הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 3.5

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

עלולים להתעורר קשיים בתחום העבודה עקב עזיבתו של אדם מרכזי שקשה למצוא לו תחליף. צפויים גם קלקולים של מכשירי חשמל. המצב הלחוץ משפיע על מצב הרוח שלכם ואתם מחכים לישועה שתבוא. אם תמשיכו לחכות לאחרים שיצילו אתכם- צפויה לכם אכזבה, קחו אחריות על מעשיכם. זו תקופה נפלאה לסוחרים שביניכם ולאנשי יחסי הציבור, כמו גם לכל מי שעוסקים בכתיבה יוצרת.



האינטליגנציה והאינטלקט שלכם נקראים היום לתפקד ברמה הגבוהה ביותר. אתם ניצבים מול פרויקטים חשובים בעבודה. חשוב לכם מאוד להוכיח את עצמכם. אתם מקדישים זמן רב ומאמצים כדי לקדם את העניין ואין ספק שהתוצאה תהיה מרשימה. יש מישהו שמנסה לטרפד את ההצלחה שלכם. רצוי להציע שיתוף פעולה. גם במקרה של סירוב אל תיבהלו, תתמידו. ייתכן כי העמל שאתם משקיעים, אינו זוכה בתמורה הולמת. מצד שני, איש לא יתבע עבורכם את זכויותיכם.

המזל איתכם אך אתם זקוקים לדחיפה קלה של עידוד כדי להתקדם בקצב מהיר יותר. אל תשבו בחיבוק ידיים מתוך מחשבה שבסופו של דבר הכול יסתדר לכם כמו שאתם רוצים. יש להתחשב בבני משפחה אבל חשוב להציב גבולות. מישהו מצליח להפעיל ולטרטר אתכם באמצעות רגשי אשמה מיותרים. העיתוי בשל לעיסוקים במישור הרוחני, גם תמורת נטישת החומריות.



יום מלהיב בו אתם מצליחים להקסים מספר לא מבוטל של אנשים שמוכנים, כך נראה, ללכת אחריכם באש ובמים. תנו לחוש המנהיגות שלכם להתבלט ונצלו את המצב לטובתכם. למה לא? אתם לא דורכים על גוויות ולא פוגעים באף אחד אלא רק נותנים לעצמכם צ'אנס להראות את היתרון בשטח. על כך מגיע לכם פרס- ללא ספק. יש להפעיל מרפקים ולהסיר את הכפפות, בדרך אל ההצלחה.



אתם שוקלים אפשרות להיפרד ממישהו שהיה קרוב אליכם זמן רב. מערכת היחסים מיצתה את עצמה ככל הנראה, כי אחרת אין סיבה שאחרי כל מפגש תרגישו כל כך מותשים. מצב הרוח מייאש. אל תישארו בתוך מצב הרוח הקודר. צאו מהקונכייה שלכם ותראו לעצמכם שאתם יכולים. צאו לבילוי לילי מאוחר עם חברים. לפחות תרגישו בשליטה. מישהו ינסה לשדך לכם, זהו יום נפלא לפגישות-עיוורות ולרעיונות לא שגרתיים.

אתם פתוחים לקבל עצות מכל העולם אבל בסופו של דבר עליכם לשבת לבד ולהקשיב לקולות הפנימיים שלכם. מערכות היחסים האישיות שלכם מבוססות בחלקן על פנטזיה וכדאי ללמוד ולהבין מה עומד מאחורי הדברים. לא קל ללמוד מטעויות העבר אבל זה בהחלט מומלץ. אתם יכולים להרוויח ובגדול. זה הזמן לשוחח בגלוי על אודות משקעים שהצטברו, ולא לשמור דברים בבטן.


כוכב ונוס השולט במזל שלכם, נבלם מעט כתוצאה מאנרגיה מאתגרת. יש לכם תחושות של תסכול, בעיקר בגלל שאינכם מצליחים לעבור את 'תקרת הזכוכית' שעוצרת אתכם, על פי הרגשתכם, מהצלחה גדולה יותר מכפי שקורה במציאות. ההרגשה הזאת תחלוף בקרוב. האמת היא שאתם פועלים בכול התחומים מתוך מעורבות רגשית גבוהה מידי. במיוחד את תחום העבודה – השאירו מחוץ לעניינים שברגש.

אתם סובלים מחולשה שעתידה לחלוף תוך זמן קצר. תנו לעצמכם זמן והפקידו על תזונה נכונה, מנוחה ופעילות גופנית מתונה. אל תאמרו 'כן' במקומות בהם מתחשק לכם לומר 'לא. תנו לעצמכם להתלהב ואפילו להתאהב. יש מי שמחזר אחריכם בהתלהבות. אל תפספסו את המומנטום. אתם עלולים למצוא את עצמכם מסתגרים ומתבודדים, בעוד המזל הטוב ממתין לכם במרחבים ובאופק. 


יום קצת מבלבל. אתם מוצאים את עצמכם בסערת רגשות רומנטית. יכול להיות שזאת אהבה ישנה שמתעוררת לחיים, או משהו חדש שמצליח להעיף אתכם גבוה לשמיים. אתם קורנים מאושר ומקבלים הכרה והערכה מבני המין השני, על כל צעד ושעל. הימנעו מחיזורים שעבורכם הם חסרי משמעות אך מפתים. זה לא הזמן המתאים. זו תקופה נפלאה למניפולציות כספיות ולהשקעות בבורסה.


לאחרונה אתם נוטים לפעול על סמך רגשות ולהתחשב במידה מינימאלית בהיגיון. מצב זה גורם לכם לתנודות במצב הרוח. אל תעבירו את מוקד הכוח מכם החוצה. הצעת עבודה רצינית תגיע בקרוב. כשהיא תגיע- תדעו. בינתיים, הצעות חסרות משמעות זורמות אליכם כול הזמן וגורמות לבלבול. הן כלל לא רלוונטיות. אל תסתובבו עם תחושת החמצה בבטן. בתקופה זו יש לנהוג בטאקט ובדיפלומאטיות ולהימנע מכל צורה של "סגירת חשבונות".

דווקא כשנדמה לכם שהיום כמעט אבוד, מתחילים לקרות כל מיני אירועים מוזרים. המציאות עולה על כל דמיון. אדם שלא תכננתם לראותו מגיח מאי שם, והמפגש המעניין מתרחש במקום מאוד לא צפוי. בסך הכול זהו יום מלא הפתעות, צאו מהמתח וקחו את הכול בקלילות והשאירו זמן בשעות הערב להתבודדות ולחשיבה. צפויים מצבים מומלחים והישגיים המושתתים על היררכיה כלשהי המשחקת לטובתכם, כמו גם על דמות גברית הניצבת לצידכם ותומכת בכם.


מומלץ להקדיש את היום למנוחה. בניגוד למה שקורה בדרך כלל, אינכם זקוקים היום לחברים, במיוחד לא כאלה שיספרו לכם את הצרות שלהם ולא ממש יקשיבו לכם. עליכם להגדיר גבולות ולשמור על המסגרת המתאימה לכם. תפרגנו לאחרים, אבל בשום פנים ואופן אל תוותרו על מה שמגיע לכם. נצלו את זמן האיכות שיש לכם עם עצמכם, בקריאת ספר טוב. צפויים מצבים לפיהם אתם מתלבטים בין ההיגיון לבין הרגש, כמו גם בין מצב יציב אך משעמם לבין מצב הרפתקני אך מסוכן.

מאמרים קשורים

Back to top button