הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 13.5

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

אתם מצליחים להשתלב בכל מצב. מבחינה חברתית אתם מצליחים בזכות השנינות וחוש ההומור המפותח שלכם. לעיתים אתם באמת דורשים מעצמכם יותר מידי . תירגעו. בעבודה צפויות התפתחויות לחיוב. תצטרכו רק להתגבר על חוסר הסבלנות שלכם. אז מה אם זה לוקח קצת זמן? לאן אתם ממהרים? הרקיע קובע כי בכל הנוגע לתחום העסקי והקרייריסטי, עליכם להימנע מוויכוחים, מריבות, עימותים והתגוששויות.



גם אם אתם מודאגים לגבי בן משפחה. לא צריך להוציא את העניין הזה מפרופורציות. התחילו בשיחה אישית לוחצת. בתחום הזוגיות, אל תתנו לדברים להתמסמס לכם בין האצבעות. הצד השני להוט למסד את הקשר. ובעצם למה לא? אתם מאוד זקוקים לאלמנט הביטחון והיציבות בחיים שלכם. לכו על זה! הרקיע קורא לכם שלא לשרוף גשרים ולהותיר פתוחות את כל האופציות.

יום חשוב בו אתם צריכים לקבל החלטות שחלקן יכול להיות בעל השפעה לטווח ארוך. מספיק עם ההתלבטויות שאינן מובילות לשום מקום. יש לכם צ'אנס לקבל פרויקט מסוים שלא מתאים לכם במאת האחוזים, אבל זה הזמן להזכיר לכם ש"עדיף ציפור אחת ביד משתיים על העץ". הבטחות שלא מתממשות לא שוות כלום. מה שחשוב זה ההווה. הרקיע יביא אל סף דלתכם שפע, מזל, הצלחה, פריון וברכה.



היום תצטרכו להפעיל את האינטואיציה ואת היכולת האינטלקטואלית שלכם ממש עד לקצה. אתם צריכים לשקול כל נושא שיעלה לגופו של עניין ולא לערב רגשות במקום בו ההיגיון צריך לפעול. שמירה על נקודת מבט אובייקטיבית ומקצועיות- חיונית בשלבים קריטיים של קבלת החלטות. אל תבזבזו אנרגיה על אנשים שלא מפרגנים לכם. הרקיע קורא לכם לנצור בליבכם דברים שהשתיקה יפה להם.



לחצים גורמים לכם לעשות פשלות בעבודה ומזל שיש לכם את המלאך ששומר עליכם. יום שמאופיין בפיזור וחוסר מיקוד מסוים. אתם קצת עייפים ודעתכם מוסחת. קופידון מצליח לבלבל לכם את המוח. הרעיון של קשר קבוע מרתיע אתכם למרות הכמיהה לאהבה וחמימות. הרקיע קורא לכם להפעיל יותר כוח ויותר עוצמה. קטע של אהבה תופס אתכם בחברת אדם שמבין לליבכם, גם אם יש בסביבה מי שרוצה לטרפד לכם.

הקריירה שלכם מראה סימני התאוששות. אנשים בעלי סמכות ויכולת השפעה מתלהבים מכם ומאמינים בכם יותר ממה שאתם מעריכים את עצמכם. הקסם והשנינות המאפיינים אתכם- בפעולה מוגברת. הקשיים הכלכליים עדיין לא חלפו. זה לא שאין לכם מזל. אתם מפספסים, לעיתים קרובות, משהו שממש מונח לכם מתחת לאף. הקפידו על העיתוי. אותו עיקרון יש להפעיל בחיי האהבה. הרקיע רומז על התחלה חדשה וטובה בתחומים עסקיים וקרייריסטיים.


אתם חסרי ביטחון במקצת. הרעיון של יציאה לעולם הגדול קצת מפחיד ומצד שני מאתגר. הזוגיות ממשיכה בכיף. לפנויים יש צורך לעשות משהו דראסטי במידה ואתם באמת רוצים לשנות את מצבכם. הבדידות המזהרת בה אתם נמצאים היא עניין של בחירה. כל רעיון ולו המטורף ביותר- שווה בדיקה. גלו מקוריות. הרקיע רומז על ניצחונות והתגברות על יריבים.

אתם נוטים לשקוע בפנטזיות ולתכנן את החיים עבור אנשים אחרים. העבודה היא רק אצלכם. אף אחד לא מינה אתכם לתפקיד של הנהלה. גם העצות שאתם מחלקים מעוררות תרעומת וביקורת. חכו עד שתתבקשו להביע את דעתכם. שינוי במקום מגורים עולה שוב על הפרק. בינתיים אל תעשו שום החלטה. זה לא הזמן. הרקיע רומז על הצורך להתגונן מפני אלה המעכירים את שלוות חייכם.


אתם ממש מוכרחים להיות קצת יותר אסרטיביים. יש סביבכם לא מעט אנשים 'דומיננטיים' שמתמגנטים לאישיות הרכה והעדינה שלכם. אבל, לא פעם. אתם מרגישים תובעניות שאינכם יכולים ואינכם רוצים לעמוד בה. יש לשנות הרגלים גרועים בתוך המשפחה וגם מחוצה לה. זה קשה אבל אפשרי. הרקיע קורא לכם ללכת לקראת שינויים והתחדשויות בכל תחומי החיים.


אתם חשים במלכוד. קשה לכם להודות שאתם נלחמים ליישם את העצות שאדם קרוב מנסה לתת לכם. אתם מסרבים ונלחמים למרות שבתוך תוככם, ברור לכם שיש מן הצדק בדברים. הדרישות משתנות ומבלבלות אתכם. כדי לפתוח דף חדש, לא צריך לקרות משהו דרסטי. ותחשבו על זה! כדי לזכות באדם שאתם רוצים בו יהיה עליכם לנקוט בגישה חריגה ומקורית. הציעו לו הצעה שלא יוכל לסרב לה.

יום של חשבון נפש. אתם מתלבטים בבעיה הקשורה לתחום החברתי- אישי ומחליטים לשנות כיוון בצורה דרסטית ובאותה הזדמנות לסגור חשבונות עם כמה אנשים. אין לכם מה להתבייש או להסס מתוך שיקולים שלא לפגוע באחרים. הגיע הזמן שתחשבו על עצמכם ועל האינטרסים האישיים שלכם. הרקיע מבשר על תקופה בה צפויה התנהגות קיצונית בכל התחומים, הן לחיוב והן לשלילה.


אתם מגלים את הצד הנדיב שלכם. מרעיפים הרבה אהבה ומוכנים להתפשר ביתר קלות מאשר בעבר. ההרגשה שאתם יותר שלמים עם עצמכם מאפשרת התחברות לזולת ומתן חופש פעולה רחב יותר. אין ספק שזה הכיוון הנכון. קצב ההתקדמות תלוי רק בכם. היכולת המעשית והאופטימיות הבסיסית שטבועה בכם מאפשרת ביצוע פרויקט שמעסיק אתכם לאחרונה. הרקיע מבשר על תקופה בה יש להימנע מהתחייבויות המבוססות על חוזים רשמיים, ולהעדיף הסכמים ג'נטלמניים הנחתמים במילת-כבוד ובתקיעת כף.

מאמרים קשורים

Back to top button