הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 7.4

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

יום של חשבון נפש. הרקע למצב הרוח המדוכדך הוא ויכוח שמתרחש עם מישהו אהוב. אחרי שמטיחים בפניכם האשמות, ואתם נלחמים בכל הכוח, בכל זאת אתם מגיעים למסקנה שיש מן האמת בדברים. התפקוד שלכם לא בשיאו ואתם באמת צריכים לאסוף כוחות ולהחליט לאיזה כיוון הולכים. ימי הסתלבט מגיעים לסופם- אין ספק. צפויה לכם פגישה עם אדם שאוהב להקשיב לעצמו. אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, כדאי שתזרמו איתו.



אצלכם כנראה הקיץ מגיע מוקדם ואתם ערים ומחוברים מאוד לאהבה וזוגיות. לגבי מרוץ הלב ופרץ הרגשות שמציף אתכם, יש לנהוג באיפוק מסוים במה שקשור לרומנטיקה. אתם עלולים להתאכזב מהבחירה, אם תנהגו בפזיזות. עדיף לחכות עוד זמן ולנקוט באמצעי הזהירות המתבקשים בכול הנוגע לעניינים שבלב. מצד שני, אם אתם באמת רוצים להיסחף להרפתקה ומודעים לסיכונים- לכו על זה.

מסרים סותרים שמגיעים אליכם מבני המשפחה המורחבת מבלבלים אתכם. אינכם בטוחים איך להגיב להתערבות בוטה שאינה במקומה, אך האמת היא שעדיף לעבור בשתיקה על כל מה שלא מחייב תגובה. למה להיגרר לעימותים עם אנשים שאתם רואים לעיתים רחוקות בלבד? זה באמת בזבוז זמן! הפנימו את הרעיון אשר לפיו אדם נאור מציב לעצמו מטרות ברורות, כך קל לו יותר להתגבר על המכשולים אשר בדרך.



אתם תכליתיים מאוד. טוב לקחת את העניינים לידיים ולברר אחת ולתמיד היכן אתם עומדים. האנרגיות שלכם מכווננות לנושאים רגשיים אך יתכן שאתם מנסים להחיות משהו שנפל וקרס מזמן. בדקו האם ניתן להתגבר על המכשולים. במידה וכן- בנו תוכנית פעולה. במידה ולא- צאו לדרך חדשה. הפנימו את הרעיון אשר לפיו אדם נאור נוהג ביושר ובאצילות, מזלו הטוב נובע מהתנהגותו הנינוחה.



יום אופטימי. מישהו יציע לכם הצעה נהדרת שלא תוכלו לסרב לה. היום תהיה לכם הזדמנות לבלות זמן איכות עם אדם שלא ראיתם זמן רב. יש צורך לשפר מערכת יחסים שכרגע גוזלת מכם המון אנרגיה. אתם צריכים כול טיפת כוח שיש לכם כדי להשקיע בתחום האישי. אז נא לא לבזבז זמן על שטויות. הרקיע מבשר על מזל טוב העומד לפקוד אתכם בעניינים העוסקים בגורלות והגרלות. כאשר המזל מקיש בדלת, אין צורך בהשקעות גדולות של כספים.

יש לכם צורך לעשות סדר בבלגן, במיוחד לאחר סוף השבוע. לא קל לכם, ואתם שוקעים ברחמים עצמיים וגם לא מפסיקים לספר לכל העולם מהן הסיבות למצבכם העגום. הגיע הזמן שתבינו שלמרבית האנשים אין סבלנות להקשיב לדרמות. יש לדבר פחות, להקשיב יותר ולקחת זמן להתבוננות פנימית. זכרו כי האדם הרוחני אינו אץ להביא את האור לאחרים, כל עוד קיים בליבו ולו צל קטנטן של חושך.


התחום החברתי בנסיקה. גם ביחסים האישיים יש על מה לברך. יופי של יום בכל מה שקשור ליחסים שלכם עם ה'עולם החיצוני'. שינויים חיוביים ברמת האנרגיה גורמים לכם גם להגשים חלומות ישנים ולהיכנס לפעילות מהנה הקשורה ליצירה וליצירתיות. יש מצב לרומן חדש. זאת בתנאי שתצליחו להתגבר על החששות מפני שינוי. יש מי שמכריז כי אינו שבע רצון מהתנהגותכם. לפני שאתם מגיבים כדאי שתוודאו כי אינכם תלויים בו ובהחלטותיו.

אתם מתעוררים בבוקר רעננים ועם המון מרץ. צפו להתרחשויות מרתקות שיביאו אתכם למקומות חדשים. בתחום החברתי צפוי הידוק הקשר עם מספר אנשים נפלאים שיכולים לתרום לכם רבות. אתם מרגישים מהר מאוד "כמו בבית" והופכים להיות במרכז העניינים. אדם נדיב עושה למענכם יותר מכפי שנדמה לכם. ייתכן כי אתם ממעיטים בערכו משום שהוא לא מתפאר במעשיו.


גם אם ממש נמאס לכם, חכו קצת לפני שאתם נוקטים בצעדים דרסטיים. אל תספרו סודות אינטימיים לאנשים בלתי אחראים שאינם יודעים לשמור על דיסקרטיות. רגשי אשמה מיותרים מתישים אתכם. גם אם יש מי שמעביר עליכם ביקורת, רצוי לנהוג על פי האינטואיציה הפנימית ולא לפי עצות של אחרים. מישהו מעניק לכם משהו עם המון כוונות טובות. גם אם המתנה לא לרוחכם, מותר לכם לתת לו הרגשה טובה.


העומס הרגשי מתיש אתכם. למרות שאתם מצליחים לתפקד ולהשתלב בגדול, צפוי לכם לא מעט תסכול ברמה האישית. נראה לכם ובצדק, שלא מעריכים מספיק את ההשתדלות שלכם ולא מתייחסים לצרכים הלגיטימיים. כדאי לתרגל אסרטיביות ולדרוש את המגיע לכם. שמרו על אופטימיות. הרעיונות שופעים במוחכם כים גועש, אך העצלות עלולה להכשיל את הוצאתם אל הפועל.

אתם נראים טוב ומרוצים מעצמכם. יש לא לכם מעט מחזרים גם בתחום הרומנטי וגם החברתי. אנשים מחפשים את חברתכם מכיוון שאתם משדרים אנרגיות של הצלחה בימים אלה. אנשים אחרים מתייחסים אליכם בכבוד ויש סיכוי גבוה לסגור פרשיית שידוכים מוצלחת שאותה אתם 'מבשלים' כבר זמן רב. התעלמו ממי שמרכל עליכם כי הישגיכם נובעים מהתחכמות ומערמומיות, התעלמו מהם והמשיכו בשלכם.



אתם זקוקים למסגרת ומצד שני בא לכם למרוד ולהשתחרר מכל עול. אז עד שתחליטו מה באמת אתם רוצים, נסו לא לקחת החלטות ולא לנקוט בשום פעולה משמעותית. הדבר חשוב במיוחד לגבי מי שנמצא בזוגיות. לפנויים, אל תתחייבו ומצד שני תזרמו עם הרגשות. הפעילו את כושר ההבחנה החד שלכם בניסיון לא לפגוע במי שמחפש באמת ובתמים את קרבתכם. היקום קורא לכם להעניק מעצמכם לזולת, גם אם הגמול למעשיכם אינו גלוי לעין.

מאמרים קשורים

Back to top button