הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 26.4

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

יש לכם הרגשה לא נעימה שאינכם מצליחים 'לספק את הסחורה'. חשוב שתבינו שעם כל הרצון הטוב, אי אפשר לעמוד בציפיות של אנשים שמתלוננים ללא הרף וגם משנים את דעתם מהקצה אל הקצה. המצב מעיק עליכם ונראה שאין ברירה אלא לנקוט באמצעים קיצוניים. פניה לאיש מקצוע בהקדם האפשרי בהחלט רצויה. הרקיע צופה פני עתיד לתקופה בה עוצמתכם האישית תהיה בשיאה, ועל כן מומלץ לכם להפגין ביטחון עצמי, נחישות ואסרטיביות.



אתם מקבלים חיזוק לגבי תחושות פנימיות. תחושה של חוסר שקט ממשיכה להוות את המרכז המניע אתכם להתרוצץ ממקום למקום ולחפש עיסוקים במשך כל היום. מחשבות שחוזרות על עצמן והעלאת זיכרונות ללא תכלית, לא מקדמות אתכם, גם אם נדמה לכם שמוטב להחצין את הרגשות. הכי טוב עבורכם זה פשוט לשחרר את העבר ולהמשיך קדימה עם הפנים לעתיד. הרקיע מייצג תקופה נפלאה למניפולציות פיננסיות, השקעות בבורסה ועסקי ביטוח. כמו כן הוא מייצג מזל הנובע מאנרגיות המגיעות מעולם הנסתר.

מצב הרוח לא במיטבו ? אתם מוטרדים מכך שהניסיונות לחסוך כמה שיותר מזומנים למטרה חשובה, לא עולה יפה ? לפי המתוכנן, מצבכם כבר היה צריך להיות הרבה יותר טוב, אך אתם מתקשים לעמוד בהוצאות הבלתי מתוכננות שנוחתות עליכם. מן הראוי להתנתק מהמחשבות המטרידות ולנצל את סוף השבוע למנוחה. זו תקופה טובה לעבודת צוות ולשיתוף פעולה עם עמיתיכם. לעצמאיים שביניכם, מומלצות שותפויות.



אתם מתרוצצים יותר מידי ומרגישים מותשים. מיקוד ותכנון קפדני הכרחיים בשלב זה. הרומנטיקה פורחת למרות הקשיים, מה שמוכיח שכשרוצים- הכול אפשרי. מישהו שבשמו מופיעה אות ד' מפתיע אתכם. אם אתם שוקלים לבצע רכישה גדולה למרות שמצבכם אינו מאפשר זאת, חשבו פעמיים. צפויה לכם הצלחה הודות לשיתוף פעולה מצד עמיתים ומעסיקים. נראה כי הדברים רק ילכו וישתפרו.



חיפוש עבודה חדשה או קבלת תפקיד חדש הוא נושא "בוער". קצב ההתקדמות תלוי במאמץ שאתם מוכנים להשקיע בשטח ולא רק בדיבורים. אתם מצליחים ליצור קשר עם אנשים בעלי השפעה שיוכלו לכוון ולהפנות אתכם לכיוונים ראויים. יש מישהו שמפזר הבטחות ללא כיסוי. הרקיע מבשר על אנרגיה וויטאלית, כמו גם על שינוי זוהר במראה ובהופעה. יש מי שפוקח עין על צעדיכם. לא משהו שצריך לגרום לכם לחשוש, אך כדאי שתשדרגו את סדרי העדיפות שלכם.

אתם מגיעים למסקנות מרחיקות לכת. מהלך פיננסי ממושך מגיע לכלל סיום. אתם חשים הקלה ומתפנים לכיוון של חיפוש גורם חדש שירתק וירגש אתכם. התשובה נמצאת אי שם בתחום הרוחני. אתם 'יושבים על הגדר' ולא מאמינים לכל מה שאתם שומעים אבל יש בכם חלק מיסטי שצמא למידע. מבחינתכם זה בהחלט תחום ששווה בדיקה. טיפ: לא לדחות! הרקיע צופה הרפתקאות רומנטיות העשויות להשכיח מכם את אכזבות העבר, כמו גם את תקופות השממון.


