הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 12.6

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

גלגל המזלות צופה בכוכבכם מארס המחליף אנרגיות עם הירח וכוכב נפטון, ומעורר תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 2 ו – 7. כמויות גדולות של מידע מגיעות אליכם מכיוונים שונים ואתם מתקשים לעכל את החדשות, למרות כושר החשיבה המהיר שלכם. אל תסמכו יותר מידי על המזל אלא כלכלו את צעדיכם בזהירות. אדם חמקמק שעליו אתם סומכים (משום מה) מבחינת עזרה כלכלית ובכלל עלול לאכזב מסיבות שאינן תלויות בו. אל תחפשו מסרים סמויים אצל מי שדיבר איתכם בגובה העיניים. קבלו את דבריו כפי שנאמרו מבלי להתפלסף.


גלגל המזלות צופה בכוכבכם ונוס המחליף אנרגיות עם השמש והירח, ומעורר תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 1 ו – 2. נושאים בעלי משקל שחשבתם שנעלמו מחייכם, חוזרים ועולים אל המודעות ומטרידים את מנוחתכם. חשבון נפש אינו בהכרח חיטוט בפצעים ישנים. השתמשו ביכולת היצירתיות שלכם כדי להתייחס לנושאים השנויים במחלוקת ומעוררים אתכם מבחינה רגשית- באופן שונה מהרגיל. היכולת להתגבר על העניין תלויה במידה לא מבוטלת בשותף או חבר קרוב. אדם עתיר ניסיון משתדל להאיר את עיניכם. נראה כי מדובר בפרשיה בה אתם נוטים להיסחף קצת.

גלגל המזלות צופה בכוכבכם מרקורי המחליף אנרגיות עם הכוכבים פלוטו ואוראנוס, ומעורר תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 8 ו – 22. יום של פינוקים. יש דברים שעליהם אינכם מוכנים לוותר ואין שום סיבה שבעולם שתעשו זאת. מתאים לכם לשכוח לעיתים מהכול ומכולם ופשוט להיכנס לעולם משלכם. עם זאת, אל תשכחו לשמור על רגישות לסובבים אתכם. זה בדיוק ההבדל בין מי שלא שוכח לדאוג לעצמו ובין מי שדורס את כל השאר בגלל אגואיזם צרוף.



גלגל המזלות צופה בירח שליטכם המחליף אנרגיות עם הכוכבים מארס וונוס, ומעורר תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 9 ו – 6. חלום שאתם מטפחים הרבה זמן- מתגשם. אדם אשר בעבר הייתם מעוניינים בו, מנסה להתקרב אליכם. למרות ההתלבטויות שמתחילות לכרסם לפתע פתאום, אם תצליחו להוריד את ההגנות שבניתם סביבכם, תיווכחו לדעת שיש כאן פוטנציאל של ממש ו'רב הנסתר על הנגלה'. האם אתם פנויים רגשית לקבל אהבה? מדובר על אפשרות מסעירה של ממש. כיפת הרקיע צופה את המזל הטוב, בעיקר בענייני רכוש ונכסים.


גלגל המזלות צופה בשמש שליטתכם המחליפה אנרגיות עם הירח וכוכב ונוס, ומעוררת תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 2 ו – 6. אנרגיות קוסמיות זורמות אליכם ומעצימות את הנטייה שלכם בכיוון המיסטי והרוחני. קורים יותר מידי דברים שאין להם פירוש הגיוני. אתם גם שמים לב לסימנים שקודם לכן לא הבחנתם בהם. הרצון שלכם להבין ולפרש כל דבר מוביל אתכם למסע מרתק של לימודים. נסו להתייחס לחלקים החיוביים שמשדרים אופטימיות ואמונה בטוב. התרחשויות יוצאות דופן מובילות אל שינויים בתכניותיכם. נראה כי תיאלצו לקבוע סדר עדיפות חדש.

גלגל המזלות צופה בכוכבכם מרקורי המחליף אנרגיות עם הכוכבים פלוטו ואוראנוס, ומעורר תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 8 ו – 22. יום קצת מבולבל. חשוב שתלמדו להתבטא בבהירות כלפי פנים וגם כלפי חוץ. אתם לא סגורים על עצמכם ונעים היום כמו עלה נידף ברוח. גם אחרים מתקשים להבין מה אתם מבקשים. זה זמן מתאים להתאפס, גם אם הדבר מצריך וויתור על חלק מהחלומות הכי כמוסים שלכם. אי אפשר להשיג הכול בחיים, נקודה. תכונותיכם האופייניות הן סדר, דיוק, חריצות, ונטייה לפרפקציוניזם.


