הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 4.6

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

הבדלי אנרגיות עצומים ביניכם ובין הסובבים אתכם, עלולים לגרום לנתק. המסר שלכם צריך להיות קצר וברור ומצד שני אל תצפו שכל העולם יתנהל לפי הקצב שלכם. כל אחד בוחר מה שטוב ומתאים לו בחיים ואל תתיימרו לדעת יותר טוב מכולם. יש יותר מדרך אחת לזרום עם החיים. הרקיע מייצג מצבים לפיהם יש להעניק לאהבה פן רשמי יותר וממוסד יותר, כמו גם צופה הצלחה לעניינים הקשורים בממסד.


החושניות והאהבה כרוכים אצלכם יחד ולכן, כאשר אתם כועסים- צפוי ניגוד אינטרסים בתחום. הניסיון שלכם לשפר את מה שקורה הוא רק על פני השטח. שנו את סגנון החשיבה ונסו להקשיב בצורה מדויקת לצד השני. רעיונות ותיאוריות לחוד ומעשים לחוד. תנו לצד השני להיווכח על פני השטח שאתם רציניים. הרקיע מייצג מצבים שאיכשהו יש להם קשר להרפתקנות ולמדינות שמעבר לים.

יום מלא דאגות וחששות. אתם מוטרדים מאוד בגין אנשים שעוברים קשיים לא מועטים במסגרות שונות. אתם חשים שעליכם להתערב התערבות אישית לוחצת כדי לסובב את הגלגל לכיוונים הנכונים. יתכן שתיאלצו לקבל עזרה מצד אדם שניסיתם בכל הכוחות להוציא מהתמונה. אתם יוצאים מגדרכם כדי לעזור לאדם שעורר את רחמיכם. גם אם הוא לא יכיר לכם תודה, הרווחתם מצווה. הפעילו דיפלומטיות וטאקט.



אתם חווים מתח למרות שבאופן יחסי לימים האחרונים, מצב הרוח שלכם לא רע. אתם נמצאים בציפייה דרוכה לראות כיצד מתפתח קשר חדש שנכנסתם לתוכו לאחרונה. אדם קרוב לא מפרגן לכם ויתכן כי אף פועל בדרכים נסתרות מתוך מטרה להזיק או לפחות להציק. היו ערניים. צפוי לכם קליק רומנטי שתופס אתכם לא ערוכים לקראתו. הדברים ה-ממש טובים נופלים עליכם בחטף.


קשיים לא מעטים עומדים עדיין לפניכם אולם אתם מצליחים להיחלץ מתוך עמדת החולשה ולגרוף את כל העומד בדרככם. החוכמה והאינטלקט שלכם מאפשרים התקדמות. נסו לשמור מרחק מבעיות של אחרים ומהסתבכויות מיותרות שרק מעכבות אתכם. צפוי שינוי שבעקבותיו יחול שיפור במצב הכלכלי. גם אם יש לכם הסתייגויות נראה כי צפוי לכם גל של שידוכים ופגישות עיוורות. זו בשורה טובה לפנויים שביניכם.

בעצם לא חלו כל שינויים משמעותיים במצב, אבל ההרגשה שלכם השתפרה פלאים. הגישה החיובית וההחלטה שקיבלתם על עצמכם לא להתלונן- נותנות תוצאות חיוביות. זה רק מדגיש את העיקרון שכאשר אתם לוקחים את עצמכם בידיים ומפנימים את העובדה שיש לכם את הכוח ויכולת הבחירה – כמעט הכול משתנה. הרקיע מציע לכם לפקוח עין על מעשי הקרובים לליבכם, גם אם אתם בוטחים בהם בעיניים עצומות.


