הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 15.5

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

נתיב הגורל שלכם משתלב עם האנרגיות של הכוכבים מרקורי וונוס, ויוצר תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 5 ו – 6. שמחת החיים שלכם מדבקת וכולם רוצים את חברתכם. הצד הפראי וההרפתקני שלכם מרתק אליכם אנשים. צפוי בילוי לילי מרתק ופרוע שלא תשכחו אותו זמן רב. נצלו את ההזדמנות לפרוק את עול המסגרת ולהשתחרר ממחויבויות. גם אל תחשבו על העייפות של מחר. אתם יכולים להתמודד עם זה. הרקיע קובע כי בכל הנוגע לתחום שבינו לבינה, צפויה לכם הצלחה שתפתיע את הסובבים.



נתיב הגורל שלכם משתלב עם האנרגיות של הכוכבים מרס ומרקורי, ויוצר תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 9 ו – 5. יש לכם הזדמנות לצאת לבילוי בחברת אנשים מעניינים במיוחד. אל תדחו את האפשרות בגלל קשיים טכניים. קצת מחשבה יצירתית ותוכלו להתגבר על הקשיים בקלילות יתרה. אדם אשר בשמו מופיע האות ריש מנסה ליצור קשר. צפויה חוויה. אם אתם משתעממים, רצוי שתירשמו לקורס לימודים בתחום האומנות. הרקיע קובע כי בכל הנוגע לתחום הבילויים וההנאות, הרי שצפויות לכם ידיעות מפתיעות ומשמחות.

נתיב הגורל שלכם משתלב עם האנרגיות של הכוכבים מרס וונוס, ויוצר תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 9 ו – 6. שיקולי 'פזרנות' כלכליים מנחים אתכם לכיוונים לא נכונים. המצב הכלכלי משתפר ויחד איתו מצב הרוח, אך אתם עלולים להיכנס להוצאות לא צפויות, אז תמשיכו לנהוג בזהירות מרבית. יום מתאים לפגישות על רקע רומנטי. גם ככה, די קשה לכם אז תרדו מהביקורת העצמית. אתם ממש בסדר! הרקיע קובע כי בכל הנוגע לתחום הרגשי, צפויה לכם חגיגה מטורפת במקצת.



נתיב הגורל שלכם משתלב עם האנרגיות של השמש וכוכב מרס, ויוצר תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 1 ו – 9. אתם עובדים קשה מאוד בסידור הבית. הכעס מצטבר אצלכם מאחר ואתם בעצם לא רוצים לבזבז את כל היום על חיטוט בין מדפים מאובקים. חיפוש מסמכים מתסכל שמעסיק אתכם מספר שעות יתגלה בעתיד ככדאי. בשעות הערב מומלץ לצאת מהבית ולנסות פעילות לא שגרתית. כדאי לגלות רגישות כלפי בן/ת הזוג. זה הזמן לתחילתם של קשרים המבוססים על חומריות וכדאיות, ולא על רגש ורגשנות.



נתיב הגורל שלכם משתלב עם האנרגיות של הירח וכוכב יופיטר, ויוצר תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 2 ו – 3. המשיכה שלכם לאתגרים וכמו כן לאנשים יוצאי דופן, עלולה לעלות לכם ביוקר. פגישה עם אדם שונה ומרתק טומנת בחובה פוטנציאל מהמם. היזהרו מפני אנשים שמבקשים מכם הלוואות כספיות וכמו כן היזהרו מחתימה על מסמכים. כדאי לחשוב ולהתלבט לפני שאתם עושים מעשה שתוצאותיו עלולות להפיל אתכם בפח. הרקיע מעצים את האנרגיה הפיסית שלכם.

נתיב הגורל שלכם משתלב עם האנרגיות של הכוכבים מרס וונוס, ויוצר תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 9 ו – 6. אורח מגיע ומביא איתו מסר מרגיע. אתם מצליחים להרשים את האנשים הנכונים וכן להביא לתחושה שניתן לסמוך עליכם. איזון אנרגטי בבית מאפשר לכם לנוח ולהתארגן טוב יותר לקראת המיזם החדש. למרות תחושת הנינוחות, הקפידו לבדוק שוב ושוב על מי אפשר לסמוך ועל מי לא. זה יום בו אנשים נוטים לשפוך את ליבם בפניכם. כדאי לכם לתמוך בהם ולעודד אך יש להימנע ממעורבות אישית.


