הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 30.5

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

תחום הקריירה מתחזק. אתם זוכים במחמאות ובהצעות. אל תתחייבו לשום דבר לפני שתבדקו לעומק מה באמת מצפים מכם. התבטאות לא מחושבת עלולה לגרום לנזקים. אז חישבו פעמיים לפני כל מילה. בערב תרשו לעצמכם להתפנק במסגרת חברתית. אתם זקוקים לחום ותשומת לב, ללא תנאים מוקדמים. אדם בעל ניסיון משתדל להדריך אתכם, אל תחששו לאמץ לעצמכם את שיטותיו.


המיקוד שלכם הוא על ענייני הבית והמשפחה. תזרמו עם זה ואל תנסו להגיע מסקנות מרחיקות לכת. זה לא הזמן לעשות חשבון נפש. פשוט תרפו. החופש והעצמאות שאתם חולמים עליהם, תלויים בעצם רק בכם, אבל בשלב זה קשה לכם לראות בצורה ברורה את מה שמתרחש. מומלצת סבלנות. היו חכמים ונבונים משאר בני האדם, אך אל תחשפו זאת בפניהם.

נראה כי התחדשות פיסית מאפיינת את היום הזה. אתם מגיעים לשיאים מבחינת הספקים ואת מרבית תשומת הלב משקיעים דווקא בתחום הזוגי והמשפחתי. מי שפנוי יעסוק בחיפושים אחר הנפש התאומה. רבים הסיכויים להצלחה המסתמנת באופק, אם כי חשוב לזכור שלא בכל מחיר. זכרו את המסר הבא- יש להעדיף אנרגיות יציבות וממוסדות, על-פני הרפתקאות ופיתויים.



באופן טבעי וכמעט מובן מאליו, נראה לכם שהקידום שלכם זה עניין שאו טו טו מתרחש. אל תיקחו את הדברים בפשטנות יתרה כי אתם עלולים להתאכזב, אך השאפתנות שלכם היא בהחלט במקומה. בתחום הרומנטי אתם מסוגלים להרבה יותר ממה שאתם עושים כעת אבל עליכם למצוא את הדרך הנכונה לבצע את המהלכים הדרושים להגשמת המטרה. חשיבה ברקית ומקורית מובילה אל גילויים מרנינים.


היו נאמנים לעצמכם ולרגשות שלכם. תחום הלב והרגש דורש תשומת לב. אל תזניחו את עצמכם על חשבון נתינה לאחרים. היזהרו בתהליכים של קבלת החלטות הקשורות בבני משפחה אחרים. הוצאות כספיות בלתי צפויות עלולות לסבך אתכם. הקפידו לא להיסחף לבזבוזים מיותרים. הרקיע רומז על פסק-זמן, התבודדות, שיקול דעת, חשבון נפש. העיתוי דורש זהירות ואיטיות.

מוטב שתישארו בבית ותבלו את הזמן מול הטלוויזיה עם סרט או ספר טוב מאשר להשתולל ולהתרוצץ ממקום למקום. אתם זקוקים למנוחה. אל תיזמו מפגשי חברתיים רבי משתתפים. נראה כי אין לכם את האנרגיות הדרושות. גם ייתכן כי סתם בא לכם להתכרבל בלי יותר מידי מעורבות רגשית ומילולית. לכו על זה. הרקיע הרומז על מסתורין, רז, סוד, תעלומה והתרחשויות מעורפלות מאחורי הקלעים. המזל מגיע עם הלא-נודע.


לאט לאט הדברים מסתדרים מאליהם ונרגעים ואתם מרגישים שאתם עולים על דרך המלך. אדם שהפיץ עליכם שמועות לא מחמיאות במיוחד נעלם מהאופק, לפחות באופן זמני. הדרישות שלכם ממערכת זוגית חדשה עולות בהתמדה. תרגיעו ותנו לעניינים להתפתח בקצב טבעי יותר. הרקיע מייצג ניתוק מהשפעות קודמות ומכבלי העבר, והליכה אל עתיד טוב יותר.

אתם עוברים תהליך רוחני-רגשי ונראה כי יום זה הוא בדיוק העיתוי הדרוש לכם כדי לאסוף את עצמכם מחדש. מישהו ממזל דגים מפרגן לכם ועוזר לכם להתקדם מבחינה חברתית. אל תפעילו לחצים על אנשים שהכרתם בזמן האחרון. רוצים יותר עומק ותדירות בקשר? תיזמו ותציעו אבל בעדינות! מצב הרקיע קשור במזל טוב ובדברים הטובים בחיים, בעיקר בכסף וברווחים חומריים.


שיפור בחיים החברתיים מעלה את מפלס מצב הרוח באורח משמעותי. תנו סיכוי לרומן עדין המתפתח עם אדם מרתק. אל תחסמו שום דבר מכיוון שאינכם מודעים לשיעור חשוב שאתם יכולים ללמוד ולקבל מהקשר הזה. עליכם לערוך סקר שוק לפני קניה גדולה שתאם מתכננים. אל תדחו את המשימה! הרקיע רומז כי דרושים שינויים. מכל מקום, התחדשות ומהפך עשויים להוביל להצלחה.


צפוי יום המאופיין בשיבושים ותקלות מסוגים שונים. קשיי התמודדות עלולים להוביל לתסכול. זה אומר שעדיף להוריד פרופיל. קחו בחשבון כי ממש בקרוב המזל יאיר לכם יותר את פניו. החלטות חשובות יכולות לחכות. ייתכן כי הסובבים אתכם מרגישים צורך להתרחק מכיוון שאתם לא מובנים. אל תגיבו בחריפות ותנו לזמן לעשות את שלו. אתם תופסים דיבור עם אדם שזה עתה הכרתם. להפתעתכם, הוא קולט אתכם טוב יותר מאשר מכריכם הוותיקים.

כוכב אוראנוס השולט בכם מוצא את עצמו בבדידות מסוימת ביחס לגרמי שמיים משמעותיים. צפוי יום לא ברור ואפילו מעורפל. מידע סותר שמגיע אליכם גורם לכם לבלבול. עייפות גורמת לכם לאבד את יכולת הניתוח הבהירה והברורה שלכם. אתם עלולים לקבל החלטות שגויות ולכן מומלץ להתייעץ עם אדם קרוב בקשר לעניינים הרי גורל. בתחום העבודה תקבלו הצעה מעניינת אולם נראה שבסופו של דבר בגלל עיתוי לא מתאים- תדחו אותה.


כוכב נפטון השולט בכם מושפע מאנרגיות רומנטיות אך חולמניות. הסקרנות עלולה לדחוף אתכם לעשיית שטויות ומוטב שתיזהרו. יש לכם הרבה תקוות לעתיד וורוד יותר? אם כן, עדיף שתתמקדו ותנסו לראות את חצי הכוס המלאה במקום להצטער על מה שאין לכם. בתחום האישי יש שיפור בגלל שהסבלנות שלכם עולה. העתיד נראה טוב אם תמשיכו לטפח את הגישה החדשה שאימצתם לעצמכם.

מאמרים קשורים

Back to top button