הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 16.4

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

יש לכם התלבטות מסוימת בתחום הזוגי וגם בתחום הביתי. עומס בעבודה לא מאפשר לכם להקדיש מספיק זמן לחשיבה בנושא על מנת להגיע למסקנות. יש בעיות מתמשכות ביחסים עם הסובבים והדבר גורם לכם לעוגמת נפש רבה. אתם צריכים ללמוד את ההבדל בין אסרטיביות ובין עקשנות ומאבקי כוח וכן, לא יזיק לכם קצת לפתוח את הלב. מסר שהגיע אליכם מאנרגיות גבוהות מעודד אתכם לצקת קצת יותר ספונטאניות אל הנתיב האישי, מבלי להתחשבן על "מה בדיוק אתם מרוויחים מזה".



כוכב ונוס שליטכם ממשיך במסעותיו לספיגת אנרגיה הנחשבת להרמונית ורומנטית: היום הכל נראה לכם הרבה יותר אופטימי. הצעה מעניינת מגיעה מגורם עסקי אליו הייתם קשורים בעבר הרחוק. יש לכם הזדמנות חד פעמית. אל תזניחו עבודת ניירת. בסך הכל יום טוב מבחינה חומרית. זמן מתאים לרכישות גדולות. אתם מרגישים שמגיע לכם לחיות ברמה גבוהה וליהנות ממנעמי החיים. לכו על זה.

כוכב מרקורי השולט בכם נמצא היום בקטע מתסכל. אל תבטחו יותר מידי באנשים שמפזרים מילים יפות והבטחות. אתם מתפתים בקלות רבה מדי לעשות דברים שבעצם אינכם שלמים איתם. לשם מה להיכנס למצבים לא אטרקטיביים שאינם תורמים לכם כלום? אדם אשר פגשתם בימים האחרונים מנסה לנצל אתכם בשכנועים ותוך כדי הפעלת לחץ. היו זהירים במיוחד. רסנו את עצמכם ועמדו על זכויותיכם.



הרקיע משגר אנרגיה פראית ומוטרפת הישר אל ליבו של הירח השולט בכם. עליכם לרסן את הדחף לפזר את כספכם וזמנכם לכיוונים לא נכונים. המיקוד חשוב במיוחד בימים אלה למטרות של חיפוש או החלפת עבודה. מופעלים עליכם לחצים ויש מי שמעמיד אתכם במבחן בלי לטרוח וליידע אתכם בקשר לכך. אל תבטיחו השתתפות ושיתוף פעולה בפרויקטים או אירועים שלא מעניינים אתכם.



במקום להתלונן נסו להתלהב, אפילו אם בהתחלה זה יהיה ממש לא ספונטאני. מה כבר ביקשו מכם לעשות? אתם מגוננים בקנאות רבה על הטריטוריה ועל הרכוש שלכם אבל לא מהססים לרגע במצבים הפוכים, לבוא בדרישות מכאן ועד להודעה חדשה. שתי מערכות חוקים לא עובדות טוב. לא פלא שבן/ת הזוג בכאסח. אתם עלולים לשמש טרף קל מדי לטיפוסים שלשונם נוטפת דבש, אך לא כאלה הן כוונותיהם.

פעילות יזומה מול אדם בעל דרישות גבוהות במיוחד, תביא לעימות ישיר. השקעת כספים לא נבונה עלולה לעלות לכם ביוקר, בשלב מאוחר יותר. אל תתפתו לשמוע לעצות של כאלה המתיימרים להיות 'מומחים' ואל תיבהלו מתגובות לא פרופורציונאליות. אולי זה יכול להעיד על כוונות לא כשרות דווקא. אל תנסו לעמוד בדרכו של כוח הפיתוי, אלא נסו לפייס אותו ולהסיח בכך את דעתו מכם.


השראה שאתם מקבלים מקולגה בעבודה משפיעה עליכם לטובה. אתם מסוגלים לבצע את מה שהוטל עליכם באופן הטוב ביותר. אל תדאגו יותר מידי. כל מה שעליכם לעשות זה להתארגן טוב יותר. יום מתאים להתחיל דיאטה ולהאיץ את הפעילות הגופנית. אתם זקוקים לפעילות גופנית כדי לאזן את העבודה האינטלקטואלית המאומצת. זה הזמן לבחון את רגשותיכם ולהתבונן במציאות כפי שהיא, מבלי ליפול טרף לעולם האשליות.

קיים מצב רוח של אופטימיות ונינוחות. אתם מצליחים להתייעל ולתמרן בין הרצוי למצוי. יום טוב ללא ספק שמחזיר אתכם לתחושה של שליטה במה שקורה לכם. נהגו לפי הכללים שקבעתם לעצמכם ואל תסטו ימינה או שמאלה. במקומות שאתם נכשלים, היעזרו בחבר/ה שיעצרו אתכם מבעוד מועד. המאמצים שהשקעתם עומדים להצליח בגדול ואתם נמצאים על סיפו של שלב מופלא בחייכם.


קשה לעמוד בפני הקסם שלכם. אתם משחקים אותה קשוחים אבל מי שמכיר אתכם מקרוב יודע שאתם לא כאלה. עליכם לנסות להתרענן ולמלא את המצברים לפני שאתם פוצחים בפרויקט חדש שעולה על הפרק. השאפתנות והרצון להצליח דוחפים אתכם לצעדים פזיזים. טיפ: לא למהר, במיוחד לא בעסקים. אתם עשויים להיכנס אל מעגל-חיים חדש ומכל מקום, צפוי סיומה של תקופה בעיתית.


הכוונות הטובות שלכם לא מביאות לתוצאות המקוות. מישהו שאתם מנסים להתקרב אליו, מפגין קרירות וריחוק בעקביות ראויה לציון. אתם מנסים לפתוח את הנושא לדיון אך נתקלים בהתנגדות נמרצת: הרעיון הוא למצוא סיטואציה מתאימה שתאפשר שיחה כנה. אפשרות שנייה ונוחה יותר, היא פשוט להתעלם. לפחות כרגע. אל תתאהבו באהבה עצמה, אלא באדם הנכון הראוי לה: זכרו זאת, משום שהרקיע צופה פרשיית אהבים.

אתם מבזבזים הרבה כסף כדי לנסות לפייס את דעתו של אדם חשוב לכם. זה פשוט לא יעבוד. חבל שאתם מבזבזים את זמנכם והמשאבים שלכם שגם ככה, בימים אלה לא עומדים לרשותכם במידה רבה. עליכם למצוא דרך אחרת לליבם שם המעורבים. אדם בראש טוב יזמין אתכם למפגש- אל תפתחו יותר מידי ציפיות. זה זמן טוב לקבלת החלטות משמעותיות לטווח הרחוק, אל תתירו לדאגות ולהרהורים שליליים לעמוד בדרככם.


אתם נקראים לגלות גמישות. תעזבו בצד את האגו הפגוע ותבדקו בתכל'ס מה מתאים לכם ומה לא. כדאי למצוא מסגרת לפעילות ספורטיבית שם תוכלו לפרוק את המתח המיותר שאתם צוברים בעיקר באזור הגב. היו פתוחים ומוכנים לקבל התרחשויות חדשות ואל תמהרו לדון ולשפוט אותן לאור אלו הישנות או בפשטות, הימנעו מהשוואות. אנשים שאתם חפצים ביקרם מודעים לאשר אתם עושים למענם. התנהגותכם זוכה בהערכה ובכבוד.

מאמרים קשורים

Back to top button