הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 11.4

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

חברים קרובים מכניסים אתכם למצב ממנו קשה לכם להתחמק. מצד שני, גם לא ממש מתאים לכם לשתף פעולה. אין ספק שאתם מגלים עדינות והתחשבות יתר באחרים ולא תמיד זוכים ליחס דומה. יש מי שמנסה להשפיע עליכם יותר מידי וזה יוצר התנגדות פנימית אצלכם. לא כדאי וצריך לחפש תירוצים, פשוט לומר: לא. הפנימו את המסר שלפיו אדם נאור פועל על פי הצו העליון ובכך הוא נמנע משגיאות, גם הקרובים לו ייהנו מן הברכה.



אדם שעשה אתכם עסקה מסוימת- מפתיע. אתם מרגישים שלא הכול נאמר ויש דברים שמסתירים מכם. אין טעם לחכות ולהישאר בחוסר וודאות מעיק. תשאלו באומץ את השאלות ולפחות תקבלו תשובות ברורות. בערב צפוי ויכוח מאתגר. נסו להתרכז במה שקורה סביב ואל תבזבזו את הזמן במחשבות על פתרון בעיות. הפנימו את המסר שלפיו אדם נאור מציב לעצמו מטרות ברורות. כך קל לו יותר להתגבר על המכשולים אשר בדרך.

הצעה רומנטית מגיעה מכיוון לא צפוי. אתם שוקלים ברצינות אולם לא לוקחים בחשבון מספר מרכיבים חשובים. הנטייה שלכם לנהנתנות ולבזבוזים קצת מבלבלת לכם את החושים. יש לכם הזדמנות לבדוק האם אתם רוצים לתת צ'אנס לקשר או לא. במהלך שיחה מתישה תקבלו את התשובות. הפנימו את המסר שלפיו אדם נאור נוהג ביושר ובאצילות, מזלו הטוב נובע מהתנהגותו הנינוחה.



אתם חולמים על יום רגוע אבל התוכניות שלכם לא בדיוק יוצאות לפועל. למרות שאתם לא אוהבים כל כך שהתוכנית משתנה, אתם מצליחים להתגמש וליהנות מהמצב. האווירה הידידותית משפרת את המורל. בשורות טובות תגענה אליכם בדרים מוזרות. אל תתייחסו לדרך אשר על-פיה הן מגיעות, אלא אך ורק לתוכן. מישהו מקנא בכם אך מתבייש לומר את אשר על ליבו. אם אכפת לכם ממנו, כדאי שתנסו לדובב אותו.



יתכנו עימותים עם אנשים בעלי סמכות והשפעה. כדאי לשמור על איפוק כדי לא להסתבך. אתם צריכים לפתח יותר עצמאות. קחו אחריות על מעשיכם. אם יש צורך-דברו על כך עם אדם מקצוע. הגיע הזמן לנקוט בפעולה דחופה. תנו כבוד ותקבלו הערכה. כדאי לפתח את יכולת התמרון. הרקיע מציע לכם להימנע מפיתויים הרפתקניים ולהקשיב לעצתם של בעלי ניסיון.

שום דבר לא יכול לעצור אתכם. הקסם האישי ויכולת ההקשבה, פותחים דלתות ואפשרויות. יום מתאים במיוחד להתקרבות למישהו שהקשר איתו קצת משעמם אתכם לאחרונה. התחום האישי צריך להיות היום בראש סדר העדיפויות שלכם. אם תנקטו קצת יוזמה תיווכחו לדעת שיש תוצאות מהירות במיוחד. הרקיע מבשר על הצלחה גדולה בניגוד לכל סיכוי שהוא. אתם מוטרדים בגלל שטות שכדאי לעבור עליה לסדר היום. חבל על הזמן ועל האנרגיה שאתם מבזבזים.


יש לכם תחושה לא נעימה ונדמה לכם ששום דבר לא הולך כמו שצריך. אתם חשים מאוכזבים. בני הזוג שלכם לא ממש מתחבר להרגשה הפנימית שלכם. אל תהפכו מישהו אחר לאחראי. יום מתאים לחשבון נפש ולבדיקה פנימית. תנו לעצמכם זמן לחשוב. אנרגיות ברוכות מעודדות אתכם לצקת חידושים אל תוך מסלול חייכם. השגרה מייצבת אך גם משעממת.

אתם מרשים לעצמכם להיסחף לתוך מקום לא נעים של דאגנות יתר וחששות מיותרים. יש מי שמוצא את העיתוי הזה כדי להעביר עליכם ביקורת. אין לאף אחד זכות לעשות זאת ועליכם לגלות אסרטיביות וקשיחות כלפי אנשים שמפיצים אנרגיות שליליות, במיוחד אם הם מכוונים אותן כלפיכם בעיתוי רגיש שכזה. מישהו נותן לכם משהו מבלי לבקש תמורה. אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, אל תלכו אליו בידיים ריקות.


מתבררות לכם עובדות שלאחרים ברורות כבר מזמן. הגיע הזמן להתנתק ממסגרת שמגבילה אתכם. אדם בן מזל דגים דורש מכם יותר מידי ואתם מרגישים לחוצים. בתחום הקריירה הגיעה העת לקבל החלטות קשות. אל 'תרדימו' את עצמכם באמצעות כל מיני 'סוכריות' וקניות מיותרות. יש מצב להרגיע מריבה שאיש כבר אינו זוכר על מה ולמה פרצה. לא יזיק לכם להיות אלה שיוזמים פיוס.


יום אקטיבי. אתם מלאי אמביציות. מוטב שתשקיעו את עצמכם בעבודה או בכל פעילות אחרת שתגרום לכם להזיע ולהוציא את העודפים של המרץ. בתחום הזוגי אתם מרגישים כאילו בן/ת הזוג שלכם לא כל כך מפרגנים ואפילו בתחרות איתכם. אל תגיבו באגרסיביות. הטקטיקה הנכונה היא לעשות בדיוק להיפך. צפויים שפע ופריון לאלה מכם המצפים להרחבת המשפחה.

אתם משקיעים את כל כולכם בעבודה. יש רגעים של נחת וגם סיפוק, ומצד שני לא תמיד מעריכים מספיק את העשייה האינטנסיבית שלכם. כדאי מאוד לשמור על פרופורציות ולא להיבלע לגמרי בתחום אחד. בן/ת הזוג מצפים מכם ליותר. מוטב שתיזהרו לא להיכנס לוויכוחים מילוליים שעלולים להתדרדר למקומות לא רצויים. חלומות עלולים לקסום מקסם שווא, האמינו בכוחו של ההיגיון.


בכל מה שאתם עושים היום ניכרת השפעה מעשית ותכליתית. אתם רוצים לדעת את הכול. נמאס לכם לבזבז זמן על דיבורי סרק ועל מחשבות שרצות במעגלים בלי להגיע למסקנות. נסו לשחרר כעסים פנימיים שצברתם. תגלו שהדבר יגרום לבהירות מחשבתית ולריכוז. קחו בחשבון כי אתם זקוקים למממן או לשותף, על מנת להצליח בתכניותיכם הפיננסיות.

מאמרים קשורים

Back to top button