הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 23.3

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

יש לכם עוד הרבה מה ללמוד ביחסי אנוש, למרות שנדמה לכם שהכול ברור ושיש לכם את כל התשובות. הבחירה בין חיי חברה ובין מערכת זוגית מתחדדת. הרקיע צופה מצבים אשר לפיהם אתם פוגשים אנשים שכבר חלפו בעולמכם ועתה הם חוזרים להשפיע על מהלך חייכם. אנרגיה טובה מאפשרת לכם להיחלץ מבעיה כספית. נסו להימנע מביקורתיות כאשר ההזדמנות תופיע.



יום גדוש פעילות בו אתם עושים מאמצים לרצות את כל מי שבא אליכם בדרישות, אבל המגמה הזאת עלולה להתפרש כחולשה, אז אל תגזימו בקטע. חשוב לדרוש את מה שמגיע לכם, בלי להרגיש אשמים. גם בבית יש לכם נטייה לתת עוד ועוד עד אשר אתם מתישים את עצמכם ומרגישים מרוקנים ואפילו קצת מנוצלים. כדאי פשוט להפסיק. הרקיע רומז כי אין להעניק יתרון לרגש על פני קולו של ההיגיון.

יש לכם חשק לעשות שינוי רציני כמו לעבור דירה או להחליף מקצוע. לפני שאתם 'משתוללים' באופן אימפולסיבי, כדאי לחשוב עוד פעם. אתם יכולים לנצל וליישם את הכישורים והכישרונות הרבים בהם ניחנתם למספר רב של תחומים. כרגע אתם עסוקים בשיקום המצב הכלכלי שלא ממש היה בשיאו לאחרונה. מומלץ לשמור על דבקות במטרה והתמדה. הרקיע רומז כי יש לפסוע בנתיב הרוחני, גם אם צצים גורמים שאינם שבעי רצון מזה.



הירח שליט מזלכם מחייך אליכם. הרגשתכם תהיה כאילו שבתם הביתה לאחר נדודים. הביישנות שלכם מגיעה לידי ביטוי במקומות הכי לא מתאימים והיום אתם חווים לא מעט רגעי מבוכה. למרות ההרגשה הפנימית, הרושם שאתם עושים על אנשים הוא טוב ועליכם להפנים את העובדה שלא כולם מרגישים את הסערה המתחוללת אצלכם בפנים. אל תסרבו מראש להצעות גם אם הן לא נראות לכם. קחו זמן לחשוב.



אתם מגלים אסרטיביות במערכת היחסים המורכבת בה אתם נמצאים וזה רק יכול לתרום למי שנמצא בצד השני שלא בטוח ברצונות ובגבולות שלכם. אתם משתמשים בחוש ההומור המצוין שלכם כדי לחפות על מבוכה, אך אווירת הקלילות שאתם מנסים להשרות אינה מקלה באמת על המצב. כדאי שתקחו אחריות. אדם נדיב מציע לכם הצעה שקשה לסרב לה. נראה כי אתם מודים לו אך דוחים את העיתוי לביצוע.

סערות רגשיות עוברות עתה על כוכב מרקורי שליטכם. התופעה מעודדת אתכם להעניק עדיפות ראשונה לענייני הבית. כדאי לצאת לבילוי שקט ואינטימי עם בן/ת הזוג. לפנויים: זה בהחלט יום שמתאים להיכרות חדשה. נסו להקשיב עם הלב ולא לנתח מבחינה הגיונית כל אירוע שאתם מעורבים בו. מישהו מבני הבית משמיע דברים שמקוממים אתכם. קחו נשימה עמוקה לפני שאתם מגיבים. כדאי לזכור שלא כל דבר הוא אישי.


