הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 11.5

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

ביומיים האחרונים איכות השינה שלכם אינה גבוהה במיוחד, מה שגורם לכם לעייפות וירידה ברמת האנרגיות בכלל. הקדישו תשומת לב להופעה החיצונית ועמידה בלוח הזמנים. יש מי שבוחן אתכם מקרוב וכדאי שתעשו רושם טוב ואחראי. היכולות הגבוהות שלכם לא יספיקו כדי להבטיח את מקומכם אם תפשלו מבחינה אישית. שליח נושא בשורה טובה, שימו לב לתיבת הדואר.



צפוי לכם שיפור בחיי האהבה. רומנטיקה באוויר. אתם יוצאים מהקיפאון שהייתם שרויים בו בעקבות מסיבה בה אתם תשתתפו הערב. המפגש סוחף אתכם במהירות אל תוך פרשיה לוהטת. סוף השבוע הזה יהיה בסימן של אהבה. יהיה לכם קשה לעמוד בהתחייבויות משפחתיות קודמות. זה הזמן להנאות חושים שאינו מושפעות מקולו של ההיגיון או של המסגרת המחייבת.

מישהו מעיר לכם הערה נבזית, ו…חוטף על הראש. חבל. זהו אירוע משני שמרעיל את הניסיון לפיוס הדדי. התנאים מתאימים למימוש קטע רומנטי עם מישהו שאתם מכירים מהעבר. אתם מחפשים הוכחה שאוהבים אתכם בכל תנאי ובכל מצב. אם תנהגו בקלילות רבה יותר- תיווכחו לדעת שהכול פתוח ואפשרי. אל תחששו לאחוז במקל בשני קצותיו, צפויה לכם הצלחה בביצוע משימה שאינה אפשרית לכאורה.



אתם מתחזקים ומחליטים החלטות בעלות השלכות עתידיות. יש לכם יותר אומץ 'להניח את הקלפים על השולחן ולשחק פוקר' כמו מקצוענים. בשורות טובות, ללא ספק, למי שסבל אי פעם מחוסר אסרטיביות. אהבה חדשה ממתינה בפתח. אם אתם חשים תקופים רגשי אשמה והרהורי חרטה, כדאי שתפטרו מכל אלה בסיועו של גורם שלישי או כזה שאינו מעורב רגשית בנעשה.



אנשים קרובים אליכם לא ממש יורדים לסוף דעתכם ונראה שאתם נקלעים לצרות צרורות, לא חשוב מה אתם עושים ולאיזה כיוון אתם פונים. אתם מרגישים מצוקה אולם נמנעים, משום מה, להביע את ההרגשה שמפריעה לתקשורת תקינה. אולי הגיע הזמן לפתוח את הלב? חבל. אתם משלמים מחיר רגשי מיותר. גורמים רבים ישאפו להוציא לכם את הרוח מן המפרשים, אך לכם מומלץ לחשוף שיניים מולם.

זיכרונות מן העבר מציפים אתכם וגורמים למצב רוח מלנכולי. מחשבות קצת יותר חיוביות יסייעו לשפר את הלך הרוח. התפנקו, בלו זמן עם אנשים שאתם אוהבים ועם בני המשפחה. אל תעסיקו את עצמכם בחובות אלא עשו רק מה שבא לכם. המועקה תיעלם ותלך בהדרגה עד שתתפוגג לחלוטין בשעות הערב. גם אם ליבכם נוטה אחר אנרגיות רוחניות, הרי שעתה כדאי שתתמקדו בהיבטיה החומריים של המציאות. שם ממתין לכם המזל.


אתם חווים תוקפנות ועלולים לגרום לנזקים בלתי הפיכים דווקא עם אנשים הקרובים אליכם. משום מה, העצבנות שלכם נותנת לכם תחושה של שליטה בסובבים אתכם. נטייה מעין זאת מביאה אתכם למצבים לא נעימים. עצות סותרות שאתם מקבלים מדורשי טובתכם עלולות לגרום לבלבול. נסו התמקד. צפויה הצלחה לאלה מכם העוסקים בעולם התקשורת, כמו גם ליוצאים למסע הרפתקני.

אתם שומרים על פרופיל נמוך ומחכים להתפתחויות. בשעות הצהריים מתחיל כל האקשן ואתם מתעוררים לחיים. חלק מהזמן כדאי להקדיש לבני משפחה וחברים. רומנטיקה? רק מה שמתפתח לאט יכול להבשיל למשהו אמיתי. לא למהר! אתם שוקלים מחדש הצעה שדחיתם לפני כשבוע. ייתכן כי עתה היא יותר אטרקטיבית מכפי שהייתה. הרקיע מציע לכם להפעיל כוח ועוצמה, גם אם יש בזה הימור כלשהו.


אתם עסוקים בתכנונים כלכליים. שינויים מרחיקי לכת בבית עולים על הפרק ותופסים את מקומם של תוכניות לנסיעה. עליכם להפעיל את מרב היצירתיות כדי למצוא דרך לתמרן בהצלחה בין כל המטלות שלקחתם על עצמכם. הסתגלות של אחד מבני המשפחה לארגון המחודש תדרוש מכם וממנו מאמץ מיוחד. לפנויים שביניכם, בעתיד הלא רחוק צפויים יחסי אהבה ואף נישואין מאושרים.


אתם מרגישים הקלה כלכלית. יחד עם זאת, מצב הרוח נשאר ירוד. הסיבה לכך היא שמבחינה רגשית, קיים אצלכם בלבול רב ואינכם בטוחים מה אתם רוצים באמת. הנאה חומרית המהווה פיתוי אמיתי גורמת להיסוסים בקשר חדש יחסית שנרקם עם אדם המעורב בענייני הלב. עליכם להגיע לכלל החלטות מחייבות ולא למשוך אנשים בלי לתת תשובה ברורה. אל תתביישו לקבל מענק המגיע לכם או אליכם.

יום נהדר. אתם ניצבים על פרשת דרכים בה הזמן משחק לטובתכם. זה אומר שכדאי לכם להותיר את הדברים כפי שהם. אתם מתלהבים מאוד ממה שקורה איתכם בזמן האחרון. תחושה של יצירתיות והתחדשות תורמת להרגשה הכללית הנהדרת ולהתנהלות שונה מהרגיל. אתם מפתחים בצורה משמעותית את היכולת האסרטיבית שלכם ולומדים לעמוד על שלכם. באמת שהגיע הזמן. אל תתנו לאף אחד לטפס עליכם, למרות הניסיונות העקשניים. זה הזמן לחגוג, לא להסתגר.


בני הזוג מרגישים קצת מוזנח וכדאי שתשימו לב לעניין עוד לפני שהתסכולים יצאו בצורה תוקפנית ועוינת במיוחד. כדאי להתייחס לעניין בקלילות ולא להפוך את האינטראקציה למאבק כוחות מיותר לחלוטין. בסך הכול מה מבקשים מכם? קצת תשומת לב! באמת קטן עליכם! יש מי שמלעיט אתכם במידע כוזב בנוגע לאדם שאתם מכירים. כדאי שתמהרו לצאת מתחום השפעתו.

מאמרים קשורים

Back to top button