הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 20.4

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

יום של בלגן בראש ויש המון דברים שרשמתם לעצמכם שיש צורך לשנות. יש פערים עמוקים מאוד בין הרצוי למצוי ואתם לא ממש יודעים מאיפה להתחיל. יש צורך להשקיע מחשבה וגם להתייעץ עם אדם אובייקטיבי ושקול שיוכל לעזור לכם לראות את הפרספקטיבה הנכונה. מסר שהגיע אליכם מאנרגיות גבוהות מעודד אתכם להתפשר עם היקרים לליבכם, וזאת גם אם נטייתכם הטבעית היא להתעקש על עקרונותיכם.



מצב הרוח שלכם מרומם. יש לא מעט התרחשויות שמחזקות את הביטחון העצמי שלכם. אתם שומרים על רמה גבוהה של אופטימיות וגישה חיובית. יש סביבכם כמה אנשים שלא ממש מפרגנים לכם ועדיף שלא תשפכו את הלב לפני כל אחד שמשחק אותה כחבר. מסתמנים כיוונים חדשים המהווים הזדמנות אמיתית להתקדמות. זה הזמן לצאת מן הלחץ של השבוע שחלף. נסו למצות את חיי הרגע מבלי להרהר בטרדות המחר.

היום מתנהל על מי מנוחות עד שעות הצהריים. בשעות אלה צפוי עימות לא מתוכנן אשר מתפתח מעל ומעבר לכל פרופורציה ויש סיכוי אפילו שתשפכו דמעות. אי הנעימות הייתה יכולה להימנע אם לא הייתם כל כך רגשנים ולוקחים כל דבר ללב. טיפ: לא כל מה שקורה סביב נוגע לכם באופן אישי. לאנשים אחרים יש את הדינאמיקה של החיים שלהם וכל אחד, בסך הכול, דואג באופן טבעי, לאינטרסים שלו.



החדשות הטובות הן שיש לכם שוב פרפרים בבטן עם בן/בת הזוג. זה משהו שבא והולך בגלים וכדאי שתעקבו אחרי הדברים. מודעות עצמית חשובה מאוד להבין את התהליכים הפנימיים. יש לכם כשרון להיות חברים טובים בגלל יכולת ההקשבה והסימפטיה שאתם מעניקים לאחרים. יש מי שמעריך את הזמן והנתינה הרגשית שאתם משקיעים. צפויה לכם תשורה בעלת אופי סמלי ומרגש. אנרגיות טובות מציפות את נתיב חייכם ואתם מתמלאים אושר.



הכוכבים משגרים אנרגיות הרמוניות אל גזרת מזל אריה, והתוצאה בהתאם. צפוי יום מלא אנרגיות חיוביות. פריצת דרך שניתן להגדיר אותה כ'דרמה' חיובית מתרחשת בתחום החברתי. אתם בהחלט עולים על דרך חדשה ומצליחים להרשים את הסובבים אתכם. למרות ההתפתחויות המשמעותיות, אל תתפתו להיכנס למצב של שאננות ולנוח על זרי דפנה. לא כל מי שמרעיף עליכם חיוכים ראוי לחברתכם. ייתכן כי הוא נוהג כך כדי להשיג מכם דבר מה.

אתם ממש נהנים מהקטע המשפחתי. שימו לב שכל זמן שאתם מוותרים- הכל בסדר. היזהרו לא להיכנס לרוטינה של שולט/נשלט. טוב הלב שלכם גובל לעיתים בנאיביות. אין צורך להיכנס למאבקי כוח אבל מצד שני אתם לא צריכים לבלות את החיים בצעדה זקופה מתחת לשטיח. הפחד שלכם עלול להתברר כפחד מן ההצלחה, ולא מן הכישלון. נסו למצוא את ההסבר לכך בזיכרונות הילדות שלכם.


יום המאופיין בחוסר שקט פנימי. אתם 'מענישים' את עצמכם בגלל שהדברים אינם מתפתחים בצורה ובקצב שחשבתם. תצטרכו לגלות גמישות והבנה במקומות מסוימים, וקשיחות והתמדה- במקומות אחרים. מישהו אשר בשמו מופיעה האות א' עומד להפוך לדמות משמעותית ובעלת השפעה. הרקיע צופה ניצחון גדול על יריבים ומתחרים. הכוכבים מזמנים עבורכם היכרויות עם אנשים שעשויים להעשיר את חייכם. במקביל, אין סיבה להילחץ.

יום מוצלח בו אתם מתמודדים עם הנטייה שלכם להסתכל בצלחת של אחרים ומגלים בכך הקלה גדולה. הניסיון בכיוון של מציאת מסגרת חברתית חדשה מראה סימנים מעודדים. רעיון מקורי שלא חשבתם עליו קודם לכן ברצינות רבה מידי- עולה על הפרק ונראה הגיוני יותר מתמיד. בדקו את העניין לעומק. הרקיע מבשר טובות לאנשי עולם התקשורת שביניכם, כמו גם צופן רמזים לגבי נסיעה מוצלחת.


יש מישהו שמדבר עליכם מאחורי הגב והמידע שמגיע אליכם מעכיר את מצב הרוח. אין מה לעשות בנידון אבל המעורבות שלכם בעניין רומנטי שקשור לאחרים, מרמזת שאתם נוטים להתערב בעניינים לא לכם ורק מסתבכים במקום לעזור. אולי הגיע הזמן ללמוד לקח? תעברו לסדר היום. בשלב זה אין מה לעשות. הגינות היא תופעה ברוכה, אך אם ברצונכם לצוד את ליבו של אדם כלשהו – כדאי שתצטיידו גם בתחכום.


העקשנות שלכם גורמת לבעיות עם אנשים קרובים. נסו להתפשר לפחות על עניינים שאינם עקרוניים. אתם חשים שאתם עוברים שינויים דרמטיים וזקוקים לתמיכה. עליכם להתמקד במציאות ולרדת מהפנטזיות. לא ניתן לקבל בדיוק את כול מה שרוצים, ואין מקום לתלונה. טיפ: להשקיע זמן בחשיבה חיובית. כל שתעניקו עכשיו לאחרים, יחזור אליכם כפל כפליים: הברכה היא בנתינה.

מצב הרוח שלכם משתפר. העליות והירידות שחוויתם לאחרונה נשכחות. אווירה של הרמוניה גורמת לכם להרגיש הרבה יותר טוב. התחום האינטימי מספק תשובות לשאלות שלא נשאלו בקול רם. הדרך פתוחה לפניכם לפתוח דף חדש. שיחה מרתקת מתרחשת בשעות הלילה המאוחרות. יש להימנע ממלכודת השאננות: זה הזמן להתבונן סביב ולנצל את משאביכם בדרך היעילה ביותר. מדובר במשאבים חומריים כמו גם באלה הנפשיים.


אתם משקיעים המון זמן באנשים הלא נכונים. נראה לכם שאתם יכולים לעזור ואכן הדבר נכון אבל אין לכם מה לצפות ליחס דומה. אל תתפלאו אם תתאכזבו. היחסים מאוד חד סיטרים. חשוב לכם לשמור על יחסי חברות אך לא בכל מחיר, שמרו את כושר הנתינה לתחום המשפחתי והזוגי. עליכם לפתח את כוחות ההבנה העצמית שלכם באמצעות האזנה לתחושותיכם הפנימיות.

מאמרים קשורים

Back to top button