זה יום בו יבואו לידי ביטוי כישורי התקשורת שלכם והכושר שלכם להתיידד עם כל אדם בכל מצב. אתם פתוחים ליקום וכך מתגלגלות לידכם אפשרויות לא מטעות שיש בהן פוטנציאל לכיוונים שונים. אין צורך לנסות ולהרשים את כולם בבת אחת. פשוט תזרמו ותסמכו על הקסם האישי שלכם שיעשה את העבודה. צפויה לכם הצלחה הודות לגורמים מבחוץ. עיתוי נפלא המשפיע מטובו על כל תחומי חייכם.



אתם הולכים מהצלחה אחת אל אחרת. שיחת טלפון שתתקבל בשעות הבוקר תאשר את ההתקדמות הממוזלת שמתרחשת לאחרונה בחייכם. בתחום האישי והזוגי, יש גם כן התפתחות חיובית. מי שנמצא בקשר יגלה צדדים חדשים שלא היה מודע להם עד כה באישיותו של בן/ת הזוג. לגבי פנויים ופנויות מילת המפתח היא לנסות ולהעז. שווה את המאמץ. גורמים שמעבר לים עשויים להשפיע על גורלכם. צפויה הצעה הקשורה בחו"ל או אהוב לב השוהה במרחקים.

יש לכם הזדמנות להגיע לרמה של אינטימיות ביחסים הזוגיים, בין אם מדובר בשיחה פתוחה במיוחד עם בן/ת הזוג או בילוי משותף. במידה ואינכם נמצאים בקשר, אתם עשויים להיות מופתעים לטובה. אפשרות להגשים פנטזיות ומאווים שרציתם להתנסות בהם כבר מזמן אבל לא היה לכם עם מי. הרקיע מבשר על תקופה נפלאה להסרת מכשולים שהכבידו בתחום הביתי והמשפחתי. כמו כן הוא נושא בשורה טובה ליצירתיים ולאמנים שביניכם.


תחושת חשדנות מעכירה את מצב הרוח. נסו להתגבר על ההרגשה המעיקה על מנת לתת לאירועים להתפתח בקצב טבעי. אף אחד לא חותר תחתיכם ואין לכם ממה לחשוש. אתם חשים כך כפי הנראה בגלל זיכרון מהעבר שעלה בדרך אסוציאטיבית. במהלך סוף השבוע ישתפר מצב הרוח ותגלו כי מי שהייתם בטוחים שהוא אויב, הוא בעצם- לטובתכם. הרקיע מבשר על תקופה שופעת מזל והצלחה בהימורים ובקשרים עם מדינות שמעבר לים. כמו כן הוא צופה שמחות אצל הסטודנטים שביניכם.

ציות לנורמות ומוסכמות זה לא בדיוק ה"כוס תה שלכם". חוסר היכולת להיות קונפורמיסטיים גורם לכם לנקוט בצעדים שנראים לאחרים כחסרי אחריות. חוסר היציבות נובע מכמה רעיונות במקביל שמתרוצצים לכם בראש. כדי להתאפס, עליכם להחליט מה הכיוון הרצוי לכם ולא לטפל ביותר מתחום אחד בו זמנית. הפנימו את האמרה 'בצאתכם לצוד את העכביש, עשו זאת בשעה שהוא צד את הנמלה' זכרו מסר זה בשעה שאתם יוצאים לפעול נגד מתחריכם.



איפוק רגשי שאתם מגלים היום, תורם לתדמית הרצינית שאתם מנסים לשדר. כושר הארגון שלכם, גם הוא מרשים במיוחד. אתם מפגינים בגרות ועצמאות ומתקדמים בנחישות לעבר המטרות שהצבתם לעצמכם. השקעה מעולם לא הרתיעה אתכם, כל עוד אתם רואים בצורה ברורה את המטרה באופק. המשיכו כך! בהצלחה. הרקיע רומז כי ידיד אמת לעולם לא יכעס כאשר תצעקו עליו, על כן שימרו את חיוכיכם ליריביכם דווקא.

מאמרים קשורים

Back to top button