הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 10.5

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

יום טוב בו אתם מצליחים לאסוף את עצמכם ולנקוט במספר צעדים חשובים לקידום הקריירה שלכם. עומס מטלות גורם לכם להתייעל. פריחה מסתמנת בתחום הזוגיות וקשרים חברתיים מתעוררים. תקופת היובש מסתיימת ויש מפנה לטובה גם בתחומים אחרים. צפויה לכם תקופה פורייה של שיתוף פעולה מצד עמיתיכם, כמו גם מצד אלה הממונים עליכם. גם התחום הרומנטי רואה בטוב.



קיים הספק ראוי לציון מבחינת עבודה וכן בתחום האישי. הצעה לבילוי שמתקבלת מאדם שפגשתם במקרה בנסיבות עסקיות, מצליחה להוציא אתכם משיווי משקל רגשי. לאחר התלבטות ממושכת אתם מחליטים לא להעמיק את הקשר שגם כך הינו בעל יסודות רעועים למדי. מה אומרים הכוכבים? אתם בהחלט צודקים. הרקיע מעודד אתכם "לשווק" את עצמכם, מבלי להמתין עד שהאחרים ישגיחו בקיומכם.

מצב רוח תוקפני תוקף אתכם היום. יש לכם לא מעט טענות לבני הזוג, למרות שבסך הכל שום דבר לא נעשה נגדכם באופן אישי. במקום להתחשב קצת יותר, אתם מרגישים מקופחים ומתמכרים לתחושת הרחמים העצמיים. מריבה שפורצת עם חבר קרוב עלולה לגרום לנתק. נסו לגלות יותר בגרות וטיפ טיפת איפוק. התייעצו עם אדם בעל ניסיון אשר ידריך אתכם כיצד להימנע מחרדות שווא ומדאגות מיותרות.



זה יום צופן עימותים והתנגשויות ייתכן גם בזוגיות. מצב רוח סוער גורם למתח הולך וגובר. יש לכם הרגשה שאינכם יכולים לשמור בפנים ולו עוד לרגע אחד את רגשותיכם המתפרצים. מריבה הגונה אינה בהכרח אסון. זאת גם הזדמנות לנקות את האווירה. אחרי שכל אחד מהצדדים יגיד את אשר על ליבו אפשר יהיה לפתוח דף חדש. הרקיע רומז על תחרות כלשהי שאתם נוטלים בה חלק, וקובע כי מותר לכם לגלות רחמים רק לאחר הניצחון על היריבים.



אתם מרגישים לא-מי-יודע-מה. קצת קשה לכם לתפקד ואתם נגררים אחרי האירועים. חסרה לכם מאוד תחושה של שייכות ויציבות ונראה שכל 'רוח' קלה גורמת לכם להשפעה עמוקה. אתם מוקפים בקבוצת אנשים עקשנים וקריזיונרים ולא פלא שמצבים מסוימים גורמים לכם לרצות להסתגר מצד אחד, ולדכדוך מצד שני. הרקיע צופה התנסויות וחוויות מהסוג המרטיט והמהם. במקביל, הוא רומז על הצורך להשתחרר ממעצורים פסיכולוגיים ומעכבות.

אתם עסוקים בתוכניות לעתיד ומשום מה אתם נתקפים בחששות מפני מה שעומד לקרות. אל תחששו מפני אנשים שנראה לכם שעלולים לפעול נגדכם. זה זמן טוב להתחלות חדשות, במיוחד בתחום החברתי והזוגי. לא לדחוף ולא להאיץ. תנו לזמן לעשות את שלו. מישהו מנסה לעזור לכם אולם נראה כאילו מנסה גם להשתלט לכם על החיים. תבחרו מה מתאים לכם. שום דבר לא בכוח. המזל הטוב פוסע לפניכם ותוקע בחצוצרה, אך לכם מומלץ להצניע לכת ולהפגין פייסנות וענווה.


ביקור נימוסים הופך למסיבה ולחוויה של ממש. רעיון שמעלה מישהו מהנוכחים גורם לכם להתחיל לחשוב בצורה שונה מאשר בעבר. ההרגשה שלכם משתפרת. צפוי לכם בילוי שאתם מתלבטים לגביו. למרות עיכובים בהחלטה מדובר בתוכנית מצוינת שפשוט חבל להפסיד. המזל הטוב ממתין לכם במרחבים הפתוחים, כמו גם במדינות שמעבר לים. אין צורך לנסוע לשם, הדברים הטובים זורמים אליכם במקום בו אתם שוהים.

יום תובעני בו אתם לחוצים למדי בעבודה והציפיות המידיות שלכם לא מתממשות. מה שיכול היה להקל עליכם זאת גישה גמישה יותר. אין טעם לטרוח לחפש נקמה. בסופו של דבר, מכיוון בלתי צפוי, תעלה הזדמנות להוכיח את עצמכם ואולי אפילו לזכות בקידום אך זה עוד ייקח קצת זמן. מניפולטיביות אינה מלה גסה, אל תהססו להשתמש בה כדי להביס את מתחריכם. בני מזל תאומים או קשת, ישמשו לכם כמקור להרבה נחת רוח.


ההרגשה הפיסית שלכם השתפרה פלאים בזמן האחרון. אתם מתכננים חופשה מזה כמה זמן ועכשיו זה נראה אפשרי מתמיד. עם זאת, לפני כן, רצוי לסגור את הקצוות ולהודיע לכול המעורבים על חזרתכם המשוערת. האופטימיות הטבעית שלכם מתחדשת ואתם מוצאים כוחות פנימיים שיבואו לידי ביטוי בדיוק בזמן המתאים. כדאי להיצמד אל הקיים ולהשקיע בו. במקביל, יש לדחות לפעם אחרת כל רעיון שרוח הרפתקנית נושבת במפרשיו.


קשה לספק את הצרכים שלכם במיוחד כאשר הם משתנים לעיתים קרובות כול כך. רגע אחד אתם כמהים לקרבה ואינטימיות וברגע השני- מתרחקים. בסך הכול עובר עליכם יום לא שקט. אינכם מרגישים על הסוס. אתם זקוקים להרבה תשומת לב. בקרוב תחושו הקלה במועקה ואיתה תשתפר גם התחושה הגופנית. אנרגיות רומנטיות מציפות את מסלול חייכם. נראה כי הן מנסות להעניק לכם דבר-מה שאתם זקוקים לו.

הידוק תחושת השייכות בזוגיות חשוב לכם מאוד, אבל אתם מחכים לצד השני שייזום והדבר פשוט לא קורה. אדם אשר בשמו מופיעה האות מם מאכזב אתכם. אתם חשים כעס ותסכול בגלל חוסר ההצלחה לשנות את המצב, וזאת למרות שניסיתם לעזור מכול הלב והשקעתם מאמצים רבים. נראה שאתם משקיעים אנרגיה רבה מדי תמורת גמול זעום: אל תמכרו את עצמכם בזול.


אתם רגישים מאוד ועלולים להיפגע גם כשאין כוונה כזו באופק. תחושת כובד משתלטת עליכם ונראה שאין לכם רצון לעשות שום דבר פרודוקטיבי. מותר לכם לחוש ירידה לאחר כמה ימים פעילים במיוחד. קחו את הזמן והתייחסו לעצמכם בפחות ביקורתיות. אל תצפו לתוצאות מידיות. צפוי מצב אשר לפיו אתם מתלבטים בין הרגש לבין ההיגיון: איש לא יעזור לכם בפתרון החידה, מכיוון שהתשובה נמצאת בידיכם.

מאמרים קשורים

Back to top button