הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 5.6

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

מארס שהוא הכוכב שמייצג את מזל טלה, מקיים עתה קשרים קוסמיים עם הכוכבים פלוטו ונפטון. התופעה יוצרת תנודות נומרולוגיות שמחברות ביניכם לבין אנשים ומקומות הקשורים למספרים 8 ו – 7. עליכם להתמיד ולשמור על פרופורציות. ה'פתיל' שלכם קצר ואתם מתחממים במהירות בגלל שטויות. לא כדאי להרוס את היום הזה בגלל דברים טפלים וחסרי חשיבות. ויכוח תיאורטי עלול להפוך למריבה של ממש, אם לא תיזהרו. עדיף שתגיבו באיפוק ולא תתחפרו בעמדת התגוננות, ממילא אף אחד לא מתכוון באמת להזיז אתכם מדעתכם. הרקיע מייצג מצבים ממוזלים שאין למעלה מהם, כמו גם עושר, אהבה, פריון וברכה. תופתעו אבל זהו עיתוי ממוזל.


ונוס שהוא הכוכב שמייצג את מזל שור, מקיים עתה קשרים קוסמיים עם הירח ועם כוכב סטורן. התופעה יוצרת תנודות נומרולוגיות שמחברות ביניכם לבין אנשים ומקומות הקשורים למספרים 2 ו – 4. יום של התרגשויות. אתם מכירים מישהו חדש שגורם לכם להרגיש פרפרים בבטן וריגושים. אתם חשים בעוצמה רבה סערת רגשות שמזמן לא הרגשתם. הרומנטיקה 'מככבת' ללא ספק ומשפיעה עליכם. אל תייחסו חשיבות רבה מידי לנאמר על ידי אנשים שאינם באותו ראש כמוכם. הרקיע מייצג מצבים לפיהם יש לבצע סובלימציה על עולם הרגשות ולנתב אותם [את הרגשות] אל אפיקים יצירתיים.

מרקורי שהוא הכוכב שמייצג את מזל תאומים, מקיים עתה קשרים קוסמיים עם השמש ועם כוכב יופיטר. התופעה יוצרת תנודות נומרולוגיות שמחברות ביניכם לבין אנשים ומקומות הקשורים למספרים 1 ו – 3. מישהו שנמצא במרחקים (חו"ל ?) גורם לכם להתרגזות ולתסכולים. המצב החברתי שלכם בדעיכה ונראה שאתם נשאבים מהר מידי לנוחות של התבודדות במקום לשקוד על כינון חיי חברה פעילים. נסו להקדיש לפחות שעה אחת היום לשיחות יזומות עם מכרים וחברות. והעיקר, אל תישארו לבד בשעות הלילה. צפוי בילוי בחברת אדם אשר יש לכם רגשות מעורבים כלפיו. נסו ליהנות מן האירוע, מבלי להרהר במחר.



הירח שהוא גרם הרקיע שמייצג את מזל סרטן, מקיים עתה קשרים קוסמיים עם הכוכבים ונוס וסטורן. התופעה יוצרת תנודות נומרולוגיות שמחברות ביניכם לבין אנשים ומקומות הקשורים למספרים 6 ו – 4. אנרגיה תוססת ואימפולסיבית נוחתת היום על הירח שליטכם, והצורך שלכם בשינוי גורם לכם להרגיש חוסר מנוחה. לאחרונה בא לכם לשנות ולהפוך, לבסס סדרים חדשים ולמצוא דרכים טובות יותר לבצע דברים. הקביעות והשגרה הן הדברים שהכי מפחידים ומשעממים אתכם ואז אתם מרגישים כמו דג מחוץ למים. למען האמת, החופש האמיתי לממש את עצמכם אינו תלוי בנסיבות. אין תירוצים. הכול תלוי בכם.


השמש שהיא גרם השמיים שמייצג את מזל אריה, מקיימת עתה קשרים קוסמיים עם הכוכבים יופיטר ומרקורי. התופעה יוצרת תנודות נומרולוגיות שמחברות ביניכם לבין אנשים ומקומות הקשורים למספרים 3 ו – 5. היום אתם מושפעים מגזרת שמיים השייכת ליסוד האש, הנחשב ליסוד מדרבן וויטאלי. זהו יום בו אתם נוכחים לדעת שיש לכם חברים טובים שבאמת מנסים לעזור לכם. קשר משמעותי מתחיל לאט ובשקט עם מישהו שאינכם אדישים כלפיו. למרות האיטיות המעצבנת משהו, מערכת פתוחה ולא חונקת, אך יציבה מספיק, עשויה לגרום לכם הרבה נחת. תיתכן הצעת שותפות עסקית מכיוון לא צפוי.

מרקורי שהוא הכוכב שמייצג את מזל בתולה, מקיים עתה קשרים קוסמיים עם השמש ועם כוכב יופיטר. התופעה יוצרת תנודות נומרולוגיות שמחברות ביניכם לבין אנשים ומקומות הקשורים למספרים 1 ו – 3. הכוכבים מזרימים היום אנרגיות מאתגרות אל גזרת מזל בתולה. נסו לא ליפול לתוך מלכודות שטומנים לכם טיפוסים מפוקפקים. לאחרונה ובניגוד לטבעכם, אתם נמשכים לצדדים הפחות שגרתיים והיותר קיצוניים. נדמה לכם ששם תמצאו תשובות לשאלות הקיומיות של החיים? לאו דווקא. אל תתנו לאחרים לשלוט בכם. ברגע שהסבלנות שלכם פוקעת אתם נכנסים להלך רוח דיכאוני. חבל.