גלגל המזלות צופה בכוכבכם ונוס המחליף אנרגיות עם השמש והירח, ומעורר תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 1 ו – 2. יש לכם הרגשה של תמיכה מבני המשפחה וכן פרגון מאנשים זרים, גם כאלה שלא ממש ציפיתם מהם ליחס מיוחד. אתם עומדים לקבל סכום כסף לא מבוטל. כדאי שתתכננו היטב על מה אתם הולכים להוציא את הכספים. יש לכם אפשרויות רבות לבחור מתוכן ולקבוע לעצמכם את סדר העדיפויות המתאים. אתם מרגישים צורך לצאת מהשגרה- נו, למה אתם מחכים? קדימה! הרקיע מדגיש את הצורך בחשיבה מקורית וחריגה תוך התעלמות מנורמות ומסטריאוטיפים.

גלגל המזלות צופה בכוכבכם פלוטו המחליף אנרגיות עם הכוכבים נפטון וסטורן, ומעורר תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 7 ו – 4. מצב הרוח שלכם אינו ברומו של עולם, במיוחד כשמדובר בתחום האישי. קורים דברים שאתם לא יודעים לפרש אותם ובסופו של דבר אתם מרגישים מבוכה ובדידות. נסו לראות את המצב מנקודת מבט של אנשים אחרים. במידה ותצליחו להשתחרר מהכבדות שתקפה אתכם תגלו שהמצב לא כל כך גרוע, הוא עומד להשתפר בקרוב! תצטרכו להתרגל לעובדה שרק מתי-מעט יצליחו להבין את הראש שלכם, וזה אומר שצפויים לכם לא מעט קצרים בתקשורת הבין אישית.


גלגל המזלות צופה בכוכבכם יופיטר המחליף אנרגיות עם הכוכבים אוראנוס ונפטון, ומעורר תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 22 ו – 7. יום רגוע, בלי עליות ומורדות. אתם מרגישים טוב, אולי בגלל תחושת המרחב שיש לכם שאינה עומדת בסתירה לתחום האישי. אתם מרגישים אהובים ומחוזרים, אך בכל מקרה לא כדאי לכם להניח לקרובי משפחה להתערב בענייניכם האישיים ובוודאי שלא להשפיע עליהם. מי שנמצא במערכת יחסים טובה, מוזמן ליהנות מהמצב. הכול נהדר אך כדאי לצאת לבילויים מחוץ לבית ולא להיכנע לשגרה.


גלגל המזלות צופה בכוכבכם סטורן המחליף אנרגיות עם הכוכבים נפטון ופלוטו, ומעורר תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 7 ו – 8. אתם מבלים את מרבית היום במחשבות. אולי עדיף להפסיק להתפלסף, לא לחפש תירוצים ולא לעגל פינות. מילים לחוד ומעשים לחוד. יש לבחון את המציאות כפי שהיא באמת. אתם מתקשים לקבל את העובדות כפי שהן. אם תתגברו על הקשיים האישיים שלכם צפויה לכם הפתעה נעימה. אל תופתעו אם יהיו מי שלא יחבבו את סגנון התנהגותכם המפוכח והאסרטיבי, אבל לכם מומלץ להמשיך בדרככם כאילו כלום.

גלגל המזלות צופה בכוכבכם אוראנוס המחליף אנרגיות עם הכוכבים מרקורי ופלוטו, ומעורר תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 5 ו – 8. יום שקט שמגיע בדיוק בזמן הנכון. זאת כיוון שאתם ממש זקוקים לשקט. בתחום הזוגי קיימת רגיעה. אתם נמצאים במערכת יחסים יציבה ונהנים מחיזורים ופינוקים מבן המין השני. לפנויים- כדאי לצאת לאירוע חברתי כל שהוא, אליו תוזמנו, למרות שלא ממש מתחשק לכם לעזוב את הבית. מצב הרוח צפוי להשתפר. הרקיע חוזה לכם עתיד שופע פרשיות רגשיות מהסוג המקורי ויוצא הדופן.


גלגל המזלות צופה בכוכבכם נפטון המחליף אנרגיות עם הכוכבים סטורן ויופיטר, ומעורר תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 4 ו – 3. מישהו מבין החברים הטובים עלול לאכזב אתכם. יתכן מצב בו יהיה עליכם לשקול אם כדאי להמשיך בקשר עם אנשים מסוימים שלא תורמים מספיק למערכת היחסים הקיימת ביניכם. אתם עומדים לבלות את כל היום בבדידות זוהרת וזה עלול לגרום לכם לעוגמת נפש. מצד שני, יש לכם הזדמנות לנצל את הזמן בצורה חיובית- סדרו את הבית! אתם מקובלים ואהובים הודות לאווירה ההרמונית שאתם משרים על הסובבים אתכם.

מאמרים קשורים

Back to top button