הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 17.4

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

מפת השמיים מציגה את כוכבכם מארס מקיים קשרים קוסמיים עם הכוכבים סטורן ופלוטו. לתופעה יש היבטים נומרולוגיים לפיהם צפויים לכם קשרים משמעותיים עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 4 ו – 8. נראה כי הגעתם סוף סוף להחלטה סופית בנוגע לבן הזוג המועדף עליכם וההקלה מאפשרת לכם לנשום לרווחה. אתם מאושרים מאוד ושלמים לגמרי עם כל העניין. עכשיו, שהעניין סגור, תשתחרר כמות גדולה של אנרגיה ותרגישו טוב יותר מבחינה פיסית מכפי שהרגשתם מזה זמן מה. מסר שהגיע אליכם מאנרגיות גבוהות מעודד אתכם ליצור את הקשרים הנכונים עם האנשים הנכונים, וזאת גם אם אתם סבורים שזו דרך זולה להצליח בחיים.



מפת השמיים מציגה את כוכבכם ונוס מקיים קשרים קוסמיים עם הירח ועם כוכב אוראנוס. לתופעה יש היבטים נומרולוגיים לפיהם צפויים לכם קשרים משמעותיים עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 2 ו – 22. כדאי שתפנימו את העובדה שהגיע הזמן שלכם. אתם צריכים לעשות את מה שחשוב לכם ולהעמיד את עצמכם בראש סדר העדיפויות. זה לא מין קטע אגואיסטי אלא התחברות לפנימיות ולרצונות הכמוסים ביותר שלכם. הגיע הזמן לפתוח את הלב כלפי פנים ולא רק להתרוצץ ולמלא חובות. יש לפשפש בנבכי העבר כדי להסיר את החסימות של ההווה.

מפת השמיים מציגה את כוכבכם מרקורי מקיים קשרים קוסמיים עם יסוד המים ועם כוכב אוראנוס. לתופעה יש היבטים נומרולוגיים לפיהם צפויים לכם קשרים משמעותיים עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 2 ו – 22. במשך היום אתם עובדים קשה מאוד ורק לקראת הערב יש לכם הזדמנות להירגע. לפנויים זה יום מתאים במיוחד ליציאה לבלות אצל חברים. משהו שקט עדיף על פני פאבים אפופי עשן או מועדונים רועשים. בא לכם להתחבר אבל בקצב איטי ורגוע. חברים קרובים מוכנים לשתף פעולה. לכו על זה. היזהרו מאנשים המתיימרים להיות חזקים וסמכותיים מכפי שהם באמת.



מפת השמיים מציגה את הירח שליטכם מקיים קשרים קוסמיים עם השמש ועם כוכב ונוס. לתופעה יש היבטים נומרולוגיים לפיהם צפויים לכם קשרים משמעותיים עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 1 ו – 6. יום נהדר בו אתם סוגרים מיזם פורה במיוחד. יוזמה שלכם יכולה להוביל את כל קטע הזה לכיוונים חדשים ומרתקים. יש מי שממתין שתעשו את הצעד הראשון. למי שנמצא בקשר הגיע הזמן לרענן את המערכת וכן, גם לצאת ולבלות מחוץ לבית. אינטימיות אמיתית אינה נמדדת בישיבה משותפת על הספה בסלון. תתעוררו! רמז קטן שתקבלו יסייע לכם לפתור תעלומה גדולה.



מפת השמיים מציגה את השמש שליטתכם מקיימת קשרים קוסמיים עם הירח ועם כוכב סטורן. לתופעה יש היבטים נומרולוגיים לפיהם צפויים לכם קשרים משמעותיים עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 2 ו – 4. יום זה מאופיין בקטעים נהדרים מבחינה חברתית. הבית מלא אורחים, בני משפחה וחברים. תופתעו לגלות שיש מישהו קרוב שממש שמפתח כלפיכם רעיונות רומנטיים. אתם שופעים חיבה ופתיחות ויש מי שמפרש לא נכון את התנהגותכם. שימו גבולות והבהירו לנוגעים בדבר שאין לכם כל עניין. יפה שעה אחת קודם. אתם גדולים וחזקים מכפי שנדמה לכם, את המשוב לכך תקבלו מגורמים שלא שיערתם את קיומם.

מפת השמיים מציגה את כוכבכם מרקורי מקיים קשרים קוסמיים עם מזל דגים ועם כוכב אוראנוס. לתופעה יש היבטים נומרולוגיים לפיהם צפויים לכם קשרים משמעותיים עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 7 ו – 22. זו שעת כושר להתחדשות ושינוי. הכוונה היא בעיקר לתחום הקריירה אך לא רק. בתחום הרומנטי אתם נמצאים בדילמה מעוררת מחשבה: מצד אחד אתם די מרוצים מהמצב הקיים. יש יתרונות בולטים של ביטחון ונוחות. אבל מצד שני, יש תחושה שמקבלים אתכם כמובנים מאליהם ואין מספיק אינטימיות אמיתית. אל תזדרזו. זמנים יגידו מה יקרה. הרקיע צופה מצב שהוא טוב בכללי אך יהיה עליכם להתגבר על מכשלה כלשהי הטמונה בו.