אתם משקיעים אנרגיה במקומות הלא נכונים. זאת עובדה וכל הניסיונות לטייח את מה שקורה הם בזבוז זמן מוחלט. את המקום שאין בו תוצאות, צריך לעזוב אחרי זמן קצר ובוודאי לא להישאר דבוקים למטרה שברור לחלוטין לכולם, חוץ מכם, שמובילה אתכם ל'רחוב ללא מוצא'. ככול שתקדימו להפנים את המסר המגיע אליכם מהיקום -יהיה לכם טוב יותר. הרקיע מעודד צורת חשיבה יציבה, מאורגנת, יסודית, קפדנית, יעילה ומסודרת.

אתם שרויים באי וודאות. תשובות שמתעכבות בדרך אליכם גורמות לחוסר שקט. מתעורר מתח פנימי. הקדישו יותר לעצמכם וקחו זמן לפעילות מרגיעה כמו למשל מדיטציה או יוגה. זהו שיעור בסבלנות ואם תיקחו את זה לכיוון טוב, תוכלו ללמוד הרבה על עצמכם. אירוע חברתי שתשתתפו בו יצליח מעל המשוער. זהו עיתוי רב מזל והצלחה, אל תבזבזו אותו על דברים שבשגרה.


יחסי האנוש שלכם טובים למדי, בדרך כלל. אך היום אתם נתקלים במישהו שגורם לכם להגיב בפראות ובתוקפנות. הדרך הטובה ביותר להתמודד עם קונפליקט היא לשמור על איפוק, לפחות בשלב התחלתי. מאוחר יותר, תוכלו להחליט מה חשוב לכם יותר: לנצח בוויכוח או לסיים את הקשר ולגרום לניתוק. נראה כי מתחריכם מצפים לעימות, אם אכן כך הם פני הדברים – ייתכן כי הגיע הזמן להסיר את הכפפות (מילולית כמובן).


מישהו טוען שמאוד חשוב לכם לבטא את עצמכם גם אם זה בא על חשבון אחרים. לא נעים להודות אבל ייתכן כי זה בדיוק מה שאתם עושים. פעילות קהילתית יכולה להוות מסגרת הולמת לצרכים פנימיים. הבית- פחות. דיפלומטיה וטקט הם לא בדיוק הקטע שלכם לאחרונה, אבל כדאי לעשות מאמץ. צפויה חופשה וזה בהחלט חשוב. לא לוותר גם אם יש בעיות טכניות. יש לשמור על איזון, גם בשעה שאתם מבקרים את מעשי יריביכם.

החל משעות הבוקר מתקבלות חדשות טובות, מה שמעלה לכם את המורל. אתם נהנים מהזוגיות שלכם, אם כי לא תמיד משקיעים מספיק. אם אין לכם קשר, היום הוא יום מתאים לנסות מפגש עם מישהו חדש. הראש פתוח לכיוון דברים חדשים, מה שלא קורה לכם לאחרונה, למרות שאי אפשר להגדיר אתכם כשמרנים. כוכב אוראנוס מזרים אליכם אנרגיות תזזיות ומחשמלות. התופעה משגרת אתכם אל מפגשים יוצאי דופן.


מפגש עם מישהו חדש ממלא אתכם באנרגיה. אתם זקוקים לפחות שעות שינה ומרגישים צעירים ונמרצים. למרות שהרומן הינו בעל פוטנציאל כדאי להתאזר בסבלנות ולראות איך מתפתחים הדברים. יש לכם גם חשק לסדר את הבית אבל זה לא קל לאור ההצטברות. המצב הכלכלי עדיין מטריד אבל  כבר יש סימנים לשיפור אפשרי. נראה כי אתם ניצבים בין שני נתיבים קוטביים באופיים. בסיפור הזה לא תוכלו לאחוז במקל בשני קצותיו.

מאמרים קשורים

Back to top button