הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 6.4

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

כניסתה של אנרגיה קוסמית אל גזרת מזל טלה, מבשרת על יום אינטנסיבי מאוד ורומנטי. אתם עושים המון דברים טובים ויש מי שמעריך את המאמצים המושקעים. אל תנוחו על זרי דפנה. המשיכו את העשייה הברוכה. ענייני חברה מעסיקים אתכם. אתם מתכוננים לאירוע חשוב ועלולים למצוא את עצמכם מבזבזים סכומי כסף לא קטנים. היזהרו לא להגזים.



כוכבכם וונוס "פולש" אל נשמתכם ואתם מקבלים חיזוקים מאדם אהוב. בתוך תוככם יש לכם הרגשה טובה, אבל על פני השטח התוצאות לא ממש עוזרות לכם. הנדיבות הטבעית גורמת לכם לפזר כספים במקומות מיותרים. שימו לב, אדם אשר בשמו מופיעה האות אלף, יוצר במכוון רושם של קירבה רומנטית. אתם מייחסים חשיבות רבה מדי למילים. בקשר שאתם נמצאים בו, חשובים המעשים ולא הדיבורים.

כיפת הרקיע משגרת היבט מאתגר אל גזרת מזל תאומים וזה אומר ששינויים רבים צפויים לכם היום. ההתמודדות אינה קלה לאור מה שקורה סביבכם. עומס רב במיוחד דורש מכם למתוח את היכולות שלכם עד הקצה. הידברות ותקשורת חשובים במיוחד. למרות שאין לכם יותר מידי סבלנות לשטויות של אחרים, הקפידו על תגובות הולמות גם במצבי מתח וקונפליקט.



הרקיע מבשר על יום מעניין ותוסס. בשורות טובות מגיעות מקרובי משפחה. אתם מתכננים נסיעה. לא מעט אפשרויות נפתחות בפניכם ועליכם רק להחליט ולבחור. אתם נמצאים בנקודת זינוק מבחינה רומנטית. תנו לעצמכם הזדמנות. למרות מה שנראה על פני השטח, דאגו להכין לעצמכם אופציות חילופיות. קטע מבולגן מסתדר לכם מבלי שנקפתם אצבע. לא כדאי שתסמכו על מזל שכזה בפעם הבאה.



הרקיע משגר מבט הרמוני אל גזרת מזל אריה ומנסה להרגיע את חששותיכם: הדאגות שלכם ממוקדות היום סביב האלמנט האישי. עליכם להשקיע מחשבה מעמיקה בעניין ולא להיות מושפע מאנשים אחרים, בעלי אינטרסים אישיים שאינם כלל מצטלבים עם שלכם. שותפויות חדשות עולות על הפרק. למרות הפיתוי- זה פשוט לא מתאים. אתם פשוט עצמאיים מכדי להיכנס לסיפור הזה.

הרקיע משגר מבט רומנטי אל גזרת מזל בתולה וקובע כי רגישות רבה שאתם מפגינים כלפי אחרים, זוכה בתגמול מיידי. תחום היחסים האישיים עולה לדיון מול אדם שאיתו אתם מעורבים רגשית. יש לכם לא מעט מחשבות על שינוי מקום מגורים? חכו לזמן מתאים יותר. השקיעו את האנרגיה בתכנון מעשי ובצבירת ידע. עד שכל השינויים האלה יתרחשו עליכם להתעסק בבניית בסיס כלכלי איתן.


אתם זוכים באנרגיות הרמוניות מן השמש והירח, כמו גם מכוכבכם ונוס, ומנסים לנהוג בקלילות כדי להתחבר לרגשות החיוביים. המצב עדיין עדין מאוד ודורש לא מעט הסתגלות מצידכם. מישהו מבני המשפחה מפתיע אתכם ובגדול. אל תצפו לניסים. עליכם לתכנן בצורה מדויקת את המהלכים הקרובים שלכם הן מבחינה אישית ובעיקר מבחינה כלכלית. הימנעו מהוצאות גדולות.

כוכב פלוטו שליטכם סופג היום אנרגיות רומנטיות וחושניות מיסוד המים שבגלגל המזלות. לימודים בתחום שמעניין אתכם, יכולים להוות מסגרת מבורכת שתיתן להם את 'פסק הזמן' שדרוש לכם. חובה עליכם להתגבר על המעצורים והעכבות, למרות שיש קושי לא מבוטל הכרוך בשינוי סדרי עולם. 'קפיצה' מנטאלית ופסיכולוגית מפתיעה, תאפשר, בסופו של דבר, להתחיל במסע המרתק של הגשמה עצמית.



תופעה קוסמית קובעת כי היום אתם מקבלים איתות המסמל פריצה רגשית. צפויות גם היכרויות מעניינות. אתם משדרים אנרגיה חיובית והרבה מאוד קסם אישי שעוזר לכם לפתוח דלתות. תיתכן הרפתקה חביבה עם אדם שלא בנוי לקשר מחייב. לא כל קטע רומנטי חייב לזרום אל מדרגות הרבנות. תמצו את המרב ממצב הרוח המרומם ביותר שמאפשר לכם לחוות את עצמכם כמו שאתם אוהבים: ניידים, מאושרים ופעילים.


כוכב סטורן שליטכם מושפע (כרגיל) מיסוד האדמה שבגלגל המזלות, אך היום הוא עלול להרגיש עצמו לכוד ולחוץ. אתם לא צריכים לסבול ולהתייסר. אל תפחדו להתעמת ואל תתביישו לבקש. אתם בכיוון הנכון. המלצות של קרוב משפחה, עובדות אחת לאחת. אתם מיישמים וקוטפים פירות במידי. ההרגשה משתפרת למרות שלא כולם תמימי דעים איתכם. תחושת הערך העצמי והביטחון עולות.

אתם מושפעים עתה מגזרת שמיים הנוטעת בכם אנרגיות בעלות אופי ביקורתי במקצת. אל תנסו לעצור תהליכם טבעיים שעוברים על אנשים קרובים לכם, גם אם אתם חושבים שהם טועים. אתם עסוקים בעניינים של אחרים, בין היתר, כי קשה לכם לחשוב על הבעיות האישיות שלכם. געגוע ליחסים שהסתיימו? זה אולי טבעי אך לא מקדם אתכם. תנו לעצמכם שהות להתאושש.



בכל מה שקשור לרגשות שלכם, אסור לכם להתפשר. נראה שמתח ולחץ משפיעים עליכם לרעה ואתם מוכרחים, אבל ממש, לקחת פסק זמן. יום מתאים לעשות בדיוק את זה בלי להתחשבן עם אחרים גם בלי להתחשב במה ש'מוכרחים' לעשות. הכול יכול לחכות. אל תנסו להפעיל אחרים לעשות את המוטל עליכם. זה הזמן להשקיע בנתיב ההגשמה והמימוש העצמי, גם אם הדברים באים על חשבון הנתיב הרומנטי.

מאמרים קשורים

Back to top button