הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 6.5

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

אתם רגילים שהסובבים אתכם עומדים לרשותכם ומקשיבים להוראות שלכם. בימים אלה אתם נאלצים להודות שהמצב אכן השתנה ומבחינתכם, חלה הרעה של ממש. כשאתם מתאכזבים, קשה לכם לעמוד בהתמודדות ואתם מתרחקים, מה שיוצר מתח ומעכיר את האווירה עוד יותר. כדאי שתפעילו את ההיגיון ולא רק את הרגש. הרקיע רומז על תחרות כלשהי שאתם נוטלים בה חלק, וקובע כי מותר לכם לגלות רחמים רק לאחר הניצחון על היריבים.



צפויה לכם פגישה מוצלחת במיוחד. אל תפתחו ציפיות מוקדם מידי. מציפות אתכם תחושות של התרגשות גבוהה, אבל עליכם לחכות בסבלנות להתפתחויות. אדם נוסף שיכנס לתמונה עשוי לשנות את דעתכם מהקצה אל הקצה. חסר לכם מידע ולכן ההמלצה היא להשאיר לעצמכם עוד אופציות ולא להינעל על מטרה אחת. הרקיע רומז על מצב מרנין ואופטימי, אך מזכיר לכם לקשור היטב את כל הקצוות.

אתם רוצים לפנות למישהו קרוב כדי להתייעץ איתו וגם להציע לו הצעה עסקית מסוימת אולם מתלבטים. היום הוא יום טוב לעשות את הצעד. תיווכחו לדעת שהתגובה תהיה הרבה יותר חיובית מכפי ששיערתם. גם אם תקבלו תשובה מתחמקת, הרי שהדבר טוב יותר מחוסר הוודאות הראשוני. יצירתיות והכנסת אלמנטים של גמישות לקו המחשבה- רצויות. צפויה לכם פרשיה בעלת מוטיבים פיקנטיים, אך יש דברים שאין צורך לתת להם פומבי.



אתם צריכים ללמוד שיעור חשוב בלהרפות כאשר הדברים לא הולכים. מה שצריך להתאמץ בשבילו יותר מידי, בדרך כלל אינו שווה את המאמץ. אתם מנסים לארגן מפגש חברתי ומגלים שקשה לקבל תשובות עם התחייבות מאנשים שאיתם אתם מדברים. רובם משאירים לעצמם פתח מילוט למקרה שתהיה להם תוכנית חלופית מוצלחת יותר. להרפות- כבר אמרנו? צפויה לכם הצלחה בתחומים חומריים, כמו גם בעניינים הקשורים בחו"ל.



יש לכם המון סיבות להרגיש אופטימיים והיום עובר עליכם במצב רוח מרומם. אתם צריכים לקבל החלטה חשובה אבל דוחים אותה מיום ליום. המסגרת המחייבת היא דבר שאתם שואפים אליו אבל מצד שני, גם חוששים ממנו. מישהו שחצן הופך למעמסה. הגיעה הזמן לשיחה נוקבת. הרקיע מעודד אתכם ליצור קשר עם אדם הקשור בזיכרונות העבר שלכם, גם אם אתם חוששים ממשחקי כבוד.

אתם מרגישים שהשגרה חונקת ומייגעת. בא לכם לעשות שינוי קיצוני. לפני שאתם פועלים באימפולסיביות, למשל, מזמינים חופשה בהוואי, כדאי להתייעץ עם בן/ת הזוג. בכל מקרה, המצב הכלכלי שלכם בתהליכים של שיקום עדיין. אז אל תשתוללו יותר מידי. יש לכם יכולת לתמרן בין אנשים ומצבים. השתמשו בכישרונות שלכם. גלו חשדנות כלפי מי שמטיף לכם מוסר. אם תנהגו על פי עצותיו אתם עלולים למצוא את עצמכם במצבו.


מערכת היחסים הזוגית בפריחה עד כדי כך שאפילו עולים לכם בראש רעיונות להתמסד. סכסוך עלול להתפתח עם אנשים קרובים לכם שדעותיכם אינן מקובלות עליהם. יתכן שתהיה לכם בעיה להגשים את התוכניות שלכם. נסו להתמקד ולשמור על האופטימיות. אין לכם ממי לקבל חיזוקים בשלב זה אבל העניינים יסתדרו בסופו של דבר על הצד הטוב ביותר. צפויות אי הבנות בנוסח של "מי אמר למי ולמה..". מכל מקום, כדאי שתדירו את רגליכם מבלגאנים וויכוחים.

נכון שלאחרונה יש לכם צורך ביתר פרטיות אבל היום אתם מרגישים חברותיים במיוחד. אירוח אנשים מעניינים יגרום לכם הנאה צרופה. יש אנשים שמבינים אתכם בלי יותר מידי מילים ובכול מקרה, רצוי שתתנו לאחרים לנהל את השיחות והוויכוחים של נושאים שברומו של עולם. בקיצור, הורידו אחריות. תנו לאורחים לשעשע את עצמם. גם אם החלטתם להסתגר עם עצמכם ולהתבודד, הניחו לאנשי הסוד שלכם לשהות בקרבת מקום.


לא פשוט לכם. קצרים בתקשורת ותקלות טכניות מלוות את יומכם בעבודה. קשה לכם להסתדר עם האנשים וגם מהכיוון הביתי אין יותר מידי נחת. אתם נוחים להתרגז וחבל, כיוון שאווירה רכה ונעימה יותר הייתה מציבה את הכול באור חיובי וקל יותר להתמודדות. שיתוף בני המשפחה יכול להקל. שווה לנסות. אנשים או אירועים שכבר פגשתם בעבר הרחוק, שבים לפקוד את מסלול חייכם.


יום טוב. אתם נמצאים בתהליך של התחזקות. יש לכם הרגשה שאתם בשליטה וזה נפלא. מומלץ להראות את הצד הרך ולגלות אמפטיה וסימפטיה לסובבים אתכם, במיוחד לאלה שמבקשים תשומת לב. יום טוב לזוגיות. אם בא לכם לקנות מתנה- עשו זאת ומכול הלב. לא חייבים לבזבז הון. העיקר תשומת הלב. זמן מתאים לפינוקים ולגילויי אהבה. הרקיע מבשר על הצלחות בהימורים כתוצאה של החלטה מהירה ואינטואיטיבית.

יום מתאים לבילויים. חיי החברה שלכם ממריאים כלפי מעלה ואתם נהנים מכל רגע. יש לכם שפה משותפת בלתי רגילה עם כמה טיפוסים לא שגרתיים, דבר שגורם לכם לריגושים. התרגשות בריאה תורמת לעליה במורל. צאו לבלות ואם פתאום יבוא לכם להשתולל- פשוט לכו על זה בלי לעשות חשבון. למה לא? הרקיע שופע מזל והצלחה בתחומים שבינו לבינה.


התגובות שלכם הן לא ביחס ישר למה שקורה מסביב. תגובות קצת קיצוניות בגלל רגישות גבוהה עלולות לגרום לסובבים אתכם לבלבול ולחוסר הבנה על מה כול המהומה. המתח ירד אם תשכילו להסביר מה בדיוק מפריע לכם ומה מעניק לכם תחושת ביטחון ביחסים. אדם אשר במו מופיע האות מ', מעורר אצלכם תסכולים קשים. ייתכן כי הגיע הזמן לשקול את סיום הקשר.

מאמרים קשורים

Back to top button