הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 3.6

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

בא לכם לעשות משהו בשביל הכיף והנשמה ואתם מחפשים פעילות כלשהי בחיק הטבע. אחת הטכניקות הפחות מוצלחות שלכם היא להביא את האחרים להחליט עבורכם ואחר כך להתלונן. דרך אשר כזאת עלולה להביא לעימות מיותר. גלו יצירתיות (יש לכם בשפע) ויוזמה ואז צפויה לכם חוויה משכרת, שווה. הרקיע מייצג מצבים רגשיים סוערים שאין למעלה מהם, עד כדי "הליכה על חבל דק".


יש לכם הרגשה כאילו משהו נשבר לכם בפנים. יתכן כי אפילו תזילו דמעה בלי שאף אחד יראה. תרשו לעצמכם. בסופו של דבר, ניצחון הרוח מובטח לכם. אתם יכולים להתגבר ואם קשה לכם מאוד לבד, פנו לאיש מקצוע שיוכל לשפר את המצב על ידי הצעת טכניקות לפיתוח מודעות עצמית. הרקיע מייצג מצבים לפיהם צריך לוותר על דבר-מה – כדי לזכות בדבר-מה אחר טוב מן הראשון. ייתכן שמדובר בפשרה כלשהי.

יום רומנטי. נושאים הקשורים בבני המין השני יהיו דומיננטיים במיוחד. אתם משדרים סקס-אפיל וכל מי שנמצא מולכם מרגיש בזה. תתכוננו למצב בו תצטרכו לקבל הצעות ולסרב להן. אולי סוף סוף משהו בפנים יכול להירגע? יתכן שאתם יכולים לשנות כמה דברים בתפיסת העולם הקנטרנית שלכם. אל תנדבו מידע למי שעלול להשתמש בו נגדכם ובכלל, זה יום בו כדאי לכם לשמור על פרטיותכם.



אתם מרגישים מצוין ויתכן, אפילו, שתוכלו להתחבר לזמן מה להרגשה שהייתה לכם מזמן… כשהכול עוד היה אפשרי. תחושות מעין אלה מעצימות אתכם ומן הראוי לבדוק האם המציאות תואמת את הפנטזיות שאתם מתחילים לפתח. מישהו שהכרתם בעבר מזמין אתכם לחדש את הקשר. היו מנומסים אך הקפידו לומר לא. אתם נרתמים לבצע משימה שאחרים נרתעים מפניה. ייתכן כי הסיכון גדול אך כך גם גודל הסיכוי.


יום נחמד. האופטימיות חוזרת אליכם ובגדול. כדאי שתורידו ציפיות ותלכו על משימות קטנות יחסית כדי להעצים את תחושת הניצחון וההצלחה. למרות שהמצב אינו כולו בשליטתכם, תוכלו ליצור הרגשה חלקית טובה יותר ולחכות להתפתחויות חיוביות שנמצאות ממש מעבר לפינה. הכוכבים מסדרים עבורכם היכרויות עם אנשים רבי השפעה. כל שאתם צריכים הוא לזרום עם ההתרחשויות.

הרקיע ממקד את הדגש על היבטים רוחניים. כדאי שתקדישו זמן לטיפוח הנפש לא פחות ממה שאתם מקדישים לגוף. השקט הנפשי שלכם נעוץ במקום אחר, לא בקניית בגד נוסף או ביקור בחנות הסמוכה. אתם מנסים לעזור לכל העולם מסיבות אלטרואיסטיות, אך גם כדי להשיג שליטה. נסו להפעיל יצירתיות לגבי החיים שלכם ותעזבו את כל האחרים. נפתחת בפניכם הזדמנות להרחיב אופקים בתחום יצירתי. רכשו ידע והתעלמו מתכונות אופיו של המורה.


יחסים טובים שוררים היום ביניכם לבין גרם רקיע האחראי על האהבה. חשוב לכם לשלוט במה שקורה מסביב ומצד שני אתם נהנים להתמכר לתחושה של ריחוף וסוג של חוסר אונים. אתם מצליחים להקסים את בני המין השני ומי שלא נמצא במערכת יחסים יכול בהחלט לבנות על רומן שיגיע בקרוב. בתחום העבודה, יש מי שמצפה מכם לביצועים. תנו אמון בזולת. זה יוכיח את עצמו בעתיד.

אנרגיות מעודדות אך הרפתקניות, זורמות היום אל כוכב פלוטו שליטכם המנסה "לבלוע" כוכבים רבים בבת אחת. אתם מחפשים דרכים קלות להסתדר. נוח לכם מאוד כשיש לכם ארנק מלא ושכל התנאים הם בדיוק איך שאתם אוהבים. העולם החומרי קורץ ואתם שוכחים שיש גם כמה דברים מעבר. שימו לב מה קורה אצל בן/ת הזוג. נסו למצוא ביטחון ואושר גם במקומות שבהם אין צורך להפגין עושר.


כוכב האחראי על האהבה, מציף אתכם באנרגיות שעשויות לסייע למתרחש במישור שבינו לבינה. צפוי יום של שינויים. תרשו לעצמכם להשתחרר, לצעוק ולהוציא אחת ולתמיד את מה שיש לכם בלב. ההתאפקות האינסופית שלכם, אצילית ככל שתהיה, עולה על העצבים של כולם וגם לכם היא לא תורמת שום דבר מלבד עוגמת נפש מתמשכת. עליכם לטפל בדחיפות בנושא מסוים שקשור לזוגיות. ממש אין טעם לחכות.


אל תתעסקו יותר מידי במחשבות. תתרכזו בעשייה ואל תבזבזו זמן על אנשים שבמילים פשוטות מנסים להשתמש בכם. בעיקרון, אתם לא צריכים את זה בחיים שלכם, אבל אם כבר אתם בוחרים 'להתנדב', עשו זאת במועדים המתאימים לכם ובמקומות שאתם רוצים. המצב הכלכלי משתפר בעקבות השקעה מוצלחת, אך הרקיע מזהיר אתכם שלא לפתח ציפיות גדולות מדי לגבי מצב אשלייתי.

כדאי לחשוב על הצעה רומנטית שקיבלתם גם אם אינה נראית לכם בעלת פוטנציאל רב. שינוי צורת החשיבה שלכם יביא לכם אפשרות והזדמנות לחוויה שלא חלמתם עליה. תתכוננו נפשית לשבוע מרתק. בתקופה זו יש לכם את הכישרון ליהנות מכל סיטואציה ולהוציא את המיטב. אז שיהיה בהצלחה. זהו עיתוי מוצלח מאוד המעניק לאהבה את החותם הרשמי והממוסד.


אתם פועלים במיטבכם כאשר הרגשות שולטים על ההיגיון, אולם נראה שהיום חייבים לקחת בחשבון גם שיקולים קרים. מידע אישי שסיפרתם לחבר קרוב, מגיע אליכם מאדם נוסף ואתם חשים אי נעימות. חשוב שתפיקו את הלקחים ממקרה זה. כדאי להקפיד על דיסקרטיות, במיוחד כאשר מדובר בפרטים אינטימיים. הרקיע רומז על אהבה, מסתורין, מיסטיקה ודברים שהשתיקה יפה להם.

מאמרים קשורים

Back to top button