הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 29.3

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

ייתכן סוף שבוע של חוסר יציבות. לא ברור לכם מה לעשות ונדמה שאתם מקיפים את עצמכם בכמה שיותר אנשים כדי לא להישאר לבד. במהלך היום תרגישו תשישות מסוימת המסמלת את איתות הגוף הזועק למנוחה. הפסיקו לבזבז את זמנכם עם האנשים הלא מתאימים. צפוי מצב המאפשר לכם להיחלץ מקשיים כלכליים: רעיון חדש פותח בפניכם אפיקים שלא שיערתם את קיומם.



יוזמה שאתם נוקטים בקטע רומנטי, נתקלת במבוי סתום. למרות שאתם חשים אכזבה ודכדוך מסוימים, מוטב שפשוט תשכחו את מה שהיה ותמשיכו הלאה. תלמדו לכבד את עצמכם וכך, גם אחרים יכבדו אתכם. אל תכפו את דעותיכם על אחרים. מצד שני, אל תמכרו את עצמכם בזול רק למען פירורים. נראה כי אתם משקיעים אנרגיה רבה מדי בתוכניות בעלות גוון רומנטי, אך המזל הטוב ממתין לביצוע ולא לתוכניות.

ייתכן כי אתם חווים משבר בזוגיות, אולם אין פירושו של דבר סיום מערכת היחסים הקיימת. הקשר עובר מטמורפוזה ועליכם להיות ערוכים לקבל את השינויים. משמעת עצמית משחקת במקרה זה תפקיד חשוב במיוחד. תעזבו את משחקי הכבוד. תפתחו את הלב ותנו להבנה, חמלה והתחשבות לעבוד שעות נוספות. אין ספק שתמצאו את הדרך הנכונה. אל תעריצו את עקרונותיכם. הערצת עקרונותיכם פירושה שאתם מעדיפים את ה"אגו" שלכם על פני האמת.



לעומת מה שהרגשתם בימים האחרונים- אתם מתחזקים ומחליטים החלטות בנושאים שקודם לכן היה לכם קשה להתמודד איתם. הכול נראה לכם ברור ובהיר עד להחריד, מה שגם גורר התפכחות מאשליות לגבי אנשים מסוימים שחשבתם שתוכלו לסמוך עליהם. בירור עומק היחסים ומשמעותם, הם צעד חיוני להמשך הדרך. אל תתנו לאחרים להכתיב את הקצב. קחו יוזמה וגלו אסרטיביות. התבוננו היטב באנשי שררה, אם אתם חדי עין, הרי שמיד תבחינו שהם רחוקים מן האושר – האם יש ברצונכם ללכת בעקבותיהם?



חדשות טובות שמגיעות אליכם מעודדות אתכם להמשיך ולפעול בכיוון שבו התחלתם. הנושא הביתי בו אתם מטפלים מתחזק. אפשרות של עבודה חדשה עולה על הפרק. אל תדחו את ההצעה לפני שתבדקו אותה לעומק. חשובות גם הנפשות הפועלות בשטח- לא רק המשכורת! התנסות מרגשת מחברת אתכם עם פן רוחני שקיים בתוככם. השתדלו ליהנות מן הטוב שבה ולדלג על שאינו כזה.

המצב הכלכלי עדיין מדאיג אתכם? קשה לכם לשנות את אורח החיים שלכם ולהתאימו למציאות? הערכות מחודשת משולבת עם תוכנית יומיומית מפורטת- תעזור לכם. בני המשפחה ישתפו בפעולה. אתם חווים עכשיו קושי מסוים אך זה יעבור תוך זמן קצר. לא להילחץ. מילות המפתח- פוקוס לתקווה. אירוע הקשור לשינוי רוחני מדגיש את הצורך להתבוננות פנימית. אל תנסו להשביע את רצון כל העולם ואחותו. תמיד יהיו מי שיקטרו ולכן כדאי שתשביעו את רצונכם שלכם.


