הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 19.3

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

הקשר האינטימי נמצא בשיא אבל אתם מתקשים לראות זאת. כמה שאתם מקבלים, נראה לכם לא ממש מספיק. המעשים והפעולות של בן/ת הזוג, גם אם אינם קשורים בכם, מעוררים תרעומת. חבל שאתם לא לומדים להתפשר יותר. איכות החיים שלכם הייתה עולה עשרת מונים. הרקיע צופה מצבים אשר לפיהם כדאי לכם לנקוט גישה עקיפה, דיפלומטית ומתוחכמת – ולהימנע מללכת במסלולים צפויים מראש.



אתם מצליחים סוף סוף לאסוף את עצמכם ולהתארגן לפעילות ביתית חשובה שמחכה לכם כבר זמן רב. סידור שולחן העבודה הוא משימה ראשונה במעלה. אתם עסוקים בחיפוש ניירת חשובה. במחצית השנייה של היום- יוזמה שאתם נוקטים מעלה אפשרות חדשה בתחום החברתי. הרקיע צופה מצבים של שותפויות מכל מין וסוג, והוא נפלא בעיקר עבור אהבה טהורה שאין עימה תנאים והתניות.

יום לא קל בו אתם זקוקים להמון פרגון ועידוד ובעיקר- כמה עצות אובייקטיביות ומקצועיות. נראה שהקריירה שלכם בנחיתה ויש צורך לעשות משהו דראסטי במקום לצבור הפסדים נוספים. כל רעיון שיעלה לכם בראש שווה בדיקה. מצד שני, בגלל שלפעמים אתם נוטים לשקוע בפנטזיות שאין בינן ובין המציאות כל קשר, כדאי לעשות "חושבים" בשניים. הרקיע רומז כי גם לכם מותר להמר- מי שלא מוכן להסתכן לעולם לא יידע את אשר הפסיד.



על פניו נראה כי אין לכם על מה להתלונן. אולי אתם מרגישים קצת מתוסכלים כי חיי האהבה שלכם זקוקים ל'מתיחת פנים'. לא כדאי להטיל על אנשים אחרים את האשמה והאחריות למצב. עכשיו בואו ונראה אתכם יוזמים פעולה ישירה לשיפור. הרקיע רומז כי צפויים לכם מסרים רומנטיים שבעבר העדפתם להתעלם מהם. אתם רווים נחת ממקום חדש שהגעתם אליו. אם מדובר בקטע רומנטי, רק השמיים הם הגבול.



אנרגיה מוטרפת במקצת המגיעה מן הכוכבים מארס ואוראנוס, מפתיעה אתכם. נראה שאתם מעדיפים לשמור על ריחוק רגשי ואפילו אנונימיות מסוימת בקשרים החיצוניים שלכם. זה נותן לכם מעין הגנה מפני התחייבות רגשית שאינכם בשלים לה כרגע. מי שכבר נמצא בקשר מתמשך יכול גם כן לחוש את הצורך להתרחק במקצת מפעילות זוגית חונקת, התמקדו בתחום העבודה.

תופעה קוסמית מבשרת על אנרגיה קלילה ולא מחייבת. נתקפתם בקטע של נהנתנות וקשה לכם לחשוב על שום דבר אחר מלבד איך לעשות כיף. יש לכם מעט מאוד מוטיבציה ללכת לעבודה ואתם עושים זאת בקושי רב. המגבלות שלכם בתחום העסקי גורמות לכם להתפשר על פחות מהטוב ביותר ומצד שני, זה מוציא לכם את כל החשק. מומלץ למצוא את המסלול האופטימאלי שיכלול גם סיפוק וגם הכנסה נאותה.


הרקיע משגר אנרגיות רומנטיות אל כוכב ונוס שליטכם, אך גם לא מעט התפנקות ונהנתנות: קשה לכם לשבת במקום אחד. יום העבודה עובר עליכם בעצלתיים ואתם ממתינים בקוצר רוח לערב. מה שבא לכם לעשות זה לצאת לבלות ולהשתולל, בלי לעשות חשבון לאף אחד. פגישה עם אנשים חדשים, תהווה מקום מתאים עבורכם לבטא את התחרותיות והרצון להתבלט. הישמרו מפני הזדהות יתר עם משהו שאתם רוכשים. יותר משאתם רוכשים אותו, הוא עלול לרכוש אתכם.



בתחום הביתי צפות בעיות שכדאי לשים אליהם לב ולטפל בהן לפני שיתפסו ממדים גדולים יותר. אתם שוכחים לעיתים להשקיע ולשמור קשר עם בני משפחה. הדבר עלול לגרום לעימותים שנובעים מתסכולים ותחושה של הזנחה וחוסר תשומת לב. כבר היום כדאי תתחילו לתכנן בילוי משותף כל שהוא להמשך השבוע. חומר למחשבה- זה מה שיש. צפוי לכם קטע מיסטי הרומז על דברים שהשתיקה יפה להם. שימו לב להסתודדויות המתנהלות מאחורי הקלעים.

בתוך כל האקשן והאנדרלמוסיה ששוררת בחיים שלכם היום, תתקשו למצוא קצה חוט. הכול הולך הפוך ולמרות כל המאמצים שלכם להשליט סדר בבלגן, הסיכויים להצלחה קלושים. ברקע יש בעיות משפחתיות שמטרידות אתכם. קשה לכם כרגע להתמודד עם זה אבל יש השפעות מתחת לפני השטח. כדאי לנסות להירגע, ללמוד להקשיב עם הלב. הרקיע רומז על התלבטות בין ההיגיון לבין הרגש. ייתכן כי מדובר באפיזודה רומנטית המתנהלת בחדרי חדרים.


יום לחוץ בעיקר בעבודה. התנהגות שבאה מהלב ולא מה-'ראש' תעזור לכם להתמודד. "עניינים שבלב" נמצאים משום מה בשלב של עיכובים. הדברים לא זורמים ואתם מרגישים חנוקים. גלו התחשבות ואמפטיה למה שהצד השני מרגיש. במקרה הזה, ספונטאניות והפעלת הצד הרך שלכם תעזורנה לשיפור ההרגשה ההדדית. הרקיע מבשר על תקופה שופעת הרמוניה ואיזון. השאלות שהתלבטתם בהן יצטיירו לכם עתה בפרספקטיבה הרבה יותר מציאותית מבעבר.



נראה כי אתם מסמנים מטרה והולכים אליה. זה טוב ונפלא כל עוד היא לא משבשת את שאר תחומי חייכם. אל תתעלמו מאנשים שזקוקים לכם, גם אם הם מתביישים להודות בזה. מתן בסתר יביא לכם מזל וברכה. יש מי שלקח לתשומת ליבו את הערותיכם. מצד שני, תנו לו זמן כדי שיוכל להפנים את הדברים. נטיותיכם ההרפתקניות מעצבנות אדם שמרן. כדי להעביר אותו לצידכם, תצטרכו ללכת עם מוח ולא עם כוח.

אין לכם יותר מידי סבלנות עבור טיפוס כפייתי שמנסה למשוך את תשומת לבכם. מצד שני, באופן מפתיע, אתם נכנעים למניפולציות של אדם אחר שמנסה 'להלביש' עליכם סממנים מאורח חייו… הראיה החודרת שלכם לא עוזרת לכם היום לראות את הדברים בצורה שקופה וברורה. להתייעץ עם חבר/ה קרוב, יכול להקל עליכם מאוד. הרקיע רומז כי כשחוטבים עצים, עפים שבבים – אין דרך אחרת להגיע אל הפסגה.

מאמרים קשורים

Back to top button