הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 22.4

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

מתאים לכם לנוח או לבלות את הזמן בפעילות שקטה. מדיטציה או עיסוי יכולים להיות רעיון מעולה ממש, הרבה מעבר לפינוק סתמי. העייפות הנפשית גורמת לכם לדאגות מיותרות. אל תנסו להרשים אחרים או לגלות יותר מידי מה מתרחש אצלכם בלב. שמרו על פרופיל נמוך ונסו להשתחרר מרעשים חיצוניים ופנימיים. כל האפשרויות פתוחות והכול לטובה. צפויים קשרים יוצאי דופן עם אדם שבשמו מופיעה האות "אלף".



אתם נוטים לנהוג בכוחניות מול אנשים שלא שייכים ל'ליגה שלכם' ולא מתמודדים איתכם בהצלחה. המצב עלול לגרום לצבירת כעסים וטינה שיתפרצו במועד מאוחר יותר ועלולים להפתיע אתכם בעוצמתם. חלוקת הכוחות הלא נכונה עלולה לגרום לכם לרגשות מעורבים ולתשישות. התקדמו בזהירות ובלי לסכן את מה שבניתם בעמל רב. מצבכם מוגן ויציב אך מישהו אחר מכתיב את מהלך וקצב העניינים. צפויים קשרים יוצאי דופן עם אדם שבשמו מופיעה האות ר'.

אתם מפעילים מאמצי שכנוע על אדם קרוב. מצב הרוח הנינוח והרומנטי מאפשר לכם להתקדם לכיוון המטרה הרצויה לכם. קיים סיכוי טוב שתשיגו את מבוקשכם. נושא שנוי במחלקות יעלה על הפרק ותהיה ציפייה מהצד השני שגם אתם תתרמו משהו מצדכם ותוותרו למען אחרים. הקפידו לעשות שימוש הוגן ביכולת שלכם להפעיל מניפולציות כדי להשיג את מה שרצוי לכם. יש דברים בעולם הנסתר שאתם מודעים לקיומם, אך אל תצפו מן הסובבים אתכם כי ירדו לסוף דעתכם.



אתם לא ממש מפרגנים לעצמכם. פתאום נתקפתם רגשי אשמה ונראה לכם שמגיע לכם עונש. החיים האמיתיים מתחילים במקום בו נגמרים הרגשות השליליים שאתם ממציאים לעצמכם כדי להימנע מפעולה קונקרטית. בשלב הנוכחי חשוב שתקפידו על ראש נקי והגיון בריא ופשוט תמשיכו לעשות את מה שהחלטתם. צפויה הצלחה בנושא המכיל שני מרכיבים המנוגדים זה לזה. צפויים קשרים יוצאי דופן עם אדם שבשמו מופיעה האות ס'.



יתכן עיכוב בקיום הבטחות מצד אנשים אליהם אתם קשורים בתחום עסקי ומסחרי. פסיביות לא תקדם אתכם. מצד שני אין טעם להגיב בתוקפנות. תהיו דיפלומטיים. אתם יכולים רק להרוויח. אולי אתם מרגישם קצת מבולבלים מהמסרים הכפולים המגיעים אליכם אבל זה בדיוק הקטע. אף אחד לא עושה לכם שום דבר בכוונה רעה. טיפ: לתרגל סבלנות. הרקיע צופה מצב רב מזל אך קובע כי מישהו אחר מנהל את מהלך העניינים.

אתם נמשכים לתחומים ולמקומות קשים במיוחד. העניין שההתעסקות הזאת מעוררת לא תמיד שווה את המאמץ. תשקלו פעמיים ולא רק עם הלב. צפויה להגיע הפתעה כספית מחו"ל. התחום החברתי קצת רדום. אחרי תקופה של עליות ומורדות כדאי לנוח ולא להתרגש יותר מידי מהמצב. אחרי שתתאוששו קצת, תוכלו לצאת מחדש למרחבי האין סוף. הרקיע צופה תקופה רומנטית, כמו גם אהבה טהורה וזכה.


