הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 7.6

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

מצב גרמי השמיים עלול להוליד תחושה של בדידות, אך במקביל יש לכם כושר ארגון וסדר מופלאים ואין ספק שבמקום העבודה הנוכחי כישורים אלה אינם באים לידי ביטוי מקסימאלי. אתם צריכים להרשות לעצמכם לפרוש כנפיים ולנסות להגיע למקומות גבוהים בהרבה מהמקום בו אתם נמצאים בהווה. חוסר האמון שיש לכם עוצר אתכם ומעכב את ההתפתחות האישית. מה שצריך הוא החלטה ממוקדת שאין ממנה דרך חזרה.


עניין הקשור לתחום החברתי מעסיק את מחשבותיכם ומציק לכם. עליכם לנסות להרגיע את השטח ורק לאחר מכן לפצוח בבירורים. הצורך שלכם להיות צודקים תמיד מפריע לבירור אמיתי של העניין. עליכם להיות יותר קשובים לזולת. לא רק להצהיר הצהרות. בתחום הזוגיות אתם נחשפים לאירועים המעוררים אצלכם סימני שאלה. צפויה שיחה בה מישהו אומר לכם את אשר קיוויתם לשמוע. ייתכן כי פגשתם אדם אשר פיו וליבו שווים.

שינוי מקום מגורים מהווה נושא שיחה המעיק על זוגיות קיימת. אצל הפנויים נפתחות אופציות חדשות שלא נראו אפשריות עד כה. אתם נמצאים בלחצים פנימיים וקשה לכם למצוא מנוחה. התשובה, בכל מקרה, נמצאת בידיים שלכם. ככלל, אתם עוברים תקופה לא קלה עבורכם למרות שמבחינה אובייקטיבית אין על מה להתלונן. אתם מעניקים משמעות עמוקה מדי למילים שמישהו פלט באקראי. כדאי שתבקשו ממנו משהו ברור קצת יותר.



הירח שליטכם מתעודד היום עקב מפלי האנרגיה שהוא חווה, אך אתם לא ממש מתרשמים. הניסיון שלכם עוזר לכם להתמודד עם מגבלות. כללית, אתם שמחים במה שקורה לכם, למרות שיש מקום לשיפור מצבכם ואתם מודעים לכך, אך הזוגיות היא תחום שבהחלט דורש השקעה. לעיתים הגישה הפסימית שלכם מפילה אתכם לקרשים. נקודתית זה עלול לגרום למצב רוח רע. צאו מהמלנכוליה. זה לא מתאים לכם ולא תורם לכם כלום.


תחושת חיבור והשתייכות רגשית עמוקה לבן/ת הזוג מביאה בכנפיה מצב רוח טוב במיוחד. ההתפתחות הזאת, למרות היותה צפויה במסגרת הקיימת, תמיד מפתיעה מחדש. למי שלא נמצא בקשר- העיתוי מתאים לקשרים חדשים ולרומנטיקה. פגישות אינטימיות בארבע עיניים יוכתרו בהצלחה מרשימה. מסר רוחני רומז לכם כי אדם דתי הוא זה שנהיה מודע להבל שבכל הסובב אותנו, דבר לא יכול להיות לך או שלך, פרט לעצמך.

יום זורם בו הגיע הזמן להקדיש לעצמכם ולהתפנק בדברים הקטנים והנעימים של החיים. תבחרו מה שבא לכם- אמבט קצף או עיסוי בספא. אלה יהפכו את היום למהנה ביותר. גלו גמישות כלפי עצמכם וגם לגבי קרובים אליכם שלא תמיד מבינים למה אתם לחוצים רוב הזמן. הכי חשוב- להירגע. הרקיע רומז על הפכפכות, קלילות, רפרוף, שטחיות, תנועה ונסיעות רבות – לאו דווקא לרעה.


כוכב יצירתי מעניק השראה לאמנים שביניכם, אך עלול להוליד אשליות אצל זוגות האוהבים. מאוד חשוב לכם כול מה שנוגע להרמוניה, יופי ושלווה. אתם נוטים להתאכזב כאשר העולם המושלם והפנטסטי שיצרתם לא עומד בקשיי המציאות. אתם חוששים להיפגע או להיקלע לסיטואציות מכאיבות או קשות. גישה זאת יוצרת אשליות וגורמת לכם לא פעם להרגיש מרומים עם שברי חלום שהתנפץ. כדאי להתחבר למציאות. עם הזמן תתחשלו.

ייסורי מצפון שהציקו לכם במשך זמן רב נעלמים לפתע. צפויה הקלה משמעותית בהרגשה. היחסים הקרובים שיש לכם עם בן/ת המין השני יעברו שינוי. גם מול בני המשפחה אתם מתייצבים פתאום בצורה אחרת לגמרי וטוב שכך. הגיע הזמן לשנות דברים ולא לשכוח בצד את האגו המוזנח שלכם. מסר רוחני רומז לכם כי רק מה שכבר ישנו יכול להיות שלכם. כל השתוקקות היא השתוקקות להבלים, היא מביאה עימה רק תסכול.


אתם מצליחים לתקשר עם אנשים שקודם לכן לא הצלחתם. נפתחים ערוצים לחיבור לאנשים בעלי סטייל. אתם פוגשים מישהו שמעורר בכם עניין אינטלקטואלי רב ומבססים את הקשר. גלו ערנות ואל תחמיצו הזדמנויות עסקיות המופיעות לעיתים תחת מסווה אחר ואינם גלויים לעין. אדם שלא הרוס עליכם, מחצין כלפיכם פרצוף חמוץ. יהיה זה חכם מצידכם להוכיח לו כי גם הוא מרוויח מן הקשר.


צפויה תופעה קוסמית המעניקה אנרגיה מהסוג הספונטאני. במקום לקטר, בא לכם לפנק את בן/ת הזוג. האינטואיציה שלכם פועלת במיטבה כיוון שזה נופל בדיוק על העיתוי הנכון מבחינת הצד השני. תגובה אוהדת במיוחד תגרום לכם לתחושה של קרבה ואינטימיות מוגברת. שמרו על הקשר ועל תקבלו שום דבר כמובן מאליו. לפנויים: על מנת לבסס קשר רומנטי מעבר לרמה של קטע סתמי, תצטרכו להשקיע הרבה יותר.

אתם סובלים מעומס יתר בעבודה אבל מתקשים להעמיד את הדברים ואת האנשים האחראים-על מקומם. השאיפה שלכם להתקדם נתקלת במכשולים לא מעטים. תוכלו להתגבר על המצב בזכות יוזמה אישית וגילוי יצירתיות שירשים את מי שצריך להחליט על העתיד המקצועי שלכם. יש מי שמוכן לוותר למענכם על דבר אשר יקר לליבו. גם אם הפיתוי גדול כדאי לכם לשקול פעם נוספת.


גרמי רקיע משגרים אנרגיות מתסיסות הישר אל כוכב נפטון השולט בכם. צפוי יום סוער. כדאי שתימנעו מוויכוחים ועימותים גם אם אתם בטוחים שעמדתכם צודקת ללא עוררין. מרוב דיבורים אתם מאבדים כוחות ולא נשארת לכם אנרגיה כדי לבצע את המטלות הנדרשות מכם. חשוב לקחת בחשבון שיקולים קרים בבחירת אנשים שאתם בוחרים להתחבר אליהם. בתקופה האחרונה, בחירות לא נכונות גרמו לכם לבזבוז זמן נוראי.

מאמרים קשורים

Back to top button