נתיב הגורל שלכם משתלב עם האנרגיות של הכוכבים מרס ומרקורי, ויוצר תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 9 ו – 5. יום מלא וגדוש. אתם מאוד עמוסים אבל היום זה לא מפריע לכם במיוחד. האנרגיות גבוהות וגם מצב הרוח, ויש לכם הרגשה שהכול עוד אפשרי. הקדישו זמן לעצמכם כדי למלא את המצברים גם לימים אחרים. לפנויים כדאי לצאת בערב לבילוי חברתי. הרוח שנחה עליכם מתאימה לחיזורים. בעסקים, הרקיע קורא לכם להפעיל יותר כוח ויותר עוצמה.

נתיב הגורל שלכם משתלב עם האנרגיות של הכוכבים אוראנוס ונפטון, ויוצר תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 22 ו – 7. למרות שאתם בעיקרון טיפוסים שמעדיפים את הלילה, הרי שהיום אתם מתעוררים מוקדם מהצפוי ומרגישים דחף בלי נשלט לצאת מחוץ לבית. תבלו את היום במקום רגוע, עם לא מעט בעלי חיים ברקע והרבה אוויר צח. החוויה תעזור לכם להתגבר ולהשכיח את מאורעות השבוע שעבר. יהיה עליכם ולמצוא המון חום וסיפוק בקשר הזוגי. מישהו אומר לכם מילים שאתם רוצים לשמוע. אם מדובר בעסקים, אל תשכחו לדרוש תמורה קצת יותר חומרית.


נתיב הגורל שלכם משתלב עם האנרגיות של הכוכבים נפטון ופלוטו, ויוצר תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 7 ו – 8. הזוגיות מעולם לא הייתה במצב טוב יותר. אתם נהנים מכל רגע, במיוחד כשאתם רגועים. ממש נעים להיות מחוזרים. יכולת הנתינה שלכם, גם כן, עובדת שעות נוספות. יש תוצאות. מפגש ושיחה עם מישהו שלא פגשתם הרבה זמן, קצת מקלקלת את מצב הרוח. אדם זה, שפעם היה קרוב – כבר לא יכול לתרום לכם שום דבר חיובי. הרקיע רומז על ניצחונות והישגים שיגיעו אליכם הודות לעוצמתכם האישית.


נתיב הגורל שלכם משתלב עם האנרגיות של הכוכבים אוראנוס ויופיטר, ויוצר תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 22 ו – 3. יש לנצל את הכישורים שלכם בתחום יחסי אנוש- לבית. משהו לא קל עובר על בן/ת הזוג. אתם מרגישים בחוסר השקט ולפני שאתם מושיטים יד, כבר יוצאות לכם מילות ביקורת מהפה. קשה לכם להתאפק אבל אתם מוכחים לפחות לנסות. האימפולסיביות גורמת להעכרת האווירה ולמצבים לא רצויים. הרקיע קורא לכם להתעשת מול חזיונות תעתועים והזיות סרק.

נתיב הגורל שלכם משתלב עם האנרגיות של הכוכבים נפטון ויופיטר, ויוצר תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 7 ו – 3. יש לכם הרגשה לא קלה. בעיות כלכליות מעיבות על מצב הרוח. נראה שאתם מנסים "לבלוע" יותר ממה שאתם יכולים. במידה ואין לכם שום דרך כדי להגדיל בזריזות את ההכנסות שלכם מוטב שתירגעו קצת עם יצר הבזבזנות שהשתלט עליכם בימים האחרונים. את הרכישות שאתם רוצים לבצע יש להתאים לקצב המתאים. הרקיע מבשר על תקופה בה לנשים במשפחה [אם, גיסה, חמות, סבתא] תהיה השפעה משמעותית על אורחות חייכם.


נתיב הגורל שלכם משתלב עם האנרגיות של הכוכבים יופיטר ומרס, ויוצר תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 3 ו – 9. קשר חדש למדי בעל אסוציאציה רומנטית לא מתקדם בצורה שמתאימה לכם. אל תהססו לגלות את רגשותיכם האמיתיים, גם במחיר של ניתוק טוטלי. באמת, אין לכם כל כך הרבה מה להפסיד. הפגינו אסרטיביות ובכך תצליחו לשמור על עצמכם מפני פגיעה אפשרית וגם תציבו את עצמכם בעמדה הראויה לכם. הרקיע מבשר על תקופה בה יש לתעל את הדברים אל נתיב קונפורמי ושמרני, ולהימנע מסיכונים, הימורים וצעדים לא שקולים.

מאמרים קשורים

Back to top button