הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 2.5

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

שמרו על יחסים תקינים עם חברים. המתח שאתם צוברים כאשר מתעוררים ויכוחים ועימותים, אינו שווה. הפעילו את כישורי התקשורת שלכם וגייסו את מרב הסבלנות והסובלנות שברשותכם. נצלו מידע שזורם אליכם והסיקו מסקנות, במיוחד לגבי אנשים שכבר אינם תורמים לכם דבר. משהו הקשור בילדים עומד להסב לכם הנאה רבה. במקביל, תיתכן פגישה עם אדם אשר לא התראתם עימו מזה זמן רב.



החוש הטכני שלכם שבדרך כלל די מוסתר, בא לידי ביטוי. אתם מצליחים לבצע פעולה ש'מצילה' את המצב וגורמת לאנשים אחרים לגלות בכם צד שלא הכירו קודם לכן. עוד ייקח זמן לשינוי משמעותי בתחום הכספי, אבל אין ספק שאתם בדרך הנכונה. הייחוד שלכם הוא גם היתרון וגם החיסרון שלכם. התמקדו בצדדים החיוביים. ייתכן כי מישהו מציע לכם כבוד ותהילה יותר מאשר כסף או בפשטות, יותר מדי טפיחות על השכם ללא תמורה כספית.

החלטות פזיזות עלולות להביא אתכם למצבים לא נעימים. לא שזה לא אופייני לכם אבל אתם נוטים לעיתים להתפתות. מצב הרוח מתדרדר בהתאם. גלו סבלנות! אל תיכנעו לסיפוק יצרים מיידי. למרות תחושת הדחיפות, באמת ששום דבר לא בוער ואל תנסו להשיג דברים בכל מחיר משום שאתם עלולים לגלות שעשיתם עסקה ממש לא כדאית. אתם עלולים להיסחף אל תוך עסקה שכלל לא ברור כיצד היא תורמת לכם. התייעצו עם ידיד שמבין עניין.



אנרגיה נמוכה יחסית בשעות הבוקר גורמת לכם להתנהג בחוסר סבלנות. האטו את הקצב, גם אם עליכם לעשות מאמץ מיוחד. בשעות הצהריים אתם שוקלים מספר הצעות הקשורות לתחום הקריירה. יש להוביל את האהבה אל תלם יציב וממוסד. צפויה לכם הצלחה בעניינים חומריים. גלו פתיחות בכל מה שנוגע ליחסי אנוש. יש מי שמחכה מעבר לפינה להזדמנות להתקרב אליכם.



יום עם המון מצב רוח טוב. המתח שהרגשתם לאחרונה נעלם. כדי להגביר את הביטחון העצמי אתם נוקטים בפעולות שונות המיועדות לבסס את מיקומכם בתחום החברתי. אתם מתעודדים ומצליחים גם לעודד חבר קרוב שמגיע אליכם על מנת להתייעץ בעניין אישי חשוב. זה בא לכם ממש בקלות. יש להעניק חשיבות רבה לבשורתם של אורחים, ואין לדחות תוכניות העוסקות באירוח או בהתארחות.

אתם פתוחים לקבל עצות מכל העולם אבל בסופו של דבר עליכם לשבת לבד ולהקשיב לקולות הפנימיים שלכם. מערכות היחסים האישיות שלכם מבוססות בחלקן על פנטזיה וכדאי ללמוד ולהבין מה עומד מאחורי הדברים. לא קל ללמוד מטעויות העבר אבל זה בהחלט מומלץ. אתם יכולים להרוויח ובגדול. זה הזמן לשוחח בגלוי על אודות משקעים שהצטברו, ולא לשמור דברים בבטן.


כוכב ונוס השולט במזל שלכם, נבלם מעט בשל אנרגיות מעכבות המגיעות אליו מן הרקיע. קשר רומנטי שמתחיל בקצב איטי אך מבטיח, נתקע משום מה. אתם מחכים שהצד השני יגלה יותר יוזמה אך לא קורה שום דבר. אל תעשו סצנות קנאה ואל תנסו לחנך או להטיף מוסר. יתכן כי אין זה הזמן המתאים. נסו לשמור על איזון. אל תוותרו על פעילויות שגרתיות שבהן אתם משתתפים במהלך השבוע. מה שיהיה יהיה. בינתיים אתם ממשיכים כרגיל.

כוכב פלוטו השולט במזל שלכם, מושפע לטובה מאנרגיות של אהבה המגיעות אליו מן הרקיע. נצלו את התופעה כדי לשפר את מצבכם בתחום שבינו לבינה. בן משפחה מתייעץ אתכם בנוגע לעניין אישי- רומנטי. הגיע הזמן לגלות את המידע הנוסף שידוע לכם ולא גיליתם עד היום. יתכן כי זה יהיה בדיוק המפתח לסגירת הפרשיה המביכה לכאן או לכאן. מצד שני, שווה לבדוק את טיב היחסים ביניכם ובין האדם השלישי המעורב. יתכן כי אתם טועים לחלוטין לגבי המניעים העמוקים שמניעים את הגלגלים מאחורי הקלעים.     


זה הזמן לקשור את הקצוות האחרונים בתחום העבודה ולהתחיל במרץ. צפויה נסיעה לרגל עסקים. קשר רומנטי יכול להתפתח תוך כדי פעילות הקשורה ללימודים. יום מרגש. אתם יודעים שמתחילה תקופה חדשה. נצלו את התנאים לטובתכם. אל תעשו תוכניות לטווח ארוך. שמרו על גמישות. צורת הבילוי האופיינית והמקובלת בתקופה זו הינה רוחנית בעיקרה.


זה יום של שחרור מעכבות, כמו גם הקלה רגשית ושינויים מתגלגלים המביאים אתכם למחוזות חדשים. כול ניסיון של אנשים קרובים לכם לעצור אתכם, לא רק שלא יעלה יפה אלא גם יגרום לעימותים, אז מוטב שתצאו כבר מהתחלה בהצהרת כוונות ברורה. השמרנות הטבעית שלכם נעלמה ואיננה. עולים על דרך חדשה? מישהו שאתם חוששים ללחוץ עליו, עלול לנצל אתכם. נראה כי הגיע הזמן להשתחרר מעולו.

יום מתאים לאהבה. אם אתם לא נמצאים בקשר, אז היום הולך לקרות לכם משהו מרגש בתחום זה. אתם מתחברים לקופידון ששולח אתכם למקום טוב. מותר להתלהב אך כדי לא להתאכזב מומלץ להישאר עם שתי הרגליים על הקרקע. טעות בשיפוט עלולה לעלות לכם ביוקר. אז אל תמהרו. זו תקופה בה אין לאגור או לחסוך אלא להיפך, יש לנהוג בנדיבות ואפילו בפזרנות מסוימת.


חוסר בהירות עדיין מטריד אתכם. שינויים שיתרחשו בתוכנית המקורית להיום, דווקא מתאימים למצב הרוח שלכם. הניידות תתרום לרצון שלכם לשנות ולגוון את האווירה השגרתית. יום מתאים מאוד לנסיעה או טיול קצר. כדאי שתתעסקו בעניינים חיצוניים ולא ברגשות. צפויים מצבים מלאי דמיון והשראה. זהו עיתוי העוסק בחיי הנפש ומדגיש אותם על חשבון חיי החומר.

מאמרים קשורים

Back to top button