הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 17.5

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

לא קל לכם לנווט בין דרישות סותרות שמגיעות אליכם. אדם קרוב מגלה חוסר פתיחות וחוסר גמישות כלפי קצב החשיבה שלכם. הביקורת הסמויה גורמת לכם לירידה במצב הרוח, למרות שאתם בהחלט עושים מאמצים לקדם את האינטרסים שלכם. גם היום אתם עסוקים בדיונים פנימיים לגבי תוכניות בעתיד. תרגיעו, קחו יום חופש, אחד לפחות. צפויה התלבטות קשה בין שתי אפשרויות, אך הזמן שחולף אינו משחק לטובתכם.


הרושם החיצוני שמעסיק אתכם במיוחד, יורד היום. אתם מגיעים לתובנה לגבי הצרכים הפנימיים שלכם. על החלטה לשינוי סדרי העדיפויות באופן משמעותי עדיין מוקדם לדבר אולם אין ספק שחלה תזוזה. על תכריזו הכרזות בומבסטיות טרם זמנן. עליכם להתמקד ולהחליט לאיזה כיוון אתם רוצים להתקדם. הקדישו זמן לחשוב על הסבה מקצועית. ייתכן שאתם חוששים לשווא מפני קריסתה של מערכת יחסים, מומלץ להציג שאלה ישירה לצד השני.

המסגרת הביתית הופכת להיות תובענית במיוחד ועובדה זאת מרגיזה אתכם ומוציאה אתכם משלוותכם. אינכם מתמודדים בצורה הטובה ביותר עם הלחצים ובוחרים לברוח ולתפוס לכם פסק זמן לבד. אל תטילו את האחריות לדבר על אחרים וגם אל תאשימו. מרחב אישי נחוץ לכם בלי שום קשר להתנהגותם של האחרים. יש לטפל בדחיפות בעניינים הקשורים לניירת שהתעכבה, זאת גם אם נטייתכם היא להמשיך ולדחות את הטיפול בהם.



אתם בוחרים להתרחק מפעילות חברתית שדורשת מכם מאמץ. מה שבא לכם זה לנוח ולהתבודד וזה בדיוק מה שקורה. זו הזדמנות למלא את הבטריות ולהירגע. בערב יש סיכוי גבוה להתפתחות עימות מילוי עם אחד מבני המשפחה. היזהרו ממלכודות. חייכם צפויים לזרום על מי מנוחות, אך בתנאי שתטפלו במכשול הקשור בגורם שלישי. אדם שאתם לא ממש מחבבים עושה דבר מה שמיטיב עימכם. הפעם כדאי שתתמקדו בתוצאה, לאו דווקא בכוונה.


אתם עסוקים בחיפוש משמעות ועומק במקומות לא נכונים. עליכם ללמוד לזרום עם ההתרחשויות. הרמוניה היא מילת המפתח עבורכם. אז אל תתאמצו יותר מידי. הצעות לבילוי יגיעו אליכם ואתם תוזמנו למספר אירועים. פנויים ופנויות יוכלו להכיר אנשים מעניינים וליהנות בצורה מפתיעה. אתם עשויים למצוא את עצמכם בפרשייה לוהטת וייתכן, אפילו, לוהטת מדי לטעמכם.

היום אתם חווים עליה של מתח בזוגיות. אתם רוצים את הכול ועכשיו! בן (בת) הזוג אינם עומדים בקצב והדברים האלה יוצרים עליה במתח שקיים ממילא. צפויים ויכוחים, נסו למנוע מריבות קולניות ואל תערבו אנשים אחרים במה שקורה ביניכם. כדאי לבחון האם אתם מביאים את התסכולים האישים שלכם לתוך המערכת הזוגית. הרקיע מדגיש הישגים בתחומים יצירתיים.


אפשר להפעיל מניפולציות רק על חלק מהאנשים- ורק חלק מהזמן. אל תגזימו בכיוון זה כי אתם עלולים ליפול למלכודת. האינטליגנציה הגבוהה שלכם מאפשרת לכם מבחר של דרכי פעולה. נסו להיות הגיוניים ואסרטיביים ולא להיכנע ליצרים שדוחקים בכם לעיתים לעשות שטויות. תופעה קוסמית מתחילה להכניס לפרופורציות את הפרשיות שריחפו באוויר ללא תכלית כלשהי.

האמונה הפנימית ביכולת שלכם לא מתערערת מול עימותים עם אנשים שלא ממש מפרגנים. היום אתם יוצאים לבלות מחוץ לבית אך מגיעים למצב בו עליכם לבחור בין שתי קבוצות אנשים. בחירה לא קלה הגוררת התלבטות. יש לכם סיכוי למצוא זוגיות דווקא במקום האחרון שהייתם חושבים שזה יקרה. יש מי שממתין להסרת העמימות שהשתררה ביחסיכם עימו. נראה כי תיאלצו לחדד ולהבהיר דבר או שניים.


יום המאופיין במצב רוח טוב. אתם אופטימיים והחיים נראים לכם מהזווית שאתם מסתכלים- מבטיחים במיוחד. יש לכם הזדמנות לפזר קצת 'אבקת קסמים' על כל אותם אנשים סביבכם שסובלים ביחד איתכם לאחרונה ממצבי הרוח הירודים שלכם. זהו ללא ספק, יום טוב לפיוס ולתחושת קירבה, בין היתר- לבילוי משפחתי. חוש הומור מציל אתכם ממצבים עגומים. איש לא יוכל לצחוק מכם אם אתם תתבדחו על חשבון עצמכם.


ענייני הרומנטיקה מתקדמים ומתחממים. למרות ההפרעות החוזרות ונשנות מגורמים עוינים ולא מפרגנים בשטח- אתם מצליחים להגיע לרמת אינטימיות. שיחה בארבע עיניים תביא לפתיחות ולשיחה על נושא כאוב. למרות שלקח לכם המון זמן ליזום, סוף סוף עשיתם זאת. והנה- העולם לא התמוטט. נכון? יש מצבים שרק פייסנות וגמישות עשויים להקהות את עוקצם. זה לא הזמן למשחקי כבוד.

שיחת טלפון ממישהו שלא שמעתם ממנו זמן רב, מעוררת אתכם ליום בו אתם נשטפים בזיכרונות ונוסטלגיה. קשר מהעבר, שהשפיע עליכם בצורה עמוקה- עדיין מנהל אתכם. הגיע הזמן לאכסן את 'תמונות' הפיסיות והרגשיות באלבום יפה ולהתקדם הלאה. שמרו על אופטימיות והתרכזו באנשים שקרובים אליכם עכשיו. אתם חזקים הרבה יותר מכפי שנדמה לכם. נראה שאתם שופטים את עצמכם בחומרה רבה מדי.


ההצלחה בוא תבוא אך יש להצטייד בסבלנות. נראה שאתם מעפילים אל הפסגה עקב בצד אגודל. צצות מטלות שעלולות לשבש תוכניות שרקמתם. הרבה תלוי בנכונותכם להשליט גמישות בלוח הזמנים. היצירתיות שניחנתם בה מרעיפה מטובה על נתיב הקריירה שלכם. שמרו על ייחודיות ואל תתפשרו עם בינוניות. נראה כי אתם הוגים באירוע שהותיר אתכם עם טעם של עוד. עם קצת יוזמה תוכלו לשחזר את אשר היה.

מאמרים קשורים

Back to top button