הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 5.5

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

אתם נמצאים במאבק פנימי בין הרצון שלכם לתרום למשפחה ובין מילוי הצרכים הפרטיים שלכם. חופשה של כמה ימים על אי בודד זה בדיוק הדבר שהיה נחוץ לכם דווקא עכשיו. אין לכם אפשרות כלכלית לבצע זאת ובמקום זה אתם מוצאים את עצמכם בוויכוחים. כדי לעבור את הימים הקשים האלה, מומלץ לנצל אפשרות של טיפול אלטרנטיבי. צפויה התחלה חדשה ונועזת בתחום שאתם הוגים בו לאחרונה. אל תחששו להביע בקול את אשר זועק בכם מבפנים.



זה צפוי להיות יום של התחלות חדשות בתחום הרומנטי שלכם. צפו לשינויים בתחום האישי אך שימו לב כי מה שיראה לכם מלהיב בהתחלה, עלול להתברר בהמשך כבלון נפוח. מוטב לגלות אורך רוח וסבלנות ולא לצפות יותר מידי כדי לא להתאכזב. תנו למבחן הזמן להוכיח לכם את העובדות ולהבחין בין פנטזיה למציאות. ענייניכם יצליחו בגדול אם רק תדעו כיצד לשווק את עצמכם.

משהו חדש עולה על הפרק. אתם חשים שהצלחתם ליצור התייחסות אליכם ממישהו שחיכיתם לו. אתם גאים בעצמכם וחשים בעליית מדרגה משמעותית באסרטיביות. הינעו משיחות מאנשים לא מפרגנים. התמקדו בחוויה החדשה, בפרגון ובתמיכה שהינכם מקבלים מחברים קרובים. אתם מתמודדים היטב עם המציאות אך יש להשקיע אנרגיה בתחום שבינו לבינה, ואין לקבל את הדברים כמובנים מאליהם.



נסו לראות את מה שקורה לכם מפרספקטיבה שונה מהרגיל. יש לכם חוש לדרמה ואתם עלולים לעיתים לשכוח שהחיים הם לא במת תיאטרון. אל תתעלמו מההשפעה החזקה שיש לכם על אנשים. היזהרו מפליטות פה. צפויה שיחה שחששתם מפניה. בקטע הזה כדאי לכם להמר על תחושות בטן ולא על אשר נראה הגיוני. צפוי מפגש עם דמות שתשפיע בעתיד על חייכם. גם אם הקשר יתפוגג, לא ירחק היום בו ישוב.



אתם מתלהבים מאנשים מרתקים שנכנסים לחיים שלכם ומסמנים אפשרות לתחילתה של תקופה חדשה. תזרמו עם הדברים ואל תתמקדו על הטפל. אתם מצליחים להביע את עצמכם ביתר חופשיות מאשר בעבר. המורל עולה ועמו תחושה של חיוניות ואופטימיות. יופי של יום! נראה כי מישהו בסביבתכם מתעלם מסכנה כלשהי, ומעדיף לטמון את ראשו בחול.

יש לכם לא מעט מחויבות למלא. אתם מצליחים להפתיע אפילו את עצמכם. מתקתקים במהירות שיא את כול מה שצריך ואפילו מוצאים זמן לצאת לבילוי במחצית השנייה של היום. יש משהו שרציתם לעשות יחד עם בן/ת הזוג. אז הנה יש לכם הזדמנות פז. האינטראקציה יכולה לגרום לכם לשנות את הגישה וללמוד כמה דברים חדשים שלא ידעתם. אתם זקוקים לשינוי ולהתחדשות, וזאת גם אם אדם יקר כלשהו יצטרך להשתרך מאחור.


אתם מצליחים להתייחס לאנשים אחרים ביתר סבלנות ובפחות ביקורתיות מאשר בדרך כלל. גישה זאת מאפשרת כניסה של רוח רעננה ומלהיבה למרחב האישי שלכם. אווירה חדשה מסמנת את סוף השבוע. מהלך מתוחכם ומרשים יביא תוצאות מעולות בתחום האישי, שישתלמו לכם מאוד, במיוחד בטווח הרחוק. אל תצפו ממישהו אחר כי יפרוש שטיח-אדום למענכם. אם אתם לא תערכו לעצמכם מסע יחסי ציבור, איש לא יעשה זאת עבורכם.

המציאות טופחת על פניכם ונראה לכם שהשאיפות שלכם דמיוניות ומתרחקות יותר מאשר אי פעם. אולי הגיע הזמן להבין שיש דברים שלא ישתנו בעתיד ואם המצב לא נראה לכם פשוט צריך לקום ולהמשיך הלאה. כרגע, אתם סתם טוחנים מים. הבעיה שאתם מתלבטים לגביה, תזכה לפתרון מבזיק כברק. ההתפכחות תגיע במפתיע ובבת אחת. שימו לב למי שמסתייע בכם כדי לעורר את קנאתו של אדם אחר. מצד שני, אתם לא ממש מפסידים מהקטע.


איפה חוש ההומור הנהדר שלכם? לאן הוא נעלם? קחו את עצמכם קצת יותר בקלות. קורים לכם היום כל מיני דברים משונים והדרך היחידה להתייחס לאירועים אלה היא לצחוק על המצב. לא קרה שום דבר נורא. מצבכם הכספי לא משהו אבל מצד שני ההתחייבות שלכם לא גבוהות. לא יזיק לכם, בינתיים, לשמור על ארנק סגור. זו תקופה בה אין לסמוך על המזל העיוור או לשגות באשליות, ההצלחה תושג באמצעות השקעות עקביות ונחרצות.


אתם מתנתקים מ'שותפות' לא בריאה שכבלה אתכם, לפחות מבחינה רגשית. יש לכם תחושת הקלה כיוון הניתוק נעשה בגלל התרחשויות חיצוניות ולא כתוצאה מיוזמה פרטית שלכם. אין צורך להתאים את עצמכם כול הזמן לרצונות של אחרים. התחשבות אין פירושה התבטלות עצמית. לא התחדש שום דבר, אבל התזכורת נחוצה לכם. בתקופה זו אתם זוכים בהשראתם של כוחות עליונים ובהדרכתן של ישויות רוחניות.

אתם עסוקים בנושא הזוגי. הדרך הקצרה והפשוטה ביותר להשיג התקדמות במה שקשור למערכות יחסים – ישירות ויושר. נסו להתפשר. לאנשים שונים יש צרכים שונים. לא שכחתם? זו תקופה המשוועת לבילויים בסביבה שופעת הדר, חן, מותרות ושכיות חמדה. הכוכבים קוראים לכם להניח לטרדות החולין. יש רגעים בהם צריך לבלות מבלי להרהר בזוטות שוליות.


יום עמוס פעילות בו אתם יוצאים לנסיעה ארוכה. הסירו את מסך החשדות והספקות שיש לכם. גלו את רגשותיכם ואל תחששו מה יחשבו עליכם אנשים אחרים. בזוגיות, יש עליות ומורדות. תצליחו להתגבר על כל הבעיות אם תפגינו קצת רצון טוב. אמצו גישה של הזדהות והבנה. צפויים מצבים לפיהם את נוטלים פסק זמן להרהורים ולחשיבה מחדש על אודות נושא כלשהו הטורד את מנוחתכם.

מאמרים קשורים

Back to top button