ונוס שהוא הכוכב שמייצג את מזל מאזניים, מקיים עתה קשרים קוסמיים עם הירח ועם כוכב סטורן. התופעה יוצרת תנודות נומרולוגיות שמחברות ביניכם לבין אנשים ומקומות הקשורים למספרים 2 ו – 4. חוסר הרצון שלכם להתמודד עם נושאים שמציקים לכם, רק יוצר חסימות רגשיות ומחמיר את הבעיות. איך שהוא, אתם מצליחים במקרים רבים מידי, למגנט אליכם אנשים שמטרידים אתכם והופכים לנטל, במקום ליהנות מחברות אמיתית בגובה העיניים. חפשו את התשובה במישור הפסיכולוגי והרוחני. נראה כי יש לכם משהוא ללמוד. הרקיע צופה ניצחון גדול על יריבים ומתחרים.

פלוטו שהוא הכוכב שמייצג את מזל עקרב, מקיים עתה קשרים קוסמיים עם הכוכבים אוראנוס ומארס. התופעה יוצרת תנודות נומרולוגיות שמחברות ביניכם לבין אנשים ומקומות הקשורים למספרים 22 ו – 9. אתם מגלים מידע חשוב שקשור למישהו בעבודה. השיקולים שלכם להעביר את האינפורמציה הלאה קשורים לנושא כספים. בתחום האישי אתם לא ממש מרוצים ממה שקורה עם בני המין השני. מסרים סותרים מגיעים אליכם ואתם חשים מבולבלים למדי. כדאי לעשות פסק זמן ולהחליט לגבי שינוי. התעקשות על פרטים שוליים, עלולה לטרפד אירוע שהשקעתם בו. יהיה זה נבון להגמיש עמדות.


יופיטר שהוא הכוכב שמייצג את מזל קשת, מקיים עתה קשרים קוסמיים עם הכוכבים מרקורי ונפטון. התופעה יוצרת תנודות נומרולוגיות שמחברות ביניכם לבין אנשים ומקומות הקשורים למספרים 5 ו – 7. יום רגוע. חשוב למצוא זמן לסידור הבית. זה אומנם קצת משעמם אבל אתם כבר לא יכולים למצוא שום דבר. בערב למרות הצעות מפתות עדיף להישאר בבית ולצפות בסרט טוב. אל תמהרו לבטא את כל מה שאתם חושבים. קצת איפוק ודיפלומטיות לא יזיקו. שמרו על פרופיל נמוך. הרקיע קובע כי הצלחתכם תושג הודות לאיזון, הרמוניה, פייסנות, חביבות, אהבה, שלווה ושלום.


סטורן שהוא הכוכב שמייצג את מזל גדי, מקיים עתה קשרים קוסמיים עם הירח ועם כוכב ונוס. התופעה יוצרת תנודות נומרולוגיות שמחברות ביניכם לבין אנשים ומקומות הקשורים למספרים 2 ו – 6. מישהו קרוב אליכם שופך את הלב ומבקש עצה. היזהרו בדבריכם כדי שלא תמצאו את עצמכם על 'כס הנאשמים' במידה והדברים לא יתפתחו לכיוונים הרצויים. בבית צפויה אווירה נעימה במיוחד. ארוחת ערב משותפת תגרום לכם להבין עד כמה המשפחה חשובה לכם. יופי של רעיון. המשיכו. הרקיע צופה לכם מזל והצלחה, אך רומז כי פגם מטופש עלול להעכיר את האווירה.

אוראנוס שהוא הכוכב שמייצג את מזל דלי, מקיים עתה קשרים קוסמיים עם השמש ועם כוכב פלוטו. התופעה יוצרת תנודות נומרולוגיות שמחברות ביניכם לבין אנשים ומקומות הקשורים למספרים 1 ו – 8. יום לא קל עבר עליכם בעבודה. למרות הקושי אתם מרוצים. בהמשך אתם מרגישים צורך לצאת לבלות למרות העייפות. מומלץ מכל הלב. בתחום החברתי צפויות התרחשויות נעימות עם סיכוי כלל לא רע להתפתחות רומנטית. צפויה אנרגיה טובה עם טעם של פעם. אם שקלתם לאמץ חיית מחמד, זה הזמן הנכון להגשים חלום. יש מי שמסתייע בטריקים מתוחכמים על מנת לצוד את תשומת ליבכם. בעצם, אין לכם סיבה לבלום אותו.


נפטון שהוא הכוכב שמייצג את מזל דגים, מקיים עתה קשרים קוסמיים עם הכוכבים מארס ופלוטו. התופעה יוצרת תנודות נומרולוגיות שמחברות ביניכם לבין אנשים ומקומות הקשורים למספרים 9 ו – 8. שיתוף פעולה משפר את האווירה הכללית. תחום הקריירה מחייב תשומת לב והתארגנות מהירה ויעילה. אם לא תפעלו עכשיו, תחושת המרץ והעשייה עלולה להתמוסס וחבל. זוהי ללא ספק שעת כושר להתקדם. אתם צריכים להתבסס על הכלים העומדים לרשותכם ולא להפליג בדמיונות על פרויקטים בלתי מעשיים. מסר רוחני רומז לכם כי רק דבר אחד אפשר לרכוש ואותו כבר יש לכם איתכם – אתם עצמכם, התודעה שלכם. אך כדי לרכוש את ההוויה הזו יש לעמול קשה.

מאמרים קשורים

Back to top button