הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 10.4

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

תנועת האנרגיות ברקיע מחברת בין כוכבכם מארס לבין השמש וכוכב סטורן, ומשגרת אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 1 ו – 4. מה שאתם הכי זקוקים לו הוא שקט. אל תבלבלו בין מצב רוח ירוד לבין הרצון שלכם להתבודד ולא לשמוע שוב ושוב את אותם דברים מאותם אנשים. אם יבוא לכם בהמשך היום לצאת מהבדידות שגזרתם על עצמכם, תוכלו לעשות זאת בקלילות. מצד שני, למה שלא תקשיבו לקול הפנימי ותיקחו פסק זמן מכולם ומהכול? הפנימו את המסר שלפיו החכם אינו מתערב בהמולת החיים, בדרך זו הוא שומר על עוצמתו ועל שלוותו הפנימית המביאה עימה מזל ושגשוג.



תנועת האנרגיות ברקיע מחברת בין כוכבכם ונוס לבין הכוכבים פלוטו ונפטון, ומשגרת אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 8 ו – 7. אתם עסוקים מאוד בתוכניות לעתיד. יש לכם הרגשה שמשכנעים אתכם ללכת לכיוון שאתם לא ממש בטוחים בו. יחד עם זאת, למרות מצב הרוח הרציני והכבד, הזוגיות הפורחת נותנת לכם המון שמחה ואדרנלין. אל תתנו לתחום הרגשי לבלבל אתכם. צריך ללמוד להפריד בין הדברים. החלטות חשובות יש לדחות לשבוע הבא. מישהו שאוהב אתכם, עלול לדרוש יותר מכפי שאתם מסוגלים להעניק. ייתכן שהוא מבקש יותר מדי.

תנועת האנרגיות ברקיע מחברת בין כוכבכם מרקורי לבין הכוכבים אוראנוס ויופיטר, ומשגרת אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 22 ו – 3. מישהו במשפחה מחפש תשומי, ואתם מתבקשים להקדיש זמן לטיפול ולפינוק. הצורך האמיתי שלכם הוא בכלל לנסוע לטיול ולהתנתק מהשגרה. תצטרכו לאלתר ולמצוא דרך לפתור את הצרכים המנוגדים. תיתכן ארוחה משפחתית שתכביד עליכם בגלל שיחות משעממות ותהווה מבחן של ממש לסבלנות שלכם. שימו לב לאנשים הלוטשים עיניים אל משהו השייך לכם, וזאת בין אם מדובר ברכוש, במשרה או באדם כלשהו.



תנועת האנרגיות ברקיע מחברת בין הירח שליטכם לבין הכוכבים מארס ומרקורי, ומשגרת אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 9 ו – 5. יום חיובי. שימו לב מה קורה בשטח ואל תתפתו לאשליות ומילים יפות. אתם מוצאים את עצמכם מהווים 'כותל מערבי' לחברים שבאים להתייעץ. אתם מגלים הרבה חוכמת חיים ויכולת מנהיגות, מה שגורם לכם להרגשה טובה של ממש. הכישרון להקשיב, היכולת לתת עצה בלי לשפוט וכושר האלתור, הופכים אתכם לאנשי סוד מוצלחים במיוחד. הרקיע רומז על הצורך לפנות זמן גם לעניינים המיטיבים עם הנפש ולא רק עם הכיס.



תנועת האנרגיות ברקיע מחברת בין השמש שליטתכם לבין הכוכבים מארס ונפטון, ומשגרת אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 9 ו – 7. יש לכם הרגשה לא נעימה שבן/ת הזוג עסוקים במלחמות כוח. העניין הזה תופס אתכם בהפתעה גדולה. התחושה שאתם ממלאים את רוב ההתחייבויות ואילו הצד השני בעיקר מחלק הוראות, די מתסכלת אתכם. במקום להיגרר לוויכוח, מוטב לנקוט בפעולה הפוכה. מחווה שכרוכה במשהו נעים שיגרום לאווירה הקשה להתפרק ויתרום לריכוך עמדות- תהיה יעילה ביותר.

תנועת האנרגיות ברקיע מחברת בין כוכבכם מרקורי לבין הכוכבים אוראנוס ויופיטר, ומשגרת אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 22 ו – 3. אתם מרגישים כאילו זה בדיוק הזמן המתאים לפלס לעצמכם דרך חדשה, במיוחד בכול מה שקשור בקשרים רומנטיים. אתם מחפשים אהבה ומותר לכם ליהנות מכול הטוב שמגיע אליכם, גם אם זה לא משהו מחייב. קחו את העניין ביתר קלילות מאשר בדרך כלל ותנו לעצמכם להתנסות ולחוות. אדם שלדעתו פועל לטובתכם, עולה לכם על העצבים. מצד שני, אם תעירו לו הוא עלול להיעלב.


