הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 23.5

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

העקשנות והאגו שלכם משחקים תפקיד מכובד ביום הדרמטי הזה. מוטב להיזהר! ההתבטאות התוקפנית שלכם עלולה להביא אתכם למצב בו תמצאו את עצמכם בלי עבודה. קשה לכם לשלוט על עצמכם? אתם טעונים מאוד? התפרצות לא יכולה לשרת שום מטרה. יש מתח גם בתחום הביתי? רצוי לשתף מישהו קרוב במה שעובר עליכם. הקול הפנימי המלווה אתכם, הופך לחשוב בהרבה מכל השבחים המגיעים אליכם מן החוץ.


יום חשוב לעבודה ולקריירה בכלל. אדם חכם ובעל השפעה היוצר אתכם קשר, עשוי להפוך לדמות מפתח ולהשפיע על כמה תחומים חשובים בחייכם. חשיבה יצירתית ואומץ לב יפתחו דלתות חדשות. יש צורך לתכנן את העתיד אך גם להשאיר מקום לספונטאניות ולהתפתחויות בלתי צפויות. צפויה לכם הרגשה טובה לאחר מה שנראה כמו פגישת עסקים. מה שקלטתם במבט ראשון, יישאר כזה גם בעתיד.

אתם מגלים נוקשות ועקשנות מה שגורם לבן/ת הזוג להתקפל ולסגת אחורנית. לאחר מכן אל תתפלאו שאתם חשים מבודדים ומוזנחים. כשאתם עוקצים במילים או במעשים, זה לא בדיוק מעודד את הצד השני לנסות להתקרב אליכם, ובוודאי לא לאהוב אתכם. יחס גורר יחס. זוכרים? אז נסו להירגע. מילה טובה בטלפון או מתנה סמלית יעזרו לטיהור האווירה. שימו לב למשפט הבא: אל תפתחו רגשי אשם כלפי האהובים עליכם, שאם לא כן לא תוכלו לסלוח לעצמכם.



לאחר דחיות אין סופיות, החלטתם שעליכם לסיים היום מטלה שדחיתם מזה מספר ימים. לא תהיה לכם שום בעיה להתמודד עם אי הנעימות הכרוכה בדבר. הרבה יותר גרוע למצוא תירוצים ולדחות את העניין שוב ושוב. היום אתם מרגישים חוסר רצון בולט להיות בחברה. זה הזמן להתנער מפרשיות חסרות תכלית. הבזק מפתיע של מסר אהבה מעודד אתכם להעניק בסיס יציב לקשריכם הרומנטיים.


הנושא הכספי מטריד אתכם במיוחד. הוצאות בלתי צפויות מגיעות בבת אחת. ייקח לכם קצת זמן להתאושש ולמצוא תכונית פעולה שתאפשר לעמוד בהתחייבויות. לשם כך דרוש ניתוח אנליטי של המצב. היכולת הווירטואוזית שלכם בענייני פיננסיים וגם יכולת התקשרות והדיבור יעזרו לכם גם אצל מנהל הבנק. מסרים סמויים מעודדים אתכם לשקול נתיב חדש לעיסוק ולרווח, אל תתמהמהו.

מישהו חשוב לכם מנסה לבוא לקראתכם ולהתפשר אבל עם האוכל, התיאבון שלכם הולך וגובר ונראה שקשה מאוד לספק אתכם. הניסיונות לגרום לאחרים להתנהג על פי רצונכם נכשלים ונופלים כמו מגדל קלפים. אולי כדאי להניח למאבק הכוחות הגלוי ולציין בצורה קלילה יותר את מבוקשכם. יש מי שמספר לכם ניסים ונפלאות על אודות אדם שהוא מעריץ. קחו בחשבון כי הוא לא ממש אובייקטיבי.


תפיסת המציאות שלכם היום קצת מוגזמת או אם תרצו- מעוותת, ואתם נוטים להיעלב ולהיפגע מכול דבר קורה סביבכם. רגישות יתר משרה עליכם אווירה של עצבות ובלבול והעולם נראה כמו מקום מסוכן ואלים. חפשו בתוך עצמכם מקורות כוח להתגבר על ההרגשה. הרי בתוך תוככם אתם יודעים שלא כך הוא הדבר. אתם עשויים לגלות אדישות כלפי קשר שעד לא מכבר התלהבתם ממנו. דברים שרואים מכאן לא רואים משם.

אין טעם להיכנס למאבקי מיותרים, במיוחד על רקע מקצועי. אינכם יודעים איך לצאת מהפלונטר? נסו לשאול כמה שיותר שאלות ולו רק כדי לגלות את עמדות היריב שמולו אתם ניצבים. תתפלאו אבל המקורות הנוספים שאתם יכולים להיעזר בהם ישתפו פעולה ובגדול. תתגברו על העניין בלי קשיים רבים מידי. צפוי לכם יום מוצלח בכל הנוגע לתמרוקים ופריטי אופנה. כך הם פני הדברים בין אם כמקבלים ובין אם כמעניקים.


נראה כי מצב הרוח ירוד במקצת. במיוחד במה שקשור לתחום הקריירה. יש נפילה בהרגשה הטובה שחוויתם לאחרונה. אתם נוטים להתמקד יותר מידי בזיכרונות וזה גורם לכם ירידה באנרגיות. שיחה עם חבר קרוב עשויה להביא להקלה, במיוחד אם יעזרו לכם להתכוונן לכיוון העתיד לא לנבור בנבכי העבר. הפעילו את עוצמתכם במקום בו היא עשויה להניב פירות, ולא במקום בו היא עלולה לחולל ריב.


אתם מרגישים צורך להתאווררות דחופה. שילוב של 'ביזנס ופלז'ר' ייתן לכם את ההזדמנות הנאותה. נסיעה ארוכה תאפשר לכם לעשות עסקים וליהנות מהכרות עם אנשים חדשים. אפשרויות חדשות שנפתחות לפניכם דורשות בדיקה מעמיקה. אתם חווים תחושת חיוניות כפי שלא הרגשתם הרבה זמן. אל תהיו מקובעים על מקום אחד מסוים, האושר הוא בנדודים.

אתם עומדים בפתחה של תקופה חדשה ומסעירה. המורל גבוה. אנרגיה אסרטיבית מדרבנת אתכם לעמוד מאחורי עקרונותיכם, גם אם התוצאה עלולה לסכן את הקריירה שלכם. פגישה מרגשת משכיחה מכם אכזבה שנחלתם לאחרונה. תוכלו לראות באירוע מעין חוויה מתקנת. לעיתים יש להפקיד את המושכות בידיו של אדם אחר, מבלי לראות בזה פחיתות כבוד.


המתח הפנימי שאתם חשים יכול להשפיע גם על הזוגיות. שמרו על ביקורת פנימית ונסו לא להוציא את התסכולים שלכם על האדם הקרוב אליכם ביותר. השינויים שאתם עוברים הינם הכרחיים. חוסר המנוחה כדאי לנצל לפעילות ספורטיבית או לקידום פרויקט שנדחה כבר זמן רב כמו למשל- סידור וניקיון יסודי של הבית. יסייעו לכם אנשים שאינם מכירים אתכם, אך יש לכם עימם אינטרסים משותפים.

מאמרים קשורים

Back to top button