיעזר במישהו מנוסה. מישהו קרוב מושיט יד לעזרה ולא מאכזב, למרות שרמת הציפיות שלכם ממנו- נמוכה. רכישה שתכננתם תצטרך, מן הסתם להידחות, לפחות עד שהמצב יתייצב. מספר המזל היומי שלכם הוא 33: המספר רומז על פסק-זמן, התבודדות, שיקול דעת, חשבון נפש. המסר דורש מכם זהירות ואיטיות.

יום מצוין שמתאים לפנויים לצאת לבלות. אם תחפשו במקום המתאים תמצאו אדם מעניין שהקשר איתו יכול להעשיר אתכם. בתחום החברתי חלה רגיעה אם כי אדם שאתם רוחשים לו כבוד וחיבה עמוקה, יתלונן. כדאי שתתנו מעט זמן למי שדורש את תשומת ליבכם. זכרו כי ענווה מביאה עימה הצלחה. זוהי דרכם של השמיים להאציל את השפעתם המיטיבה כלפי מטה ובכך ליצור אור וחום.

אתם מנסים להבין תהליך שמתרחש אצל בני הזוג שלכם אבל משום מה מהססים 'לקרוא לילד בשמו'. ההתחמקות שלכם משיחה ישירה ושאלה ממוקדת, רק מאריכה את הסבל שחוסר הבהירות גורם לכם. אם תקדישו לעניין קצת מחשבה תגיעו מן הסתם למחשבה שהמצב טיפשי למדי. שנו גישה ואז נראה שצפויה לכם הפתעה נעימה. אתם לוקחים ברצינות רבה מדי אדם שמתלוצץ איתכם. לא כל מילה שלו צופנת משמעות נסתרת.

מאמרים קשורים

Back to top button