מפת השמיים מציגה את כוכבכם ונוס מקיים קשרים קוסמיים עם הירח ועם כוכב אוראנוס. לתופעה יש היבטים נומרולוגיים לפיהם צפויים לכם קשרים משמעותיים עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 2 ו – 22. אתם צריכים ללמוד לפרגן לעצמכם קצת יותר. מצד אחד יש המון ביקורת עצמית נוקבת ומצד שני, אתם מרשים לעצמכם לעגל פינות בתחומים בהם אתם נדרשים ליתר פעולה. מישהו אשר בשמו מופיעה האות ש', מפתח בכם תלות. אתם מתקשים להשתחרר ממצב רוח כבד ולהתרכז במטרות אישיות שהצבתם לפניכם. זה הזמן להירשם לקורס למודעות עצמית. הרקיע קובע כי אל לכם להילחץ מפני אלה התובעים מכם הסברים ותירוצים על כל צעד ושעל.

מפת השמיים מציגה את כוכבכם פלוטו מקיים קשרים קוסמיים עם הכוכבים מארס ויופיטר. לתופעה יש היבטים נומרולוגיים לפיהם צפויים לכם קשרים משמעותיים עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 9 ו – 3. יום של פתיחת חסימות. גל של אנרגיה חיובית זורם אליכם ומאפשר היווצרות של הזדמנויות ומצבים חדשים. הצעות מפתיעות למדי מגיעות מכיוון של אדם איתו יצרתם קשר לפני מספר חודשים. תקוות חדשות מציפות אתכם בהרגשה נהדרת בכל מה שנוגע לעתיד. יופי של יום. טיפ: האמינו בעצמכם. המון דברים טובים עומדים לקרות. הרקיע קובע כי אין מקום לחשדותיכם בנוגע לאדם שכוונותיו טהורות.


מפת השמיים מציגה את כוכבכם יופיטר מקיים קשרים קוסמיים עם כוכב פלוטו ועם מזל שור. לתופעה יש היבטים נומרולוגיים לפיהם צפויים לכם קשרים משמעותיים עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 8 ו – 6. תחושת התקיעות מתחלפת במהירות ברוח הרפתקנית השוטפת אתכם בגל של אנרגיות חיוביות. אתם יוזמים ויוצרים קשרים עם אנשים שרק חיכו לצעד ראשון מכם. קשר עם אדם מרתק מתאפשר פתאום לאחר תקופה ארוכה של קיפאון. השבוע- המיקוד שלכם צריך להיות בעניינים חיוניים כמו עבודה ולימודים ופחות בתחומים חברתיים. חיי חברה פעילים, אינם צריכים לפגוע בצורך להתבודדות עם עצמכם ולהסתכלות פנימית. אתם חייבים זאת לעצמכם.


מפת השמיים מציגה את כוכבכם סטורן מקיים קשרים קוסמיים עם השמש ועם כוכב נפטון. לתופעה יש היבטים נומרולוגיים לפיהם צפויים לכם קשרים משמעותיים עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 1 ו – 7.  יום של בעיות בתקשורת. נדמה לכם שלא ממש מבינים אתכם ובגלל שהכעס מתעורר, גם אין לכם חשק להסביר. כדאי שתבדקו את עצמכם האם המניעים שלכם 'נקיים' משיקולים זרים. תנו לבן/ת הזוג שלכם את אותו היחס שאתם מקבלים. זה זמן מתאים לתכנן חופשה משותפת ואולי גם לנסוע לחו"ל. נראה כי אתם שקועים מדי בלבטים של חשבון נפש: אתם חייבים לעצמכם קצת יותר עליזות ושמחת חיים.

מפת השמיים מציגה את כוכבכם אוראנוס מקיים קשרים קוסמיים עם הכוכבים ונוס ומרקורי. לתופעה יש היבטים נומרולוגיים לפיהם צפויים לכם קשרים משמעותיים עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 6 ו – 5. שיתוף פעולה עם כמה גורמים בו זמנית, מניב הצלחה גורפת בתחום החברתי. היצירתיות שלכם באה לידי ביטוי ומוערכת על ידי אנשים רבים שנהנים מהסיטואציה. יום מוצלח במיוחד, בו אתם מוצאים את עצמכם במרכז העניינים. אור הזרקורים מחמיא לכם ואתם מגלים תכונות של מנהיגות טבעית. צפוי שינוי משמעותי בגישתכם אל עניין הזוגיות, אתם מנצלים לטובה את ההתנסויות האחרונות.


מפת השמיים מציגה את כוכבכם נפטון מקיים קשרים קוסמיים עם הכוכבים סטורן ומארס. לתופעה יש היבטים נומרולוגיים לפיהם צפויים לכם קשרים משמעותיים עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 4 ו – 9. אל תתרוצצו יותר מידי. אתם חווים עייפות ולכן קחו את היום הזה ב'איזי' וחלקו אחריות. העולם לא יתמוטט אם תרשו לעצמכם להוריד פרופיל ולתת לאחרים לנהל את מה שצריך להיעשות. הימנעו מנסיעות ארוכות. הקדימו לשכב לישון וודאו שיעבור עליכם לילה שקט. הכוחות הקוסמיים מציעים לכם לסמוך על מקורותיכם הטבעיים, ולא ללכת שבי אחר נוצותיהם של זרים. מישהו פולט אמירה שעושה לכם טוב בנשמה. נראה כי דבריו מדליקים בכם תובנה כלשהי.

מאמרים קשורים

Back to top button