הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 6.6

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

בכל מה שקשור לרגשות שלכם, אסור לכם להתפשר. נראה שמתח ולחץ משפיעים עליכם לרעה ואתם מוכרחים, אבל ממש, לקחת פסק זמן. זה יום מתאים לעשות בדיוק את זה בלי להתחשבן עם אחרים ובלי להתחשב במה ש'מוכרחים' לעשות. הכול יכול לחכות ושימו לב- אל תנסו להפעיל אחרים לעשות את המוטל עליכם. הרקיע מייצג פרשיות רומנטיות בעלות אופי "פיקנטי", כמו גם צופה הצלחה במניפולציות פיננסיות.


אתם באמת רוצים לתת צ'אנס לאדם שאכזב אתכם בעבר אבל לא ממש הולך לכם. הבשלות שלכם אינה מספיקה כדי ליצור את האווירה המתאימה. חכו לשעת כושר. אין ספק שהצעד לכשעצמו חיובי. אל תגררו לפרובוקציות של אדם מעצבן במשפחתכם. מישהו מניפולטיבי בסביבה הקרובה גורם לכם להשקיע בו זמן ותשומת לב. אם מקננת בכם הרגשה כי פגעתם ברגשותיו של אדם כלשהו, לא ייגרע מכבודכם אם תביעו התנצלות.

אתם מנסים להתאושש מאירועים שהיה חכם אילו הפכתם אותם לזיכרונות. מבחינה רגשית כלל לא בטוח שאתם מודעים לרצונות הפנימיים שלכם, אלא ממשיכים ב'כוח ההתמדה' לכיוון ש"צריך". נראה כי הגיע הזמן לבחון מהי סוג הזוגיות המתאימה לכם ואם בכלל אתם בנויים כרגע לקשרים מחייבים מכול סוג שהוא. מישהו טורח לעדכן אתכם ברכילות טרייה. אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, אל תיפלו במלכודת.



מצב הרוח שלכם מרומם. אתם מרגישים שהיכולת שלכם להסתדר עם אנשים מבטיחה הצלחה בתחומי חיים שונים. מערכת יחסים עם בני משפחה תופסת תאוצה לכיוון של רגיעה. ובכל זאת, יש מקומות בהם אתם מראים 'פתיל קצר' מאוד. התגובה שלכם תלויה פעמים רבות בזהותו של הפונה ולא בתוכן המילים. נסו לבדוק למה. הרקיע קובע כי צפויה לכם הצלחה בביצוע משימה בלתי אפשרית …לכאורה.


אנשים רואים בכם דמות סמכותית ואתם נחשפים לציפיות שלא תמיד קל לכם לעמוד בהן. למדו להציב גבולות, גם בעבודה וגם בתחום הביתי. אל תיגררו למקומות שלא רציתם להגיע אליהם, רק בגלל תחושה של חוסר אונים שתוקפת אתכם ברגעים הכי לא צפויים. הרקיע מציע לכם להתבונן בחציה המלא של הכוס ולא בחציה הריק. בשורה טובה משיגה אתכם בדיוק כאשר עמדתם להתייאש. אתם נוכחים כי לא היה מקום לפסימיות.

אתם מצליחים לשחזר מהלך שעשה לכם טוב בעבר. יציאה לבילוי באווירה רומנטית יוכיח לכם שבפני הקסם שלכם קשה מאוד לעמוד. תמרנו בין האפשרויות ובחרו בזאת שמגבילה אתכם הכי פחות. לא נראה שאתם בשלים לגמרי למחויבות של ממש. הרקיע קובע כי אירועים הרפתקניים או כאלה הקשורים בחו"ל – יעמדו בלב העניינים. אם אתם ממתינים להצעה מצד אדם שהפיח בכם תקווה ואופטימיות, הניחו לדברים להתגלגל בקצב שלהם.


יום מלא התרגשויות והפתעות. למרות שאתם מחוברים לעצמכם ובדרך כלל יודעים בדיוק מה הצרכים שלכם, מתעורר בכם צורך עז להתחדשות. רצון לעשות דברים לא שגרתיים דוחף אתכם לצאת לנסיעה מרתקת. יתכן כי על רקע זה תתפתח מתיחות קלה. נסו לא להתנהג בילדותיות ולהגיב באימפולסיביות. ממש לא מתאים. מסר רוחני רומז לכם כי הרוכש נהיה בסופו של דבר הרכוש. נדמה לכם שאתם בעלי רכוש רב – עושר, כוח, כסף – אך עמוק בפנים אתם נרכשים בידי אותם הדברים עצמם.

באופן לא צפוי אתם מרגישים גל של פתיחות כלפי אנשים שקודם לכן לא היה לכם רגע של סבלנות למענם. הבעת רגשות אלה תתרום הרבה לאווירה החברתית המשופרת בסביבתכם. לוח הזמנים שלכם צפוף אבל אם תתמקדו תצליחו לשלב עסקים ובילויים, אתם בכיוון הנכון, המשיכו! מסר רוחני רומז לכם כי אפילו כשאנשים נעשים דתיים, הם ממשיכים לחשוב במונחים של בעלות- לרכוש את גן העדן או לרכוש את תענוגות גן העדן.


האנרגיה שנוצרה ברקיע עלולה להוליד מצבי רוח הפכפכים. עול האחריות שרובצת עליכם מכביד ואתם שוקעים למצב רוח מדוכדך. המציאות לא מסבירה לכם פנים וגם במקומות בהם אתם מצפים לפרגון ותמיכה, זה לא ממש קורה. בכל זאת, למרות שאתם חשים מועקה, אתם מצליחים לתפקד לא רע. זה לא הזמן לחיטוטים פנימיים או להתחשבנויות עם אחרים. התמקדו בעבודה.


היבטים אסטרולוגיים רבים מובילים אל עומס רב מן הרגיל. אתם מנסים לבלוע את כל העולם ולטפל באלף ואחד נושאים בבת אחת. טוב שאתם במודעות למטלות שצריך לטפל בהן אבל חשוב לעשות סדר בבלגן ולקבוע סדר עדיפויות. תחושת חוסר השליטה תיעלם מעצמה ברגע שתדעו מה אתם עושים קודם. דברו בכנות על רגשותיכם עם אדם קרוב לכם. צפויה לכם הפתעה.

כוכב אוראנוס שליטכם סופג היום אנרגיות מהממות, וזה אומר שכושר השיפוט שלכם במיטבו ואתם יכולים לנצל את המומנטום ולקבל החלטות. יום טוב לחשבון נפש. אל תתפלשו בזיכרונות ואל תייסרו את עצמכם על מה שהיה או על מה שהייתם צריכים לעשות. זה חסר תועלת לחלוטין. חשוב לבדוק כיצד הניסיון וחוכמת החיים שלכם יכולים לקדם אתכם בעתיד.


חבל לבזבז את האנרגיות הטובות המגיעות היום אל כוכב נפטון שליטכם. אתם נלחמים בכול הכוח על כל מיני דברים שוליים שאינם מהווים חלק חשוב או בעל השפעה על אספקטים חשובים באמת בחיים שלכם. בזבוז אנרגיה יקרה עלול לגרום לכם לתשישות גופנית ולעייפות נפשית. יום מצוין להתחיל להשקיע בעצמכם בכל התחומים. שקלו ברצינות להתחיל לימודים בתחום הרוחני.

מאמרים קשורים

Back to top button