הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 8.4

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

יום מעצבן. אתם קמים בבוקר עם הרגשה שיש לכם בשורה של ממש לעולם. למרות הנחישות והלהיטות שלכם, התגובות מהסביבה קרירות למדי, מה שדי עולה לכם על העצבים. במקום לכעוס על כל העולם, מוטב שתתרכזו בעצמכם. קחו זמן להתפנקות והקדישו משאבים פעילות ספורטיבית. הפנימו את המסר שלפיו אין להתחיל דברים חדשים ובעלי משמעות, כל עוד נמצא הוויכוח בעיצומו – יש ליישב אותו תחילה.



אתם מסתכסכים עם אדם קרוב שמגלה צד מאוד לא סימפטי באישיותו. אין צורך שתנסו שוב ושוב להוכיח את צדקתכם. חכו קצת ותראו שכל העניין יישכח. אתם לוקחים ללב יותר מידי דברים שאחרים בכלל לא מתעכבים עליהם. שיחה וגישה קלילה יותר יקלו עליכם את ההתמודדות. הפנימו את המסר שלפיו אין מצב אשר נמשך לנצח והאפשרויות אשר לא תוגשמנה עתה, לא תוגשמנה גם בעתיד. יש להוציא את הדברים מן הכוח אל הפועל.

יש לכם המון מזל ולא מעט הזדמנויות של אנשים טובים באמצע הדרך שמוכנים להושיט יד לעזרה. צריך לעשות שינוי. ההמתנה היא בעוכריכם. צאו מהבית ועשו את מה שצריך לעשות. מה שעוצר אתכם זה פחדים פנימיים וחששות. השד לא נורא כל כך כמו שאתם חושבים. ברגע שתתחילו תגלו שהתהליך זורם כמעט מעצמו. זו תקופה חשובה ואתם עומדים להיכנס אל נתיב אשר יתקיים זמן רב בחייכם, אך דווקא משום כך כדאי שתגלו זהירות בהחלטותיכם.



יום עם המון הפתעות לא צפויות. יש שיפור באווירה עם בן/ת הזוג. בן מזל תאומים משפיע עליכם מאוד בכיוונים שאתם מתלבטים בהם מזה זמן רב. אתם גאים בהישגים שלכם ויש מי שנותן לכם פידבק חיובי. הקפידו להקיף את עצמכם באנשים בעלי אופי רגוע ואנרגיות חיוביות. אל תנסו לשנות את תכונות אופייכם רק כדי להשביע את רצונו של טיפוס שתלטן. היו טבעיים כפי שאתם באמת.



יום עמוס. יותר מידי אחריות מונחת על הכתפיים שלכם. אתם מרגישים לחוצים וקשה לכם לתפקד. לא פלא. ממש הגזמתם במה שלקחתם על עצמכם. אתם זקוקים לחופשה. לפחות כמה שעות שיעשו לכם טוב על הנשמה. רצוי שתצאו למקום בו תוכלו לתרגל פעילות גופנית מתונה באוויר הצח. שפע של הזדמנויות מחכות מעבר לפינה. הרקיע מעודד תקופה עתירת בילויים ושעשועים גשמיים ופיקנטיים.

הצעות חדשות בתחום הכלכלי עלולות להפיל אתכם בפח, אם לא תשגיחו בשבע עיניים לאן אתם הולכים. יש לבחון כל הצעה לגופה וגם להתעכב על אישיותם של האנשים הנוגעים בדבר. אם משהו נראה לכם טוב מכדי להיות אמיתי, כנראה שזה כך. יש לסמוך על האינטואיציות אך גם להפעיל את ההיגיון. הרקיע מבשר על תקופה רבת השראה עבור האמנים והיוצרים שביניכם.


זה הזמן לשבת ותכנן תקציב בצורה מסודרת. מה שעד היום זרם לו כאילו מאליו, עלול לגרום לכם לצרות צרורות. הריחוף והחולמניות שלעיתים קרובות אתם מסתתרים מאחוריהם, חייבים להתחלף בגישה מעשית יותר. ברגע שתתחילו תגלו שהשד לא נורא כל כך. צפויה אנרגיה טובה לעניינים גשמיים וחומריים. אדם שאתם מחבבים עשוי להפוך שותף לעסקיכם.

פרגון ואהבה יכולים לעשות טוב לכם וגם לכל מי שקרוב לכם. בטחון עצמי היא תכונה מצוינת אבל רק כשהיא באה במידה הנכונה. תנו גם לאחרים להתבטא ולהביע את רצונם. הדבר נכון גם בתחום העבודה וגם בתחום הביתי. במידה ותצליחו להתנהל יותר בנועם במישור הזוגי, תעברו יום נפלא עם פוטנציאל להמשכיות עד סוף השבוע.


אתם לא ישנים מספיק בגלל מישהו שאתם מחבבים. עד שלא תסדירו את העניין הזה בצורה תקיפה והחלטית, פשוט תמשיכו לסבול ולהוציא את הכעס שלכם בדרכים עקיפות. מישהו קרוב לכם זקוק להכוונה ולייעוץ. הפניה לאיש מקצועי תסייע מאוד, ואילו אתם צריכים ללמוד להרפות ולנקות את הראש. בחרו מתוך מבחר שיטות את המתאימה לכם ביותר.


תחילת השבוע כאן ונראה כי היא בסימן הצלחה. מדובר בעיקר בתחום החברתי. עם זאת, חשוב לציין, כי עליכם לעשות מאמץ מינימאלי לצאת החוצה כדי שתוכלו לפגוש אנשים חדשים. ההמלצה להיום: לא חשוב לאן תגיעו ואת מי תפגשו. חיוך וגישה חיובית לדברים המתרחשים סביבכם יבטיחו לכם הנאה רבה והכרויות חדשות ומבטיחות. אתם משקיעים בתחום שלא מתגמל אתכם כראוי. עם מעט עזרה מידידים תוכלו לעבור אל מסלול אחר.

היום מתהלכים בתחושה של קיפוח. כאילו לאף אחד בעולם לא ממש איכפת מכם. בחרו עשרה דברים נחמדים שאתם רוצים לעשות למען עצמכם. צאו לקניות, לכו לטייל, או שפשוט תתיישבו לקרוא את הספר שמונח על השידה כבר כמה ימים. כדאי להתחיל להירגע וליהנות! אל תסתובבו סחור-סחור סביב נקודה שיש ללבן כבר עתה. היא מסוג הדברים שלא מסתדרים מאליהם, אתם יודעים.



מישהו קרוב שאתם מספרים לו את הסודות הכי כמוסים שלכם, מאכזב אתכם. מידע שמגיע אליכם גורם לכם להרגיש מרומים. כדאי לספור עד עשר לפני שמקימים מהומה גדולה. בירור מעמיק יותר יגלה שאתם צריכים להיות זהירים יותר אבל, בעצם, המצב אינו נורא כל כך כפי שזה נראה לכם בהתחלה. מישהו מגיש לכם הצעה שמגדירה במדויק את תחומי אחריותכם. השאלה היא עד כמה היא מגדירה גם את תחומי אחריותו.

מאמרים קשורים

Back to top button