הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 30.4

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

הצעה מפתה מגיעה אליכם כאילו משום מקום. נדרש מכם כושר החלטה מהיר בתחום העבודה. יש לכם צ'אנס להשיג קידום של ממש. גלו ערנות כדי לא לפספס את חלון ההזדמנויות שנפתח לפניכם. הצטברות מתחים עלולה לגרום לכם לשקוע בדכדוך בעיתוי ממש גרוע עבורכם אשר מחליש את היכולות שלכם. ייתכן שאתם נצמדים מדי לקיים, מבלי לתת את דעתכם על האפשרויות הגלומות בשינוי כלשהו.



יום של חוסר מנוחה. צורת הדיבור העצבנית שלכם מעוררת התנגדות אצל אנשים מסביב בין אם מדובר בבני משפחה או באנשים שאתם נמצאים איתם בקשרי עבודה. אתם לא יודעים מה בדיוק אתם מחפשים, אבל מה שבטוח הוא שקשה לכם למצוא. תוכניות הקשורות במאבקים חברתיים מעיבות אף הן על מצב הרוח. החיים אינם פיקניק והם צופנים רכלנים ומתחרים. מצד שני, זו אינה סיבה לנטוש את שדה המערכה.

יום מתאים לביצוע עסקאות, גם כאלה הכרוכות בנדל"ן. ההתחזקות שלכם נותנת לכם אפשרות להיות חזקים ואסרטיביים במשא ומתן. אין צורך בתוקפנות כאשר אתם מרגישים שכל העולם בידיים שלכם. שמרו על קור רוח ותמצאו את הדרך לצאת מנצחים. אם בסוף היום אתם מתקשים להירגע, תרגלו מדיטציה או פשוט הקשיבו למוסיקה רגועה. ניחנתם בכוחות ריפוי, עשו בהם שימוש לתועלת הזולת.



יש לכם הרגשה שאתם נתקלים בקיר אטום בכל כיוון אליו אתם פונים. הדבר אינו כזה ואת זה אתם יודעים, מה שלא ממש עוזר לכם. מצב הרוח ירוד למדי ויידרש שינוי כדי לשפר את המצב. את התמיכה שאתם מבקשים תמצאו במפגש מרגש בעוצמתו שיתרחש ביוזמתכם, אך עדיין יפתיע. צפויה הצלחה לאלה מכם השואפים לקריירה המתבצעת תחת אור הזרקורים.



יום תובעני ואתם מרגישים לחוצים. אדם בעל סמכות מנסה להשפיע עליכם לפעול בכיוונים לא רצויים עבורכם. האווירה עלולה להפוך לסוערת במידה ותגלו תוקפנות. אל תכנסו למאבקי כוח אלא נסו להסביר את עמדתכם בצורה ברורה וקלה שאינה מעוררת התנגדות, במידה האפשרית. נושא הקשור להחלפת מקום עבודה עדיין מעסיק אתכם. המשיכו לחפש. המזל משחק לכם בגדול בקטע רומנטי, צפויה התגשמות משאלות. בקשו ותקבלו.

העוצמה הפנימית שעולה וצומחת בפנים גורמת לכם לפעול בקלילות יתרה כלפי אנשים אחרים ולגרום להם לרצות להתקרב. אתם ממגנטים מחזרים ויש בהחלט פוטנציאל לרומנטיקה. ערנות תתרום לכם המון בכול התחומים. זרימה חופשית של אנרגיה והתרחשויות חיוביות מאותתות שאתם נמצאים ביום טוב במיוחד. זה הזמן לברר מי הם ידידי האמת שלכם, ומי הם אלה העסוקים באינטרסים הפרטיים שלהם.


יום חברתי. אתם מחוזרים מאוד ונדמה כאילו הקסם האישי שלכם פועל ברמה גבוהה במיוחד. אתם יכולים לבחור מה לעשות בסיטואציה זאת. חשוב שתשמרו על התנהגות מכובדת ותציבו גבולות, גם לעצמכם וגם לאחרים. קל מאוד להתפתות אבל השאלה הגדולה היא מה יקרה מחר בבוקר. לא תוכלו להילחם בתכניותיו של אדם קרוב, זו זכותו לעשות בעצמו את הבחירות שלו.

אתם מעורבים עד מעל הראש בפעילות ציבורית. הקשיים רק גורמים לכם להתחשל ולהתחזק. אתם חשים בהתפתחות אישית המתרחשת תוך כדי מאבקים. יש לכם סיפוק. האמונה בצדקת הדרך מושכת אתכם לשנות את סדר היום ולהקדיש את מירב המרץ לחזונכם. יש סיכוי גבוה שתפגשו מישהו שמעוניין בכם מבחינה רומנטית. השקיעו את האנרגיה שלכם אך ורק בתחום בו אתם מצטיינים, ואל תפזרו אותה על פני אפיקים רבים מדי.


יום מבולבל בו אתם במצב רוח מוזר. לא מספיקים הרבה ומרגישים שהזמן פשוט נוזל לכם בין האצבעות. יש ימים כאלה וחבל שתרדו על עצמכם בגין ההספקים הירודים יחסית. שימו לב לפרטים הקטנים ואל תתנו לאחרים לתכנן עבורכם מה לעשות. אתם עלולים למצוא את עצמכם במצב לא נעים. אם אתם כותבים את יצירותיכם עבור המגירה, הרי שהגיע הזמן לחשוף אותן לביקורת ולמשוב.


אתם עלולים לשלם מחיר בגלל האגו שלכם שאינו מניח לכם וגורם לשיבושים ועיכובים ביצירת קשרים חדשים. בן/ת מזל זהה לשלכם (גדי), יפרוץ לתוך החיים שלכם ויגרום להפתעה מרשימה. יש לכם הרגשה שמישהו קרוב לכם מאותת לגבי רצון להידוק הקשר ולשיחת נפש הכרוכה בייעוץ. זה כפי הנראה נכון אבל ליתר ביטחון כדאי לבדוק לפני שאתם פוצחים בהצהרות. הדברים האמיתיים מסתתרים בין המילים ובין השורות, וזאת גם אם נדמה לכם כי איש אינו מסתיר דבר.

אדם שתלטן וכפייתי מצליח להוציא אתכם מהכלים. העסיקו את עצמכם בשיקום וגיבוש היחסים עם בן/ת הזוג. כל השאר יכול לחכות. אתם זקוקים לפסק זמן מההתרוצצויות בין בני המשפחה המורחבת. מצאו דרך לבלות זמן איכות אמיתי. יהיו לכם כמה הזדמנויות. אז אל תפספסו. צפויים מצבים לפיהם את מצליחים "לרקוד על שתי חתונות", כגון שתי משרות במקביל או שני מקורות הכנסה.


חוסר יציבות מערער את ביטחונכם. אתם כבר לא יודעים איך אפשר לנהל את העניינים בצורה שלווה ויעילה. הפרדת כוחות היא שיטה יעילה שתעזור לכם להיחלץ מהפלונטר שנוצר. הימנעו מפליטות פה שאחר כך תצטערו עליהם. אדם אשר בשמו מופיעה האות שין, מציב דרישות שקשה לכם לעמוד בהן. צפויים מצבים מהנים, מפתים ומעוררים. העיתוי מעודד פן בלייני ומשתדל להחליש את הפן השמרני והממוסד.

מאמרים קשורים

Back to top button