הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 24.3

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

יום נפלא שמתחיל בהפתעה. אתם מרגישים התעוררות והתלהבות. חיי החברה שלכם מהווים מוקד מרכזי סביבו נעים כל יתר הדברים. התקשורת מצוינת ומאפשרת לכם להתחבר גם למי שקודם לא ממש הצלחתם. הירידה במתח ושיפור האווירה יוצרים הזדמנות אמיתית לשיפור גם בתחומים אחרים. הרקיע מזהיר מפני מצבים אשר לפיהם מקננות במוחכם מחשבות רבות ותוכניות, אך משום מה ללא מימושן.



אתם מרגישים קצת לחוצים. יש מישהו שאתם לא בטוחים לגבי רגשותיו כלפיכם. נדמה לכם שהמצב לא בשיא אבל למעשה, מחכה לכם היום, בדיוק מאותו הכיוון, הפתעה נעימה. את כל הפחדים והחששות שלכם, אתם יכולים לזרוק החוצה דרך החלון. אתם צפויים לקבל חדשות טובות הקשורות למישהו מחו"ל. הרקיע רומז כי צפויים להתרחש אירועים אשר יועילו מאוד לבית ולחיי המשפחה.

מישהו מנסה ללכוד את תשומת ליבכם באמצעות עקיצות מילוליות. אם תזרקו לו מילה טובה, הוא ירד מזה. טיפוס מעצבן ממטיר עליכם שלל עצות, אך הפעם, לשם שינוי, אתם לא מזלזלים בחוות דעתו. זה הזמן להשקיע בקיים מבלי להיגרר לרעיונות הרפתקניים. בדרככם יצוצו טיפוסים שינסו לשכנע אתכם אחרת. התחום האישי גורם לכם להתלבט בין ההיגיון לבין הרגש. הכוכבים מעודדים אתכם לבחור בגישה ההגיונית.



בילוי עם חברים שלא ממש מקשיבים רק גורם לכם להרגיש רע יותר עם עצמכם. מה שנחוץ לכם זה מישהו שיקשיב, יעודד וייתן לכם אופציות אחדות לפעולה. אתם מרגישים תקועים מצד אחד ומבודדים מצד שני, למרות שכל היום יש סביבכם אנשים. את המצב האבסורדי הזה אתם חייבים להפסיק ומה שיותר מוקדם – יותר טוב! הרקיע צופה מצבים אשר לפיהם אתם נצמדים אל זיכרונות העבר, ועל כן הוא מציע לכם לפרץ דרך בכיוון חדש ומרענן.



אנרגיה מאתגרת במיוחד מגיעה הישר מן השמש ומציפה את גזרת מזל אריה. לא פלא שצפויה תחושה של חוסר מנוחה. אתם עסוקים בנסיעות מה שמתאים למצב הרוח הסוער שלכם. בגלל התוקפנות שנמצאת ברקע, עליכם להיזהר יותר מתמיד שלא לפגוע באחרים או לחילופין ברושם שאתם עושים על חבריכם ובשמכם הטוב. גם אם לא ממש מתחשק לכם עכשיו להתעסק עם דיפלומטיה- זאת הדרך היחידה לעבור את היום.

גזרת מזל בתולה פנויה עתה מתכנים שהיו עשויים להועיל, אך גם לשבש ולהכשיל. זה הזמן להאיץ תהליכים ולקבל החלטות. יש לכם פגישה חשובה ועליכם להחליט מיד במקום מה אתם הולכים לעשות לגבי עניין שמטריד אתכם מזה מספר חודשים. קחו אחריות וקבלו על עצמכם בשלמות לבצע את מה שתחליטו- עד הסוף. שמרו על חשאיות ואל תשתפו יותר מידי אנשים בתוכניות שלכם.


