הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 27.3

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

נתיב הגורל שלכם משתלב עם האנרגיות של הכוכבים מרקורי וונוס, ויוצר תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 5 ו – 6. זה יום המאופיין בעצבנות מסוימת ובאי שקט. אתם מרגישים עייפות וירידה באנרגיות. אל תיקחו את זה יותר מידי קשה. התחושה תעבור בקרוב. חוסר המיקוד מלווה בחוסר יעילות ימנע מכם לבצע משימות שהבטחתם לעצמכם לעשות במהלך השבוע. הימנעו מביקורת עצמית. צפויה הצלחה לאלה מכם העוסקים בעולם התקשורת, כמו גם ליוצאים למסע הרפתקני.



נתיב הגורל שלכם משתלב עם האנרגיות של הכוכבים מרס ומרקורי, ויוצר תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 9 ו – 5. אם אין לכם חברים קרובים שיכולים לתת לכם כתף ותמיכה בשעות קשות, עליכם ליצור לעצמכם מעגלים חברתיים רחבים יותר. ייתכן כי לא קל לכם כי אתם ביקורתיים מידי וגם לא מהססים לבטא את הרגשתכם. למראית עין, יש לכם יכולת התחברות והסתגלות מעולה למצבים אולם עמוק בפנים, אתם מתקשים להתמודד. כדאי להיצמד אל הקיים ולהשקיע בו. במקביל, יש לדחות לפעם אחרת רעיון שרוח הרפתקנית נושבת במפרשיו.

נתיב הגורל שלכם משתלב עם האנרגיות של הכוכבים מרס וונוס, ויוצר תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 9 ו – 6. תחושה של חוסר בטחון גורמת לכם לסרב ולהיסגר בפני הצעות, שבעיקרון יכולות להתאים לכם מאוד. אתם מצפים יותר מידי מאנשים בעלי מגבלות של אינטליגנציה רגשית ולכן לא פלא שאתם מתאכזבים לעיתים קרובות. תזרמו עם מה שקורה, צאו לבלות ולהיות בחברת אנשים בלי ציפיות מוגזמות ומוקדמות. צפוי מצב אשר לפיו אתם מתלבטים בין הרגש לבין ההיגיון, איש לא יעזור לכם בפתרון החידה אך התשובה נמצאת בידיכם.



נתיב הגורל שלכם משתלב עם האנרגיות של השמש וכוכב מרס, ויוצר תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 1 ו – 9. אתם מצליחים לארגן אירוע חשוב וקוצרים מחמאות מאנשים קרובים וגם מאנשים זרים שמתפעלים מכישוריכם. למרות שאינכם פועלים משיקולי כדאיות, יש מי שיזכור ויזקוף לזכותכם הישגים אלה בעתיד. עליכם להקפיד וללמוד מניסיון העבר, אל תהיו צנועים מידי ובמקום שבו מגיעות לכם מחמאות, צאו לאור הזרקורים ואל תתנו לאף אחד לשכוח מי אחראי להצלחה. הפנימו את הרעיון לפיו ידע רוחני הוא משאב, וכמו כל משאב אחר, הוא מוגבל בגודלו. עשו הכול כדי להקדים את האחרים בהשגתו.



נתיב הגורל שלכם משתלב עם האנרגיות של הירח וכוכב יופיטר, ויוצר תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 2 ו – 3. אתם חווים אווירה של מתיחות. כל זאת בגלל חוסר היציבות הנוצרת בגלל התקף הבזבוזים המיותרים. ייתכן כי עברתם את הגבולות שהצבתם לעצמכם רק לאחרונה. למרות שברור לכם לגמרי שאתם עושים טעות שעליה תצטרכו לשם מחיר כבד ולא רק כספי, אתם ממשיכים לנהוג בצורה כפייתית כמעט. נסו לחשוב בכנות מה הסיבות שדוחפות אתכם לעשות את מה שאתם עושים. הפנימו את הרעיון לפיו אין טעם במדיטציה אם רוחכם נסערת. סגרו תחילה את חשבונותיכם עם הגשמי ורק אז תוכלו לשוב אל הרוחני.

נתיב הגורל שלכם משתלב עם האנרגיות של הכוכבים מרס וונוס, ויוצר תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 9 ו – 6. זה יום של פריצת מסגרות. אתם מנסים לצאת מפלונטר רגשי. התנגדות תגיע מכל מיני כיוונים אבל אתם נחושים בדעתכם לנהוג בצורה שונה מהמקובל. אל תטילו ספק בעצמכם ובהחלטות שלכם ופשוט תתקדמו קדימה לכיוון שקבעתם לעצמכם. מצב של תקיעות וחוסר יכולת להחליט לא מתאים לכם. צאו לחופשי מהמגבלות שלא מתאימות לכם. הגיע הזמן. אתם עלולים להתרשם מאנשים שצברו השכלה. נסו לזכור שההשכלה מטשטשת את הבורות, אך אינה מבטלת את הטיפשות.