אתם מתלבטים בדילמה מסוימת ולמרות שלא בא לכם לפגוע באף אחד, יתכן שתקלעו למצב מסוג כזה. השיקולים שלכם והתנהגותכם עלולים להתפרש כשחצנות. אל תדברו יותר מידי ומצד שני נסו להיות הכי כנים שאפשר, אך זאת במידה שתידרשו להסביר מה עובר עליכם. התירוץ הטוב ביותר הוא האמת. הרקיע צופה לכם תקופה נפלאה. זהו עיתוי של שמחה, בילויים, הצלחה ופופולאריות.

בזבוז זמן בשיחות בטלות משמש לעיתים קרובות אמתלה לא לעשות את הדברים המכבידים עליכם. מישהו טוען כי יצירת תחושה שאתם עסוקים מאוד משמשת לכם עילה ותירוץ מצוין להפיל על אחרים חובות ומשימות שמן הראוי היה שאתם תבצעו. שנו את סדר העדיפויות ופתאום תגלו שכולם מרוצים הרבה יותר. מסר רוחני רומז לכם כי הכול תרמית ואחיזת עיניים. מה שאתם רוכשים, רוכש אתכם יותר מאשר אתם רוכשים אותו.


נסו לשמור על קור רוח. ממילא, פאניקה, לא תעזור. שפע יגיע אליכם ממקור בלתי צפוי, כך שאין לכם סיבה לדאגה. היכולת שלכם להתמודד עם השינויים תקבע את מהלך העניינים. אדם צעיר מגיב בתוקפנות כלפי מסרים כפולים שאתם מעבירים לו. אין לכם מה ואת מי להאשים אלא לשנות גישה. מסר רוחני רומז לכם כי אי אפשר להגיע בקלות אל התודעה הגבוהה הרוחנית. ראשית תצטרכו לנתק את עצמכם מכל תחושה של בעלות ורכושנות.


אדם צעיר ובעל תושייה עשוי לעזור לכם לבצע משימה שחשובה לכם מאוד אך אין לכם את היכולת הרגשית להוציאה מהכוח אל הפועל. אל תתביישו לבקש עזרה למרות שגם אם לא תבקשו במפורש, תקבלו סיוע. אתם מעורבים בדיונים מתישים הקשורים לענייני כספים. אל תתפשרו רק בגלל שאתם סולדים לעמוד על המקח. מסר רוחני רומז לכם כי כאשר כל הזהויות המזויפות שלכם נעלמות, נותר רק חלל טהור. חלל זה הוא הווייתכם. רק ההוויה הזו יכולה להיות שלכם.

היום מומלץ להתמקד בבעיות הקשורות לעניינים ביורוקרטים. אל תעמיסו על עצמכם יותר מידי אך טפלו במשימות באופן עקבי בלי לדחות אותן עוד ועוד. התייחסות קלילה ולא מחייבת אינה במקום, וזה מה שנותן לגיטימציה לאנשים לא להתייחס ברצינות למה שאתם אומרים. עכשיו זה תלוי רק בכם איזה מסר אתם רוצים להעביר. מסר רוחני רומז לכם כי אנשים דוברים שפות שונות. אפילו אם הם משתמשים באותן המילים, אין הם משתמשים בהן באותו המובן. הקשיבו למובן. לעולם אל תקשיבו למילים.


יום מוצלח. אתם מקבלים תשובות מרנינות מאנשים בעלי סמכות והשפעה. בתחום האישי אתם מחפשים גירויים מנטאליים כדי לא להשתעמם ועובדה זאת עלולה להביא אתכם למקומות לא הכי חביבים בשבילכם. שבירת מוסכמות ונורמות מקובלות זה בסדר, אם אתם לא רגישים מידי. אל תתפלאו אם תתקשו לשלם את המחיר הרגשי המתחייב. מומלץ לשקול ביתר כובד ראש את מעשיכם. מסר רוחני רומז לכם כי בכל פעם שאתם מקשיבים, הקשיבו למשמעות. בכל פעם שאתם מקשיבים לאדם, הקשיבו לכל אישיותו, ומיד תוכלו לראות אם האיש חי בממד הבעלות או בממד ההוויה.

מאמרים קשורים

Back to top button