הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 9.5

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

הכחשה אינה הדרך לסלול לעצמכם נתיב לליבם של אחרים. רוב הזמן נדמה לכם שאתם צודקים ואחרים טועים. ברור לכם שיחסים מבוססים על פשרה הדדית וככל שתקדימו להפנים עובדה זאת ייטב לכם. אל תנסו לשנות את דעותיהם של אנשים אחרים כלפי נושאים שבוערים בעצמותיכם. זה לא בהכרח מעניין אותם ואף אחד לא חייב להסכים איתכם. הימנעו מוויכוחים והתפלספויות פומביות באירוע חברתי. הרקיע מנבא הצלחה לפעולות פיננסיות מהסוג המתוחכם והמניפולטיבי, כמו גם לעיסוק בתורת הנסתר.



ההצלחות שלכם גורמות לכם למצב רוח מרומם במיוחד, מה שזורם גם לכיוונים אחרים. בני המשפחה זוכים ליחס מפרגן. כל מיני הצעות עולות על הפרק לבילויי סוף השבוע. יום טוב שכולו אופטימיות שיתוף פעולה בין הצדדים. צפויה נסיעה משותפת. פעלתנות ובילוי בחיק הטבע יעשו לכם טוב על הנשמה. במקביל, אל תפתחו ציפיות גדולות מדי בנושא שנמצא בשלביו הראשונים.

אתם מרגישים חסרי אונים מול הנסיבות שגורמות לכם להיטלטל כמו סירה בלב ים סוער. כל מיני דברים מוזרים מתרחשים היום בניגוד לתוכניות קודמות. הדרך להחזיר לעצמכם את הביטחון ואת תחושת השליטה בחייכם, היא לקבל החלטה שממילא קיימת בידיכם עכשיו, בלי להמשיך להתלבט ולהתפלסף עד אין קץ. לא יעזור ממילא. קחו בחשבון כי צפויה התלבטות לא קלה בין אפיק יציב אך מעיק, לבין נתיב מרתק אך הרפתקני.



יום לא משהו. נראה כי אירועי התקופה האחרונה נותנים בכם את אותותיהם. המועקה הפנימית שאתם חשים תעבור בקרוב אך זה ידרוש מאמץ מצידכם ועבודה על עצמכם. יש מישהו שמלחיץ אתכם. אל תתפתו לגלוש למצב רוח ירוד. גם בזבוז כספים לא מבוקר- לא יתרום לכם שום דבר. צאו לקראת הדברים מהם אתם חוששים, הצלחתכם תלויה ביכולתכם להתבונן בהם ללא מורא.



יש לכם הזדמנות להשתלב בפרויקט מלהיב ומסעיר שגיליתם את קיומו במקרה. אל תחמיצו צ'אנס חד פעמי ללמוד תחום חדש. למרות שאתם מתרגשים מאוד מכל השינויים שקורים סביבכם, בפנים יש שלווה גדולה. ברור לכם בדיוק מה אתם רוצים. חיפוש אחרי הדרך הקלה והמהירה להשיג את המטרות עלול להתגלות כמלכודת. הרקיע מבשר את חיוכה של אלת המזל ועל כן, זה הזמן לבצע הימור גדול בתחום שבינו לבינה.

מישהו מנסה לקרקע אתכם ואילו לכם יש בראש רק בילויים וטיולים. פעילות אתגרית, הקשורה בספורט, מתאימה ביותר לבילוי ביום הזה. יתכן שתשאירו את 'הסרבנים' בבית ותצאו לטייל עם חברים אחרים או אפילו לבד. אל תנסו לכפות משמעת קבוצתית ומצד שני, אין צורך לוותר על הצרכים הבסיסים שלכם שלא העזתם להחצין הרבה זמן. אנרגיה ברוכה משרה שלום ושלווה על המישור האישי, ואף מיטיבה עם התחום האינטימי והרגיש.


קשיים שלא ציפיתם להם עולים בתחום האישי. אל תהרסו לעצמכם את כול השבוע בגלל אי הבנות. תחושה של אינטואיציה מתעתעת עלולה לגרום לדאגנות מיותרת לגבי מצב הזוי. המתח שלא מרפה גורם לכם להתנהג בתוקפנות ואפילו בגסות. לא קל לשנות כיוון בצורה מלאכותית אבל בהחלט אפשרי. זאת החלטה פנימית שלכם. אנרגיה סודית אופפת את מעשיכם, כולל אלה הקשורים ביחסים שבינו לבינה.

תחושות של דכדוך ובדידות צצות מאי שם ולא מרפות. יום המלווה בשיבושים ואי הבנות, במיוחד כלפי אנשים שאתם נמצאים איתם בקשרים יומיומיים. יש לכם צורך עמוק לקדם דברים ולשפר. אין אלה רק דיבורים. אתם גם מוכנים להקדיש זמן לנושא זה. כדאי להיעזר באחרים ולא לקחת את כול המשימה רק על אחריותכם הבלעדית. נתיב הגורל כבר צופן את הצלחתכם, אך סגירה סופית מותנית ביכולתכם לשדר אהדה ואנושיות.


בא לכם לעשות את כל מה שלא הרשיתם לעצמכם בזמן האחרון? צאו למסע קניות ובזבזו כסף על עצמכם, אבל בכל זאת, רצוי שתנסו לשמור על פרופורציות. מצב הרוח עולה אבל יש גם… מחר. הקסם האישי שלכם לא יצליח להוציא אתכם בקלות מצרות פיננסיות. אתם עדיין בתקופה לא קלה. צפויה היכרות שנראית מבטיחה מבחינה רומנטית. הרקיע מעניק עוצמה פיסית המובילה לניצחונות והבסת יריבים.


אתם מבלים את היום בהתלבטויות. יש לכם כמה אופציות וקשה לכם להחליט במה לבחור. אתם מצליחים להסתיר את סערת הנפש בה אתם נתונים וחבל. הפוזה הזאת לא רק שאינה מחמיאה לכם, אלא אף גורמת לאחרים לחשוב שאתם חסרי רגשות ורגישות. חבל. אדישות היא לא תכונה נערצת על ידי בני זוג. הרקיע מציע לכם ללכת לקראת יריביכם ולהושיט יד מפייסת לשלום.

יום תקשורתי בו אתם מצליחים לחבר בין אנשים שקודם לכן לא הסכימו להחליף ביניהם יותר ממילים ספורות. נצלו את ה"שוונג". יום מתאים במיוחד להשלים עם מישהו שהאנרגיות ביניכם לא היו טובות במיוחד לאחרונה. המשיכו בכיוון בו אתם הולכים. עיתוי מתאים ליזום מפגש חברתי רב משתתפים. הרקיע רומז על כוונתכם לאחוז במקל משני קצותיו, אך מודיע כי תצליחו להרים את המשימה.


למרות תחושה קלה של חוסר ביטחון, אתם מבלים יום נהדר עם מישהו בו אתם מעוניינים מבחינה רומנטית. גלו רגישות והקשיבו יותר מאשר אתם עושים בדרך כלל. אינכם בטוחים לגבי תוצאות החיזור, אולם אם תהיו ערניים תמצאו שעת כושר לזרוק באוויר שאלה אחת או שתיים ולקבל תשובות. אל תגלו את כול הרגשות כלפי חוץ. קצת איפוק! הרקיע צופה הצלחות לאלה מכם שתחומי עיסוקיהם מושפעים מאופנה, תכשיטים ותמרוקים.

מאמרים קשורים

Back to top button