הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 4.5

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

הזוגיות פורחת ואתם פחות מוטרדים מעניינים חיצוניים. מצב הרוח מעולה ואתם אופטימיים למדי. למי שלא נמצא בקשר- סיכוי מעולה למפגש שיתחיל ממקום חברתי ויעבור מהר מאוד לפסים רומנטיים. אל תתנו לחששות להשפיע על התנהגותכם בתוך המערכת החדשה. תנו לזמן ולמעשים לעשות את מה שלא ניתן תמיד להגדיר במילים. אושר גדול עומד ליפול אל חיקכם, אל תפשפשו בטיבן של המתנות המוענקות לכם.



מצב הרוח קליל ביותר. אתם מרוצים למדי. מפגש עליז יביא אתכם להכרה באפשרויות רומנטיות חדשות ומרגשות. לפתע תמצאו את עצמכם מהרהרים רבות בעתידכם. נראה כי תקבלו הצעה שאינכם יכולים לסרב לה. היום יש לכם נטייה לראות את כל מה שקורה באור חיובי ואופטימי וטוב שכך. זה הזמן להתפייס עם יריבים ומתחרים. אתם משתדלים לחמוק מאירוע שמשתתפיו מעצבנים אתכם. מצד שני, כך או אחרת, תאלצו להיתקל בהם.

אתם חשים עייפים ומותשים נוכח העצבנות ופרצי הרגשות שמתרחשים אצל בני המשפחה. היו זהירים ודעו כי התעלמות מהבעיה איננה פתרון. גרמו להם להסתכל קצת על הצד השני, להבין את המורכבות, כמו גם את הרגשות והצרכים של אחרים. אם כולם ינסו להיות קצת יותר רגועים, עד סוף היום האווירה תהיה הרבה יותר נינוחה, והאנרגיה תזרום חופשי. מישהו שהנחיל לכם אכזבה כלשהי, משנה את פניו ופונה אל פיוס ופיצוי.



הירח השולט במזל שלכם מקיים היום יחסים מאתגרים ומעצבנים עם הרקיע. אתם לומדים לקח חשוב בנושא דיסקרטיות. צפויה תסבוכת דיפלומטית משהו. השתמשו בכול הכישורים הטאקטיים שלכם כדי לא לפגוע באנשים שרוחשים לכם טוב. במקרה והעניין מסתבך ואתם מרגישים חסרי אונים לטפל לבד בבעיה- יתכן מאוד שיהיה כדאי לערב בעניין אדם נוסף במטרה להרגיע את כול הנוגעים בדבר.



צפוי יום נהדר. אתם מקבלים תגובות אוהדות מאנשים בעלי השפעה. כמובן שזה גורם לכם לעליה מוראלית כפי שלא הרגשתם מזה זמן רב. כול מה שעליכם לעשות זה להמשיך בכיוון הנכון ולהתמקד. השילוב הלא קונבנציונאלי של חשיבה מקורית והעזה יביא אתכם בסופו של דבר לקו הסיום. אנרגיה של השראה זורמת אל האמנים והיוצרים שביניכם. זה הזמן לתת במה ליצירות שהחבאתם במגירה.

נושא הקשור ללימודים או לתחום רוחני כול שהוא, דורש תשומת לב. אתם מגלים תחומים חדשים שלא הכרתם. יום של הפתעות גדולות. אתם מגיבים בכישרון אלתור מרשים. אין לכם מה להתרגז על בני משפחה וחברים שלא מבינים מה בדיוק עובר עליכם. רוח הזמן מנשבת בכיוון של חברויות חדשות. לא די בכך שאתם מגוננים על עצמכם. לפעמים צריך להסיר את הכפפות ולהחזיר מנה אחת אפיים.


יש לכם רשימה של מטלות שהחלטתם לבצע ונראה שעל כתפיכם נופלת מרבית העבודה השחורה. עליכם לתרגל האצלת סמכויות אבל בדרך שונה מזו שניסיתם אותה עד עכשיו. אתם מוותרים לבני הבית במילוי חובות בסיסיות והמשקעים שנוצרים אצלכם הם מרירות וחוסר שביעות רצון. לא כולם סביבכם הם מלאכים צחורי כנפיים. אם תחפשו, תמצאו את המניעים האמיתיים להתנהגותם.

תגובה קצרה ועניינית תוציא אתכם מהבוץ, בעיקר כשמדובר בסיטואציות מביכות ובעלות משמעות כפולה. אל תכנסו לקטע של פירושים ופרשנויות למניעים נסתרים של אנשים אחרים. כל מה שקורה הוא לטובתכם גם אם כרגע זה לא נראה כך. יום קצת מתוח אבל סופו- מפתיע לטובה. זו תקופה בה צריך להתמקד בפעולה ובביצוע ולא להפריז בתכנונים מורכבים ובהתפלספויות.


יום שופע שינויים. במקום לקטר עליכם להגדיר את מה שאתם רוצים בצורה מדויקת, במיוחד בתחום החברתי. האופטימיות שלכם עוזרת לכם להתמודד עם 'הנחתות'. חשוב שתקדישו זמן לבניית מערכת לשיתוף פעולה עם מכרים חדשים. אל תנסו לעשות הכול לבד. אף אחד לא ביקש את זה, אז אל תתנדבו. זו תקופה בה היחסים הרומנטיים צפויים לסוב סביב טיולים, בילויים וקשרים ידידותיים ולא מחייבים.


החיכוכים שאתם נסחפים לתוכם, גוזלים מכם אנרגיה יקרה. אתם מחפשים מתכון לאושר המושלם אך זה אינו קיים. תבחרו עם מה אתם רוצים להתמודד. מריבות וויכוחים או קידום אישי וביטוי עצמי. תוכלו לאלתר ולדלג מעל המכשולים שמציבים בפניכם, בכל רגע שתבחרו לעשות זאת. במקום לסבול אפשר פשוט להתעלם מגורמים שליליים וליהנות. צפויים מצבים לפיהם עצה נבונה מפיו של אדם חכם, פוקחת את עיניכם.

דחיתם כל מיני מטלות לסוף השבוע וזה בדיוק מה שאתם צריכים לעשות היום. הפיתוי לצאת מהבית ולשכוח את כל מה שמחכה לכם- גדול. לא כדאי לעשות את זה כיוון שהכול יחכה לכם ותאלצו לשלם את המחיר למחרת. אתם יכולים למצוא פשרה הוגנת בכך שתבקשו עזרה מאנשים אחרים שלא מהססים לפנות אליכם במצבים דומים. צפויים מצבים לפיהם אתם בטוחים ומוגנים מכל רע, אך גורם חיצוני כלשהו הוא זה אשר מכתיב את כללי המשחק.


אתם נוטים לדחות ניסיונות התקרבות של אדם שמנסה לעזור לכם. אתם מרגישים מקופחים ומרחמים על עצמכם. החוכמה היא לברור מתוך רשימה ארוכה של חברים את מי שיכול להושיט יד ולתמוך בכם בשעת צורך. זה הרי בדיוק מה שקורה לכם היום. בחרו כתף ואל תתביישו להזיל דמעה, אם זה מה שבא לכם לעשות. צפויים מצבים לפיהם "מעז ייצא מתוק", כמו גם מצבים לפיהם עליכם להסיר את הכפפות ולהפעיל לחץ על מי שצריך.

מאמרים קשורים

Back to top button