תחושת אופוריה משתלטת עליכם בזכות כמה הצלחות מרשימות. סמנו "וי" וטפחו לעצמכם על השכם. בהחלט מגיעות לכם תשואות. נצלו את היום הזה כדי לבסס את מעמדכם בעבודה. למרות ההתקדמות עדיין לא הגיעו הזמן לנוח על זרי דפנה. תשומת לב רבה שתגיע מכיוון הממונים עליכם דורשת התנהלות מופתית וקפדנית בלי וויתורים. מומלצת לכם פעילות חברתית, קהילתית ואפילו פוליטית. המזל הטוב יגיע כתוצאה משיתוף פעולה ביניכם לבין הסובבים אתכם.

זה יום מתאים לבילויים וליצירת מוקדים של זמן איכות. אתם מרגישים טוב ומשרים סביבכם מצב רוח קליל. בני הזוג מרגישים מה עובר עליכם וישתפו פעולה בשמחה. זה הזמן המתאים לנצל את הידע העומד לרשותכם ולבטא את היצירתיות והאנרגיות הטובות שזורמות אליכם מהיקום. זכרו כי אין הברכה שורה אלא בסמוי מן העין. פירוש הדבר הוא כי שמירה על סודיות וחשאיות, תקדם את מטרותיכם.



נדמה לכם שכל העולם נגדכם. אולי לא ממש נדמה לכם שאתם פרנואידים, אבל העובדה היא שאין מי שמוכן להקשיב לכם היום. אתם מנסים ליצור קשר כדי לשפוך את הלב אבל נשארים מתוסכלים בגלל חוסר היענות. נסו לנתח את המצב ולשקול מה הגורמים לכך. יתכן כי היום אתם משלמים את המחיר של התקופה האחרונה, שבמהלכה יצא לכם להתבודד די הרבה ולשקוע בתוך העניינים האישיים שלכם. הרקיע רומז כי צפויה לכם פרשיה רומנטית חדשה המבוססת על מניעים רגשיים, מבלי לערב בעניין מניעים תועלתניים.


ייסורי מצפון מלווים אתכם לאורך היום הזה. האומנם יש לכם על מה לחשוב ועל מה להצטער? חשוב לעבור חוויה של היטהרות לפני שתמשיכו הלאה. אתם יכולים להשתחרר לגמרי מהרגשות השליליים, זה אפשרי אולם יתכן מאוד שתתקשו לעשות את תהליך הסליחה והמחילה (כלפי עצמכם וכלפי הזולת)- בעצמכם ושתצטרכו עזרה. בעצם למה לא? הרקיע רומז כי אם תוציאו מעולמכם אדם בעל אנרגיות שליליות, ישתנה מזלכם לטובה.

יש לכם הזדמנות לפסק זמן נפלא שייתן לכם הזדמנות נוספת למחשבות, לבטלה מתוקה ולמנוחה. זה הקצב שמתאים לכם היום ושום דבר, מלהיב ככל שיהיה, לא יזיז אתכם. אתם נמצאים בתחושת שליטה נדירה ויכולים כמובן לרשום את כל הרעיונות היצירתיים שלכם במקום בטוח, כדי שתוכלו לשוב ולטפל בהם בעתיד הקרוב. הרקיע רומז כי חגיגה שאין לה גבולות, עשויה להיטיב איתכם יותר מאשר מסגרת ממוסדת ורשמית.



פרטים שלא היה ניתן לראות אותם לפני זמן קצר, מתגלים לכם. נצלו את כושר האינטואיציה הגבוה שיש לכם על מנת להסיק מסקנות שניתן יהיה לתרגם אותם בעתיד להישגים כלכליים. לפני הכול יש לנקות את הסביבה הקרובה לכם מהשפעות שליליות, במיוחד בתחום האנרגטי. הרקיע רומז כי היצמדות אל הקיים מסייעת לכם להימנע מהרפתקאות חסרות תכלית.

מאמרים קשורים

Back to top button