הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 24.5

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

הרקיע משגר היום אנרגיות תוססות אל גזרת מזל טלה וקובע כי עליכם לתכנן במשנה זהירות את המהלכים 'הפוליטיים' בעבודה. המצב עדין ויש לבדוק היטב את השטח לפני שפועלים. התרחקו מרכילות ומרכלנים, "אוזניים לכותל". מערכת היחסים המתוחה משפיעה עליכם גם במישור הביתי. יש לכם את היכולת לשפר, אך אין לכם מוטיבציה גבוהה להשקיע מאמצים במה שנראה לכם כמטרה קשה במיוחד.


יום זורם ללא אירועים והתרחשויות מיוחדות. החיים זורמים להם די בנחת ואתם מציינים לעצמכם בסיפוק שהכול בסדר. זו הרגשה טובה מאוד שבעקיפים משחררת כמות גדולה של אנרגיה שאתם משתמשים בה לפעילות ספורטיבית ולבילוי. אין להם כל רצון להיות בבית ולו לזמן קצר. סעו לטייל בשעות הערב! זכרו כי ללא התנסויות וחוויות, לא היה עולה בידכם לבוא בדברים עם גורלכם האמיתי.

היום אינכם חשים על הגובה. ייתכן כי עייפות ותחושה של חוסר אונים משתלטת עליכם. זה יום מתאים להישאר בבית ולנוח. התשישות הפיסית מקבלת ביטוי גם בתחום הרגשי. יש לכם צורך עז בתשומת לב וכל מה שאתם רוצים זה שמישהו יטפל בכם. מישהו שאתם לא מודעים לרגשותיו כלפיכם יכנס לתמונה ובגדול, אך כדאי שתציבו גבולות ברורים כדי למנוע אי נעימות בעתיד.



קחו בחשבון שאתם עלולים לשם מחיר על החלטות שגויות שעשיתם. אם משהו חשוב לכם מאוד, היו מוכנים לוותר על משהו אחר במקומו. כידוע אי אפשר לאוכל את העוגה ולהשאיר אותה שלמה וזה בדיוק מה שאתם מנסים לעשות. הפעילו את היצירתיות ואל תתייחסו לכול אירוע ברצינות תהומית כול כך. נסו למצוא את הצד המצחיק.


אתם מודאגים במקצת בגלל עניינים הקשורים לתחום הלב והרגש. מידע יוצא דופן המגיע לאוזניכם- מפתיע. אתם רוצים מאוד לברר כמה שיותר פרטים וזה לגמרי לגיטימי. בתחום העבודה יש מי שמגלה בכם יותר מידי עניין, לפי אמות המידה שלכם. עליכם להציב גבולות המתאימים לכם. ייתכן כי קבעתם רף גבוה ליחסים בתחום האישי. מצד שני, נראה כי תתקשו להתפשר על פחות מזה.

כלל חשוב שמנחה אתכם בחיים עומד היום למבחן. מסרים לא נעימים מגיעים אליכם ממקור לא צפוי וקשה לכם להתמודד עם המצב. חדדו את כישורי התקשורת והגיבו באיפוק ובדיפלומטיות. קחו אחריות על הלך הרוח שלכם ואל תתנו לגורמים שליליים להשפיע לרעה. נראה כי אתם מתחבטים בנוגע לקשר שרב בו הנסתר על הגלוי, אך דווקא החידות שבו עושות לכם טוב.


יום מתסכל. אינכם מצליחים לעשות את רוב המשימות שהצבתם לעצמכם למרות שאתם מאוד משתדלים. עליכם לזכור שישנם ימים בהם רמת האנרגיה שלכם ירודה ואין לכם מה להאשים את עצמכם או את הסביבה. פשרות ועוד פשרות? פשוט הרפו וחכו ליום טוב יותר. קחו בחשבון כי כדי לזכות בשותפות אמיתית תצטרכו להקריב מעט מכמיהתכם לחופש ולעצמאות.

יום של נסיעות וסידורים. הפוקוס הוא על התדמית החיצונית ואתם מקדישים זמן, מרץ ומשאבים בכיוון זה. אתם מתלבטים ומשתפים מישהו קרוב בהרהורים אינטימיים. לא בטוח שתקבלו את התשובה שאתם מצפים לה. הנושא הכספי אף הוא מטריד אתכם. חשבו פעמיים לפני התחייבות כספית לטווח רחוק. על אף הפיתויים הנקרים בדרככם, מומלץ לכם לבחור בנתיב גלוי, הוגן, מעשי ותכליתי.


התאוששתם ואתם נראים נפלא. יש פער בין הצרכים האישיים והפנימיים לבין התחייבויות חיצוניות, אבל אתם מצליחים להתאים את עצמכם למצב על פי הנדרש. תחושת אי וודאות מעכירה במקצת את האווירה, אך למעשה אתם מספיק בטוחים בעצמכם כדי לסמוך שיהיה בסדר. שמורה לכם הזכות לראות אושר בחייכם, הבחירה בצער ובתסכול הינה מעשה ידי אדם.


תחושה של חוסר אונים מלווה אתכם היום. זה לא שכל העולם נגדכם, פשוט העניינים יגעים והכול הולך באלכסון במקום ישר. יחד עם זה, צפויות להגיע אליכם חדשות טובות בנוגע לעניינים כספיים. במידה וחשבתם לקחת הלוואה או לבקש העלאה- זה הזמן המתאים. ייתכן כי תצטרכו לשחזר דבר מה חשוב מגלגול קודם. עשו את אשר בראש שלכם ותצליחו. הדבר האחרון שאתם זקוקים לו היום הוא לנסות למצוא חן בעיני אחרים.

אתם שבעי רצון ממה שקורה סביבכם. תחושת ניצחון ושליטה על המצב גורמת לכם לסיפוק ומעניקה שקט נפשי. קשר בעייתי עם שכנים משתפר בעקבות מחווה. נתינה לשם נתינה תמיד פותחת את הלב. אם אתם מתכננים שינוי במקום העבודה, אל תמהרו. קחו את הזמן. כדאי שתיעתרו לבקשתו של אדם המסוגל להעניק לכם עושר ותהילה.


יום מוזר בו אתם נלחמים על הפרטיות שלכם גם בבית וגם במסגרות אחרות. העניין הוא שאם תניחו לכוחניות תגלו שהתוצאות שאתם מקבלים הן הרבה יותר טובות. כשלא מפעילים כוח- לא מתעוררת התנגדות. כך זה פועל בדרך כלל. במקרים קיצוניים של אנשים תוקפניים ונצלנים- פשוט כדאי לתפוס מרחק. זה לא המקום המתאים לכם ממילא. הרקיע מבטיח הצלחה אך מתריע מפני מצב בו לא אתם הם אלה האוחזים במושכות.

מאמרים קשורים

Back to top button