נתיב הגורל שלכם משתלב עם האנרגיות של הכוכבים מרס ומרקורי, ויוצר תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 9 ו – 5. היום צפוי לכם מעבר חד אך חיוני מדיבורים למעשים. נושא שדשתם בו עד דק, קורם סוף סוף עור וגידים. הגיע הזמן לעבור מתיאוריה למעשה. תחושת הזנחה ועלבון גורמים להאצה של תהליך שכבר מזמן היה צריך להתבצע. אירוע חברתי בו תשתתפו יוכיח לכם בפעם המי יודע כמה שאתם יכולים ליהנות מאוד גם כשאתם לבד. התבוננו בילדים קטנים והפנימו את אורחותיהם. מה שאתם זקוקים לו יותר מכל, היא סקרנות המלווה את צעדיהם.

נתיב הגורל שלכם משתלב עם האנרגיות של הכוכבים אוראנוס ונפטון, ויוצר תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 22 ו – 7. אתם מתחילים תקופה מצוינת מבחינה רומנטית. חשוב שתזכרו זאת כי עדיין לא ממש התאוששתם ממשקעי העבר שנוטים למשוך אתכם למטה. אין לכם מפני מה לפחד. לא תאבדו את החופש האישי שלכם ואינכם חייבים לוותר על כול העקרונות שלכם. אתם יכולים לקבוע כיצד לנהל קשרים חדשים שתתחילו עכשיו. הכול פתוח. גם אם אתם משוכנעים כי מה שהיה הוא שיהיה, הגיע הזמן לומר את אשר על ליבכם למי שצריך לשמוע.



נתיב הגורל שלכם משתלב עם האנרגיות של הכוכבים נפטון ופלוטו, ויוצר תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 7 ו – 8. עודף כנות אינו הדבר הנכון בשלב זה. חכו עד שהמצב יהיה בשל יותר, ובמיוחד האדם אליו אתם 'הולכים לכבס את מצפונכם'. מעשה שעשיתם בעבר גורם לכם להרגיש כאילו היקום מעניש אתכם. ההמלצה היא להתמודד עם ההרגשה הזאת ולקחת אחריות אישית. לגלות את העובדות בעיתוי הנוכחי אינו רצוי. אתם זקוקים למנוחה ובעיקר…. לחשוב על התוצאות. קחו בחשבון כי אדם רוחני שומר על כבודו והגינותו לכל אורך הדרך ואינו משנה את אופיו גם בנסיבות קשות. כך הוא זוכה בהערצת הסובבים אותו על אצילותו.


נתיב הגורל שלכם משתלב עם האנרגיות של הכוכבים אוראנוס ויופיטר, ויוצר תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 22 ו – 3. זה אולי נשמע בנאלי אבל אם אתם לא רוצים לשבת בבית: קחו את העניינים בידיים ותיזמו יציאה. ההמתנה המתמשכת לא 'תנחית' אצלכם את ההזמנה לה אתם מחכים. "לאהוב את מה שיש" הוא כלל חשוב שכדאי ליישמו, במיוחד לאור העובדה שאין לכם ביטחון כי מה שרצוי לכם בכלל יתגשם. תנו לדמיון ולשאיפות להוביל אתכם אבל עד לנקודה מסוימת. קחו בחשבון כי אדם רוחני פונה לאחרים כדי שיסייעו לו, אך אם הם אינם נענים – הוא חייב לבצע את המשימה בכוחות עצמו.

נתיב הגורל שלכם משתלב עם האנרגיות של הכוכבים נפטון ויופיטר, ויוצר תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 7 ו – 3. הביטחון וההערכה העצמית שלכם זקוקים לריסון. נכון שאתם מאוד 'מבוקשים', אבל לכול אדם יש תחליף. התמקדו במי ובמה שעושים לכם טוב ואל תאיימו בעזיבה אם כול משאלותיכם לא יתגשמו. אל תיקחו סיכונים. אתם עלולים לשמוע דברים שלא ישמחו אתכם ולא יהיה קל לכם לחזור בכם, אם בכלל. אין טעם לדבר אם אינכם מתכוונים לכך באמת. שימו לב! למילים יש יותר כוח ממה שאתם חושבים. קחו בחשבון כי עזרה הדדית בין אנשים היא אבן היסוד להצלחתכם. אל תהססו לפתח שותפויות ועבודת צוות.



נתיב הגורל שלכם משתלב עם האנרגיות של הכוכבים יופיטר ומרס, ויוצר תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 3 ו – 9. נסו להפיק את המקסימום מן היום הזה, למרות שיש לכם רגשות מעורבים לגבי צורת הבילוי הרצויה לכם. גם אם תבלו את מרבית הזמן בטלוויזיה, זה לא אומר שאי אפשר ליהנות מכך… תלוי מי נמצא איתכם ואפילו אם אתם לבד, ביכולתכם להפוך זאת לזמן איכות אמיתי ומהנה. כדאי לשקול היטב שיתוף פעולה עם אנשים שמחמיאים יותר מידי לאגו שלכם. תבדקו את מידת הכנות שלהם. קחו בחשבון כי אדם רוחני עושה כל שביכולתו כדי להימנע מתלות באחרים, בעיקר הוא נמנע מתלות כלכלית.

מאמרים קשורים

Back to top button