תנועת האנרגיות ברקיע מחברת בין כוכבכם ונוס לבין הכוכבים פלוטו ונפטון, ומשגרת אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 8 ו – 7. הערות לא מחמיאות אינן תורמות דבר לקשרים בינאישיים, גם אם הן נאמרות בשם הכנות. לא יזיק לכם לתרגל קצת דיפלומטיות. זה לא אומר שאתם צריכים לשפוט את עצמכם לפי קנה מידה של אנשים אחרים אך מצד שני לא הכי בריא להוציא מהפה כול מחשבה שחולפת לכם במוח. ממש מיותר. מתנה שאתם מקבלים עשויה להוות קצה חוט לתחביב מרתק. זה הזמן לממש את כישרונותיכם היצירתיים.

תנועת האנרגיות ברקיע מחברת בין כוכבכם פלוטו לבין הכוכבים אוראנוס וונוס, ומשגרת אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 22 ו – 6. מערכות יחסים עם בני משפחה צעירים מושכות את מלוא המיקוד ותשומת הלב היום. מאבקים ומריבות מתפתחים על רקע של שליטה. אל תגררו לפרובוקציות למרות שזה בדיוק מה שבא לכם לעשות. גלו בגרות ואיפוק עד שהרוחות יירגעו מה שיקרה די מהר. אל תיקחו את דברים כמובנים מאליהם. אהבו את עצמכם. מישהו רואה את עצמו ראוי להטיף לכם מוסר. אם צדקנותו עושה לכם רע, תמיד תוכלו להראות לו את הדלת.


תנועת האנרגיות ברקיע מחברת בין כוכבכם יופיטר לבין אוראנוס ומרקורי, ומשגרת אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 22 ו – 5. תחושות של התחזקות מעוררות אתכם להיענות לאתגרים חדשים. נראה שזהו שלב מוקדם מידי ואין טעם לבצע תוכניות גרנדיוזיות שאין לכם את היכולת להוציא מהכוח אל הפועל, לפחות לא בשלב זה. כדאי להאט את הקצב, להתבסס ולהתחזק מבחינה פנימית וכלכלית. אין זה זמן מתאים לשינויים ומהפכות בחיים האישיים. פרשייה שאתם מלבטים בה זורמת אל סיום מוצלח מאוד המכניס את הדברים אל תוך מסגרת רשמית.


תנועת האנרגיות ברקיע מחברת בין כוכבכם סטורן לבין הכוכבים נפטון ואוראנוס, ומשגרת אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 7 ו – 22. משהו בפנים מושך אתכם כלפי מטה ואילו כוחות חיצוניים משפיעים עליכם לכיוון של שינוי הדיאלוג הפנימי, של אמונות וצורת חשיבה חלופית. אתם בקונפליקט ועובר עליכם יום לא קל אבל בסופו של דבר, כף המאזניים נוטה לכיוון מעלה… ההרגשה שאתם לא בדיוק בשיא החיים לא מקדמת אתכם לשום מקום ואתם מרגישים מחויבים לשינוי. קנאתו של מישהו בסביבתכם עלולה להיות קשה מכפי שאתם משערים.

תנועת האנרגיות ברקיע מחברת בין כוכבכם אוראנוס לבין הירח וכוכב יופיטר, ומשגרת אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 2 ו – 3. יש לכם הרגשה של חוסר פרגון מצד אנשים קרובים וגם בני משפחה. אתם מרגישים עומס ולחץ שקשה לכם להסתדר איתם, למרות מאגרי אנרגיה בלתי נדלים. כדאי לבדוק בצורה הכי אובייקטיבית שאפשר מה וכמה אתם משקיעים באמת ועל מה קמה כל המהומה. בירור יישר את ההדורים וישפר את האווירה. שווה. אדם חכם מדריך אתכם בדרך הנכונה, אך אינו יכול לעשות את העבודה במקומכם.


תנועת האנרגיות ברקיע מחברת בין כוכבכם נפטון לבין הכוכבים ונוס וסטורן, ומשגרת אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 6 ו – 4. יש מי שכועס עליכם ולא בלי סיבה. יש לכם לעיתים קרובות נטייה לקצר תהליכים ולמצוא דרכים פתלתלות לבצע משימות ולהגיע למטרות. הדבר גורם לאנשים אחרים לחוש שאתם לא מדייקים ולא תמיד אומרים את האמת לאמיתה. כדי להחזיר את הביטחון האבוד והאמונה בכם, יהיה עליכם לנקוט בצעד דרסטי. הבשורות הטובות תגענה אליכם באמצעות שליח, ולא במישרין.

מאמרים קשורים

Back to top button