הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 2.6

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

מגיעה אליכם הפתעה מפרגנת דרך שיחת טלפון לא צפויה. לא רק שזה נעים לכם אלא יש לזה קשר ישיר עם חיי החברה. החדשות הטובות מגיעות דווקא ביום של ירידה מוראלית מסוימת וזה נראה לכם כעיתוי מושלם שמהווה סימן לבאות. בעקבות ההתרחשויות צפויה התאוששות מהירה לכיוון של מצב רוח חיובי הרבה יותר. קחו את יכולותיכם והמריאו עימם לשחקים, אל תשאירו אותם עומדים בתוך מים עכורים.


יום בסימן של נוסטלגיה. אתם נזכרים באירועים ובאנשים מעברכם ומוצפים בגל נוסטלגי. המשקעים מהעבר מכאיבים ויוצרים תחושה של צער. גם התסכול והפספוס הכרוכים בצעדים לא נכונים, מעכירים את מצב הרוח. בשעות הצהריים תהיה לכם הזדמנות לפרוק את התחושות ולהירגע. רק אחרי שתתרוקנו תוכלו להמשיך את היום ביתר קלות. אתם עוברים תהליך של שינוי מן החומר אל הרוח, אך גם כאן צפויים לכם רווחים.

אתגרים חדשים עולים על הפרק. משימה שכבר מזמן תכננתם לבצע, מגיעה לידי סיומה המוצלח. נסיעה מתוכננת שבה ניתן לשלב רוחניות עם הנאות, צפויה לצאת אל הפועל. משהו שניסיתם להסתיר זמן רב – מתגלה! האמת שהסתתרה תחת פני השטח אינה גורמת לריקושטים חזקים כפי שחששתם. כדאי ללמוד לקח ולהסיק מסקנות. אל תחושו מבוכה בשל האנרגיה הרומנטית שקפצה עליכם לאחרונה.



הצורך להשתחרר מתלות רגשית ואישית, מנהל אתכם ביום הזה. אתם עלולים להיקלע לעימותים. מתחשק לכם לנער מישהו קרוב ולהבהיר שאינכם זקוקים לו/ה כדי שייתן לכם הוראות הפעלה. הגיע הזמן לכונן מערכת חוקים חדשה בסגנון של 'חיה ותן לחיות'. יש לכם את הזכות המלאה לדרוש זאת ולעמוד על שלכם. שאפתנות בנתיב האישי-חברתי תשפיע לטוב גם על שאר התחומים.


אירועים בעלי משמעות רוחנית יתרחשו היום. אלמנטים אלה מגיעים כדי לבשר על פתיחת תהליך שיוביל אתכם למקום טוב יותר מבחינה אישית ומודעת. למרות הנטייה הרציונאלית שבאה לידי ביטוי ביום יום שלכם, אל תחפשו הסבר לכל דבר. קבלו את הדברים כמו שהם ואל תשקעו בהסברים מסובכים לגבי משמעותם הנסתרת. תשואות ושבחים יפנו את תשומת ליבכם אל האנשים הנכונים.

בדרך כלל ההרגשה שזקוקים לכם ותלויים בכם, די מעלה לכם את מפלס העצבנות, אבל הפעם- זה שונה. אתם נהנים מאוד מהקטע המשפחתי. התכונות של טוב לב ונתינה- בשיאן. הקסם האישי פועל לא רע גם כן ואתם מתרפקים על ים של אהבה. בעבר לא השקעתם הרבה בתחום הזה ועכשיו אתם מופתעים לגלות כמה סיפוק יש בזה עבורכם. הרקיע רומז על הצלחה וחיבור לתחומים מיסטיים וסודיים.


ום טוב בו חיי החברה שלכם מתאוששים בקצב מרשים. לעיתים נראה שיש לכם יותר מזל משכל. ככה זה בענייני הלב. אתם מקבלים הצעות מפתות רבות. יש פעילות אינטנסיבית גם בתחום האישי הרומנטי וגם מבחינת חברים שמחפשים את קרבתכם. שפע ההצעות הוא בהחלט יותר מידי ליממה אחת. דחו כמה דברים לשבוע שיבוא. הרקיע מעודד אתכם לכפר על מעשים שעשיתם בעבר ולהיגמל מהרגלים פסולים.

עדיין קשה לכם להשתחרר לגמרי מהרגשה של בדידות, למרות שאתם מוקפים אנשים. האבסורד הוא שלמרות ההצלחה על פני השטח, אתם לא ממש מאושרים. זה יום מתאים להשקיע בתכנון השבוע הבא ולגבש תוכנית פעולה כללית לתקופה הקרובה. חידוש קשר עם מישהו שקשור לעבר הרחוק שלכם עשוי להיות המפתח. הרקיע קובע כי יש להיזהר מקשרים עם אנשים שנוטים לנצל את האחרים.


מילת המפתח ליום זה היא יוזמה. אתם צריכים לעבוד על דימוי עצמי ואסרטיביות וכמו כן ללמוד מודעות. למעשה אתם נמצאים בקונפליקט פנימי ולא ממש מוצאים את המוטיבציה הדרושה כדי להתקדם. על אף היום החופשי, נראה כי עבודה וקריירה הם שני נושאים שעומדים על סדר היום. עד שלא תתאפסו על העניינים האלה, לא יהיה לכם שקט. הרקיע פוסל קיצורי דרך וקובע כי רק השקעה ומאמץ יוכיחו את עצמם.


חבל שאתם מתייסרים ומתלבטים בנושאים עליהם צריך לקבל החלטות חשובות. העובדה שאתם יכולים לעמוד על דעתכם מול אנשים אחרים, אינה נראית כעת כאופציה ממשית אולם זה בדיוק מה שאתם צריכים לעשות. סמכו על האינטואיציה יותר מאשר על דעתם של מומחים. הרקיע רומז על כישלונות העשויים להצמיח הזדמנויות אך גם לא מעט מתח. אדם שלא מפרגן לכם ינסה להמעיט בערך הצלחותיכם. זה מבחן לא רע ליכולתכם לגלות החלטיות ואסרטיביות.

הצעה לבילוי משותף יורדת מהפרק לאחר שאתם מגלים מידע חיוני ומפתיע לגבי אדם שאמור להיות מעורב בעניין. התחושה מתסכלת אולם עוברת די מהר. יש לכם נכונות לפתוח דף חדש וחבל להתעכב על מה שמבחינתכם הוא בזבוז זמן לריק. האווירה בבית נעימה. צפויים שינויים ונסיעות הקשורות דווקא לבני המשפחה הצעירים. ללא קשר לכל אלה, צפוי להתנהל קשר בעל מאפיינים של קור, קיפאון ותסכולים. הרקיע קובע כי יש להמתין בסבלנות להפשרת הקרח.


אתם מתקשים לתקשר עם אחרים. חשוב לכם לממש את עצמכם אבל אתם מרגישים כבולים. נדמה לכם שגורמים חיצוניים בבית וגם מחוצה לו מנסים להכתיב לכם דרכי פעולה. התחושה הזאת אינה מדויקת. אתם פשוט בלחץ. אל תחמיצו הזדמנויות בגלל כעסים מיותרים! הסובבים אתכם מצפים מכם להוביל ולהנהיג, אל תחששו להיות הנחשונים. אתם זוכים בקריאות התפעלות הודות למעשה יוצא דופן שעשיתם. מכאן ואילך תצטרכו להתאמץ כדי לעמוד בציפיות מכם.

מאמרים קשורים

Back to top button