הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 12.4

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

קחו זמן במהלך היום ל…מנוחה. העייפות שאתם מרגישים היא תוצאה של תסכול. בעבודה מופיעים סימני תוקפנות מצד אנשים שחותרים תחתיכם. התבוננו היטב ובחנו מה קורה לפני שאתם מגיבים. הכינו את עצמכם מראש לרגע בו תהיו מרוכזים ובמיטבכם כדי להגיב. צפויה לכם אהבה גדולה. שפע של דמיון והשראה. הניחו לדברים להתרחש ואל תתקעו מקלות בגלגלים.



יום טוב מבחינה פיסית ונפשית כאחד. אתם עובדים קשה אבל האנרגיות גבוהות וכיף לכם להיות עסוקים. למרות שאתם זקוקים למנוחה, אתם מתוכננים לצאת בערב למפגש חברתי. נכון שזה לא משהו שאתם ממש ששים לקראתו אבל האירוע יגרום לכם בסופו של דבר לתענוג רב. מידע חשוב עשוי לעזור לכם להשיג את מבוקשכם בפגישה הצפויה להתקיים בקרוב.

יום לא פשוט. סוף השבוע כאן ואתם לא מתלהבים מאווירת המשפחתיות שצונחת עליכם. אתם מתלבטים בנושאים אישיים הקשורים בעיקר לתחום הקריירה וזקוקים למרחב ולשקט כדי לרכז את המחשבות ולחשוב על פתרונות הולמים. מה שנחוץ לכם הוא מישהו שייתן ליטוף ועצה. חפשו אוזן קשבת בסביבה הקרובה. זה בהחלט בר ביצוע. אתם עומדים לפרוץ אל תוך מסגרת יוקרתית אשר קשה מאוד להתקבל אליה.



סוף השבוע כאן ואתם צריכים לתכנן מה הולך לקרות אך להשאיר פתח לשינויים של הרגע האחרון. גמישות מחשבתית וספונטאניות הן תכונות שיש לכם בדרך כלל, אבל בגלל עייפות פיסית לא בא לכם לשנות תוכניות כל כך מהר. לא כדאי לעשות יותר מידי כדי לרצות בן/ת או חברים קרובים כי בסופו של דבר, אתם מרגישים מקופחים ומצוברחים. אל תתנו את ליבכם לאדם אנוכי המרוכז בתוך עצמו, מגיע לכם הרבה יותר טוב מזה.



צפויה פריצה אפשרית בתחום הקריירה במידה ותפעילו הרבה חוצפה ו'תלחצו על הכפתורים' הנכונים. זוהי שעת כושר ואם תחכו שהיוזמה תבוא מידי אחרים- תפספסו ובגדול. בקרוב צפוי שיפור משמעותי בתחום העבודה והאפשרויות לרווח כספי- נפתחות גם הן. אתם נכנסים אל תוך נתיב הצופן היכרויות רבות, תנועה ונסיעות לא מתוכננות. הספונטאניות היא בלב הדברים.

אתם מנסים לברר לעצמכם מה קורה ותוהים אם אפשר למנוע את התסבוכות שאתם נוטים להיכנס אליהן וכן במי להיעזר. הרבה מחשבות ליום אחד שהכי טוב היה לייעדו למנוחה ולחידוש אנרגיות. אל תנסו לפתור את כול השאלות והאתגרים בבת אחת. תתמקדו במטרה אחת או שתיים ורק אחרי שתחזקו את עצמכם בניצחון קטן – המשיכו הלאה.


התחום האישי-זוגי דורש בניה ושיקום, כתוצאה מתחושה של שחיקה ו'עייפות החומר'. צפויה תקופת מעבר לא קלה שתמשך בהתאם למידת המאמץ שתשקיעו בנושא זה. אל תתפתו לפזול לצדדים, זאת במידה ואתם בקשר יציב. לפנויים- הקפידו להתמקד. אל תבזבזו זמן על אנשים שמראש ברור לכם שאינם מתאימים בכלל. כדאי להתחיל בהקדם, אם אפשר כבר היום.

קטע רומנטי גרם לכם עוגמת נפש אך המצב היה בלתי נמנע. אין לכם ברירה אלא לכוון את היוזמה והאנרגיה המתחדשת שלכם להרחבת המעגל החברתי. אותם אנשים שאתם אולי מצטערים לאבד, כבר לא מתאימים לכם במידה שהייתה בעבר… אין מקום לדאגה של ממש. לא תישארו בודדים. צפויה לכם הצלחה כבירה הודות לפעולה נועזת, אמיצה, הרפתקנית ולא ממש מחושבת.


מבחינה חברתית המזל מאיר לכם פנים. יש לכם לא מעט מעריצים/ת וכל מה שנשאר זה לבחור עם מי אתם בוחרים לבלות את זמנכם. בעיקרון, רמת הפעילות וההספק שלכם כרגע גבוהים מהרגיל. בעוד אתם מתלהבים ומסתחררים מעט מעודף 'אקשן', יתכן כי אתם מפסידים דברים שלא נראים מרשימים במבט חטוף אך ללא ספק מצדיקים בדיקה מעמיקה.


על סדר היום אתם מעמידים את הנושא הביתי. פרשיה מן העבר מטרידה מאוד את מנוחתכם ואתם לא רואים איך אפשר לפתור את הבעיה. הניסיונות שלכם עולים מתוך סערת רגשות ובעצם כדי למצוא את הדרך הנכונה יש להתייעץ עם אדם שקול וענייני שפועל ומושפע בעיקר על ידי ההיגיון. יש להתפייס עם יריבים כל עוד אתם נמצאים עימם בסירה אחת.

פניה חיובית ומפתיעה בתחום העבודה גורמת לכם לחוש מלאי תקווה ואופטימיים הרבה יותר מאשר חוויתם מזה זמן רב. ככלל, זהו יום חשוב מאוד בתחום הקריירה ועליכם לחשוב היטב לפני שאתם מתחייבים. מה שחסר לכם זה הכישרון לדחוף את עצמכם קדימה, כמו שאתם עושים לאחרים בלי בעיה. העתיד צופן ברכה לנועזים: אם אין סיכון, אין סיכוי.


היום יותר מתמיד אתם מגלים עד כמה אתם רגשניים ואיך אירועים חיצוניים שקשורים בכלל לאנשים אחרים- משפיעים עליכם לעומק. הזדהות יתר עם אחרים אינה בהכרח תכונה שלילית וחבל שתכעסו על עצמכם בגלל הנטייה לאלטרואיזם. הצורך שלכם לעזור לכול העולם מעיד על טוב לב ונתינה אדירה. רק אל תתישו את עצמכם. אין להסתפק באינטואיציה, יש לרכוש גם ידע על מנת לפתח כוחות נסתרים.

מאמרים קשורים

Back to top button