אתם מרגישים פוגעים ומאוכזבים, ויש לכם הרגשה שאף אחד לא מבין אתכם ושכול העולם סביבכם השתגע. חלק מהדברים המתרחשים כלל אינו נוגע לכם ובוודאי שהדברים אינם אישיים, אך בגלל סף הרגישות הנמוך שלכם, אתם נוטים להיפגע מכל דבר. אל תחששו ללחוץ על אדם המשהה את תשובותיו או מתחמק מקיום הבטחותיו. שיחה עם מישהו שלא פגשתם הרבה זמן עושה לכם טוב על הנשמה ומרגיעה הרבה מקומות כואבים.



מילת המפתח ליום זה היא חיפוש אחר הכוחות הפנימיים שכאילו נעלמו. יש לכם את זה ובגדול, אתם רק צריכים להתחבר. יש לכם צורך עמוק להיות קצת לבד, רצוי במקום שיש בו שמש, מים ומרחבים. יש פערים גדולים בין הרצונות והמציאות שלכם אבל תוכלו להתגבר על הכול בעזרת גיוס המשאבים הפנימיים ורצון אמיתי להתפשר ולהיענות לזולת. באופק עולים מזל, אושר, עושר ופריון. האופק צופה הצלחה עצומה הודות למזל הטוב, וללא שום קשר עם תכנון מוקדם.

כוכב יופיטר שליטכם, משגר אליכם אנרגיות של התחדשות ומהפכים. במקביל, אתם מתרחקים מחברים ישנים אך לא ממהרים למצוא אנשים אחרים למלא את מקומם. מצב זה מקשה עליכם ועלול ליצור תחושת בדידות גורפת. התסכול שלכם מדרבן אתכם לבלות ערב שלם בבית, ולזלול מכל הבא ליד. לפחות נצלו את הזמן לקריאת ספר טוב או לכל פעילות אחרת שגורמת לכם להנאה של ממש.


יום סוער. אתם נוקטים יוזמה לקידום עניינים שברוח אבל במקום להתקדם לכיוון הנדרש, בכול פינה מתפתחים עימותים. עליכם להגדיר בצורה מדויקת מה אתם רוצים ולא לתת לאנשים סביבכם להסיט אתכם מהמסלול. הדרישות שמציבים לכם הסובבים אתכם הן לא מציאותיות ועליכם לעמוד על שלכם ביתר תקיפות. הרקיע מבשר על תקופה של פעילות וריגושים. אקשן הוא שם המשחק. יש להפסיק את ההתלבטויות ופשוט לצאת אל הדרך.



מצב הרוח שלכם מתדרדר אבל אתם לא נותנים לעצמכם לגלוש לתהומות עמוקים מידי וטוב שכך. עליכם לצאת מתחום הדיבורים ולעבור לתחום המעשים, במיוחד בכול מה שקשור בבני משפחה. פידבק חיובי מגיע מכיוון מפתיע. אתם מקבלים מחמאות ונותנים לכם להרגיש שלוקחים אתכם ברצינות. הרקיע מבשר על תקופה של זוהר ומלכותיות. הוא צופה קשרים עם אנשי שררה, כמו גם עם גורמים ב-"חלונות הגבוהים".

ההתקפה היא ההגנה הטובה ביותר. אולי. לאור הנסיבות, מוטב לכם לנקוט בווריאציה של טקטיקה זאת. לפני שיגיעו הטענות והביקורת לכיוון שלכם, פיתחו בשיחה ורצוי שתהיה הכי כנה שבעולם. בתוך תוככם, אתם יודעים שאינכם נוהגים בצורה הוגנת ושאתם מגיבים לנסיבות ולא פועלים לפי מה שאתם יודעים שצריך. הרקיע מבשר על תקופה בה מומלץ ליטול פסק-זמן על מנת לשקול מחדש קשרים שהפכו למעמסה. שיחת נפש עשויה לסלק משקעים שאתם גוררים עימכם זמן רב.

מאמרים קשורים

Back to top button