הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 19.5

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

אתם במצב רוח של התנסויות והרפתקאות. אל תגלשו לקיצוניות כמו שאתם נוטים לעשות לעיתים, וללכת על כל הקופה. זה נחמד מאוד שאתם נותנים אמון באנשים אך גם בתחום זה, ההגזמה לא מועילה לאף אחד ובטח לא לכם. היזהרו מהוצאות כספיות לא מבוקרות. יש סיכוי שתגשימו פנטזיה עליה חלמתם זמן רב. הרקיע קובע כי בכל הנוגע לקרובי משפחה ונותני חסות, צפויות לכם מתנות שלא פיללתם להן.


יום של חוסר וודאות. זה מפריע לכם לתפקד כי אתם אוהבים לדעת בדיוק מה קורה ולשלוט על המצב. תצטרכו לתרגל סבלנות וסובלנות כלפי אחרים. אתם מתלבטים בכמה נושאים חשובים למדי. השינויים שאתם חולמים עליהם ידרשו לא מעט הסתגלות ומאמץ. זה אפשרי אבל תחשבו בכנות האם אתם מוכנים לשלם את המחיר ורק אז תחליטו מה לעשות. הרקיע קובע כי בכל הנוגע למכר חדש שזה עתה נכנס אל חייכם, יש להישמר מרכילות ומקנאה.

נדמה לכם שיש יותר מידי אנשים לא מפרגנים מסביבכם, ויש אפילו כאלה החותרים להכפיש את שימכם הטוב. עליכם לגלות ערנות וחשדנות לגבי מידע שמגיע אליכם. יתכן שיש מניעים נסתרים שאינכם מודעים אליהם. לא כדאי להעביר אינפורמציה אישית לאוזניים זרות. זה עלול לשמש נגדכם. כדאי להימנע מפרשיות המנצלות אתכם לרעה. השקיעו מאמצים במקומות בהם יודעים לתגמל אתכם כראוי.



בניגוד למרץ שאפיין אתכם לאחרונה, היום אתם חשים ירידה. ייתכן כי מצב הרוח אינו בשיאו. אולי זה קורה דווקא בגלל שאתם קצת יותר פנויים רגשית. אחרי שבעיות בוערות אחדות- נרגעו, אתם מתפנים שוב לחשוב על עצמכם בכיוון של רומנטיקה. בחציו השני של היום תהיה לכם הזדמנות לצאת ולהכיר אנשים שמתאימים לכם. צפויה הצלחה לאלה מכם אשר יש להם קטעים לא פתורים עם זיכרונות העבר שלהם.


היום הקשר האישי במיטבו. תנו צ'אנס לאנרגיה החיובית שקיימת ביניכם לפרוח. אל תתלבטו יותר מידי, אם בא לכם להביע את רגשותיכם- עשו זאת ללא היסוס. הביטוי העצמי יתקבל בברכה ויביא תגובה הולמת מהצד השני. למי שאינו נמצא בקשר- יש לכם סיכוי לפגוש מישהו מעניין מאוד, פתחו את הלב. הרקיע מזהיר אתכם מפני פרשיות המתעמתות עם המוסכמות החברתיות.

מצב הרקיע מוסיף לכם מעין פן רגיש ומתחשב בהרבה מכפי שהורגלתם. אתם מלאים ברצון טוב ונכונות לעזור ולכן מבזבזים המון זמן לטובת אנשים אחרים במקום לדאוג לעצמכם. הקפידו להיצמד לסדר יום קפדני ולא להרפות עד אשר אתם ממלאים את כל המטרות שהצבתם לעצמכם ליום חופשי זה. צפויה פגישה נעימה עם אדם מסוים שרוחש לכם הערכה וכבוד, חשבו על מה מילה שיוצאת לכם מהפה.


מצב הרקיע עשוי להיטיב עם לבבות שבורים. כדאי ליזום ואף לחדש קשרים שנותקו בעבר. חברויות חדשות ומרתקות צפויות לכם במידה ותחליטו לעשות משהו בתחום החברתי. הבידוד ממנו אתם סובלים עלול להיות תוצאה של חוסר פעילות מספקת מצידכם, תכונה שמאפיינת את הלך הרוח העכשווי. גם מי שנמצא במערכת יחסים טובה, מוזמן להתעורר לפעילות. מומלץ לצאת מהשגרה.

הכוכבים משרים עליכם אווירה נינוחה ורומנטית. אתם מתעוררים אל יום של זוגיות כיפית וזורמת, אך אדם כפייתי עלול לנסות לעכב אתכם בגלל חששות אישיים. אל תתנו להשפעות חיצוניות להאט את הקצב שלכם. התחברו לאנשים בעלי אנרגיות חיוביות גם אם מדובר בוויתור על חברויות וותיקות. יש לכם כמה וכמה הזמנות לבילוי. נסו לבחור באפשרות שקוסמת לכם במיוחד. הקשיבו לאינטואיציה הפנימית ולא לעצות של חברים.


אין לכם סבלנות כלל ויש הרגשה שאתם על סף התפרצות. אתם סובלים מחוסר שקט פנימי שאין לו סיבה נראית לעין. יש לכם הרגשה שאף אחד לא מבין על מה אתם מתרעמים. זכרו שנקודת המבט שלכם היא אחת מיני רבות אפשריות. דחו את המאבקים למועד אחר. נסו להיות רגועים ולהקשיב לאחרים. תקופה של מנוחה עשויה לעזור לכם להשליט סדר במחשבותיכם. קחו לעצמכם פסק זמן.


באמצעות האינטליגנציה הגבוהה שלכם, פענחתם מהר מאוד את הסיטואציה החדשה שנוצרה. קרה מה שקרה- אל תתעכבו יותר מידי ואל תחפשו דרכים לנקום. לפחות עכשיו אתם יודעים מי בעדכם ומי נגדכם. אין צורך שכל העולם יאהב אתכם ויאשר את מעשיכם. לפעמים צריך לחלוק עם אחרים את שהם לא עמלו למענו. יש דברים שאין צורך להתחשבן עליהם.

אתם מרגישים בשינוי לטובה באווירה הביתית וביחס של בני המשפחה אליכם. זה מחזק אתכם ומסייע לכם להתמודד עם הקשיים. הגישה המומלצת עבורכם היא לקבוע לוח זמנים לפעולה. אדישות והמתנה לפרק זמן לא מוגדר- אינם בגדר אופציה. אל תפעלו בפזיזות. בחרו באופציה בטוחה. עשו 'שיעורי בית'. ידע הוא כוח ועל כן יהיה עליכם להשתמש בו בתבונה. אל תגלו לאחרים את אשר אתם יודעים על אודותיהם.


יום המאופיין בהתלבטויות ומחשבות. אתם שוב מצהירים שהכוונות שלכם אמיתיות ומידיות אך פעולה בשטח עדיין מתמהמהת. למה בדיוק אתם מחכים? התמדה ונחישות הן מילות המפתח. אל תתנו לעצמכם להירדם למרות שלא קל לבצע את המהלך המתוכנן. הרקיע מבשר על תקופה בה הרומנטיקה תתנהל בערוצים חוגגים וצוהלים אך אין לצפות מכם לעודף רצינות או נטילת אחריות כלשהי. בקיצור, השמיים הם הגבול.

מאמרים קשורים

Back to top button