הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 14.4

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

יש לכם מספר דילמות איתן אתם צריכים להתמודד בימים אלה ממש. הריחוק הרגשי שאתם מנסים ליצור כדי לגבור על הרגישות הגבוהה שלכם, לא ממש עוזר. עדיף להתמודד ולהתעמת עם המצב מאשר לברוח. בן מזל גדי יבוא לעזרתכם במידה ותפנו לעזרה. אל תשחקו אותה גיבורים. אתם ממש זקוקים לליטוף ולחיבוק. הפנימו את המסר שלפיו הרגע בו נעשה אדם מודע לשגיאותיו ומחליט לפנות אל דרך חדשה, דומה במידה רבה לחציית נהר סוער וגועש.



אתם עסוקים מאוד בקטע מאתגר שקשור לחיי החברה שלכם. מאתגר-מאתגר אבל זה אומר שאתם שוכחים את קיומם של בני משפחה. אל תיפלו שוב למלכודת שאתם מכירים טוב כל כך. זה עלול לעלות לכם ביוקר, בשלב מאוחר יותר. גם ככה אתם נמצאים במצב עדין. יש מי שמפרש את התנהגותכם כחוסר התחשבות מכוונת. הפנימו את המסר שלפיו אדם נאור צובר נקודות כאשר הוא זוכה בהיענותם של הכפופים לו, בכך הוא זוכה גם בברכת שמיים.

יום של החלטות. אתם מחליטים לשנות את דרך הפעולה שלכם לפחות בתחום אחד בחיים. שמרו על החלטיות והתמדה. מותר לכם לבוא בבקשות לגיטימיות לאחרים. אל תוותרו ואל תהססו לדרוש את מה שמגיע לכם. שמרו על אנרגיות חיוביות. אם תמשיכו בדרך זאת תחזירו לעצמכם את ההערכה העצמית שאבדה לכם. הרקיע ה מבשר על הישגים מופלאים הצפויים לאחר תקופה של התכתשויות.



את רוב היום אתם מקדישים לבית ולמשפחה וקצת שוכחים את עצמכם. אתם זקוקים לזמן ולמרחב אישי. אל תתישו את עצמכם. חסרה לכם אהבה, אבל כרגע אתם לא ממש פנויים להתעסק בעניינים שבינו לבינה. גם זה יבוא. סבלנות. בינתיים יש לכם זמן לשפר את כישורי התקשורת שלכם. הרקיע הקלף רומז על מתחרים שקנאתם בכם עלולה לעמוד לכם למכשול.



יום טוב. בין אם שמתם לב לזה או לא, יש אנשים שמנסים ליזום קשר איתכם, אך מרגישים כאילו אתם מתעלמים מהם בכוונה תחילה. רצוי שתנהגו ביתר רגישות ותנסו להבין איזה מסר מנסים להעביר אליכם. גם אם אינכם מעוניינים, אל תוותרו עד שתביאו את העניין הזה לידי סגירה מוצלחת פחות או יותר לכול מי שמעורב. מישהו נזכר בכם ופונה אליכם עם הצעה מעניינת. ההצעה טוב וכך גם חידוש הקשר עימו.

נדמה לכם שעליתם על אותו 'משהו' שמעיב על אושרכם. נראה שאתם חולמים על שלמות אך היגיע הזמן להתאפס ולהתפשר. נכון, זה קשה. מצד שני, אתם לא אשמים במה שקורה אבל תצטרכו לעשות עוד מאמץ קטן ולמצוא את שביל הזהב המחבר בין מציאות ודמיון וליישם את העקרונות הללו בחיי היומיום. אתם נוהגים בסלחנות כלפי אדם שמאכזב אתכם בפעם המי-יודע-כמה. נראה כי אתם זוכרים לו את העבר.


צפויה לכם היום חוויה בעלת משמעות רבה, שמהווה בעצם- תמרור אזהרה. עליכם ללמוד להציב גבולות ולא להיגרר בצורה פסיבית אחרי אנשים שמנסים לשלוט בכם פשוט כמשמעו. תדאגו קודם כל לעצמכם ולא לאנשים אחרים שמנסים בין יתר המניפולציות לעורר אצלכם רגשות אשמה. יותר מדי חששות, חרדות ופחדים. דאגות מעכבות את ההצלחה. הניחו לדברים לזרום והפסיקו להתפלסף.

מפגש שנראה בהתחלה כבעל פוטנציאל רומנטי- עלול לאכזב. אל תתחילו לתכנן שום דבר לפני שתכירו את הנתונים לעומק. מחשבות על מעבר למקום חדש מגיעות למבוי סתום. לפני שאתם מגיעים למסקנות סופיות כדאי שתבררו כמה שיותר פרטים. יש מי שמוכן לעזור לכם בתנאי שתבקשו, חשוב שתהיו בררניים ולא תזדרזו לקבל תמיכה מאנשים שאינם מתאימים.


קטעים לא קלים עוברים עליכם. הסבלנות שלכם לא בשיא וכבר נמאס לכם להיענות לבעיות של אחרים. מה עוד שאתם ממש מעדיפים תמיד להיות במרכז העניינים. אז מה לעשות? בכול זאת, למרות הנסיבות, יש לעשות מאמץ ולא "לירות מהמותן". יש עוד אנשים שסובלים בסביבה וגם בהם צריכים להתחשב. נצלו את החוסן הפנימי שלכם כדי לעזור לאחרים. הפנימו את המסר שלפיו אדם נאור רוכש את ניסיונו בתקופות של בכי, הצחוק מסמל את ניצחונו על החושך.


יום רומנטי. אתם מתמכרים לריגוש המתמשך על פני כל היום. אתם מחדשים קשר עם מישהו מהעבר והדבר מעורר אתכם למחשבות לא צפויות. יום מתאים לבילוי רומנטי. מומלץ לעשות משהו חדש ויצירתי במיוחד. צאו מהמסגרת, לכו על כל הקופה. קחו צ'אנס ואולי, עם קצת מזל, אפילו תתאהבו. קיימים כוחות שאינם ניתנים לחישה בחמשת החושים, אך אף-על-פי-כן הם קיימים. אתם עוקבים אחרי אדם שעושה כל שביכולתו כדי לשבש את חייו. לא תוכלו לעזור לו כל עוד הוא אינו רוצה בזה.

יום של סגירת חשבונות. אתם מרגישים תקועים בגלל סכסוכים עם מישהו קרוב. העניין מקלקל לכם את מצב הרוח ברמה רגשית ורוחנית. גם כך אתם מבזבזים יותר מידי אנרגיות על ספקולציות שחלקן דמיוניות. הגיע הזמן לפתוח קצת יותר את הראש ולפתח סובלנות כלפי אנשים אחרים. זה הזמן לעשות למען בני ביתכם ומשפחתכם, זאת גם על חשבון עיסוקים אחרים.


הגיע הזמן שתפתחו בדיאלוג אמיתי וכנה יותר עם הסביבה. היום מתחיל בנימה צורמת כאשר מישהו מטיח בפניכם טענות על ההתנהלות שלכם שאינה משקפת את הרגשותיכם הפנימיים. המצב נראה די רע אבל יש מקום לשיפור במידה ותתחברו לעוצמה ולאנרגיה הפנימית. ביטוי אישי הוא פשוט מצרך חיוני בימים אלה. ככל שתברחו מן התהילה, כך היא זו אשר תרדוף אחריכם.

מאמרים קשורים

Back to top button