מתעוררים קשרים חדשים ומעניינים. שיתוף פעולה עסקי עולה על הפרק. עליכם לסגור מעגלים לפני שתמשיכו הלאה. אכזבות כספיות מהעבר עלולות להשפיע על החלטות בהווה. יש לכם לא מעט משימות ואתגרים להתמודד איתם. חפשו מסגרת בה אתם יכולים לבטא את הכישורים המקצועיים שלכם. את הניהול השאירו למישהו אחר. הרקיע מעודד פרשיות אהבה אשר יש עימן תכלית כלשהי, ומתריע מפני הרפתקנות גרידא.

הנחישות לשמור על רמת פעילות גבוהה, מנחה אתכם בתחילת שבוע זה. כבר היום אתם מתכננים מה לעשות מחר על מנת לא להישאר 'קרחים' מכאן ומכאן. בדקו את כל האופציות. במידה ויש לכם בן/ת זוג, חשוב למצוא את הפשרה המתקבלת על דעת שני הצדדים. למרות שמאוד מתאים לכם להיות מוקפים ב'קהל', שמרו גם מעט זמן לעצמכם. הרקיע מייצג תקופה בה יש להפעיל כוח ועוצמה, ואין מקום למהלכים עדינים המושפעים מטקט או מדיפלומאטיות.


סדר העדיפויות שלכם לא לגמרי ברור. מצד אחד, אתם כמהים לחום ולאהבה, לחופשה ולהנאות הקטנות ומצד שני, לא ממש מפרגנים לעצמכם ולמי שהכי מגיע לו קצת יחס. יש מי שמחכה לכם בפינה… אל תפלו למלכודת. עדיף שלא תחפשו את מי שגורם לבעיה אלא תשקדו על מציאת פתרונות. אם אתם דואגים לעתיד אהוביכם, אל תרעיפו עליהם פינוקים מרדימים, הניחו להם להתייצב עצמאיים על רגליהם.


תחושה של בדידות משתלטת עליכם למרות שאתם מוקפים חברים. לעיתים נדמה לכם שאין להאמין לאף אחד, ולעיתים אתם נוכחים לדעת שיש לכם הרבה סיבות להיות שמחים במצבכם החברתי. נראה שאתם פשוט עייפים מידי, לכן, קחו את היום למנוחה. מחר- עוד תהיה לכם הזדמנות לבלות ולהשתולל. ההישגים יתחילו לזרום אליכם החל מן הרגע בו תרככו את עמדתכם ותתחברו עם הפן הרגיש באישיותכם.

מישהו קרוב אליכם מצליח להוציא אתכם מהכלים. אתם מנסים להתאפק מלהגיב בחריפות אך התחושה הלא נוחה גולשת החוצה ומתפרשת לא נכון. במקום שתיקה רועמת, עדיף לדבר ולומר מה אתם מרגישים ומה מתאים לכם. ביטויים נשגבים ומעורפלים והגדרות בומבסטיות לא יעשו את העבודה. במקרה הזה, כמו בדרך כלל- הכי פשוט זה הכי טוב. הרקיע רומז על הגשמה עצמית בתחומים המעניקים צורה למופשט, כגון: עיצוב ואדריכלות.


יום אופטימי. יש לכם את היכולת לראות את המצב בראיה רחבה וכוללת ובכך להוות דמות מפתח בפתרון סכסוכים ועימותים משפחתיים ואחרים. בקיאות בפרטים והיכרות מעמיקה עם מה שקורה בשטח, מאפשרות לכם לבטא את כושר המנהיגות ולבלוט הרבה מעבר למתרחש ביום יום. הרקיע צופה פרשייה רומנטית לוהטת, אך גם כזו שלא ניתן לחשוף אותה בפני אחרים.

מאמרים קשורים

Back to top button