הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 14.6

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

אתם יוזמים מפגש מלהיב שתוצאותיו תהיינה בעלות השפעה בעתיד. סוד ההצלחה שלכם הוא ללא ספק ביכולת הרטורית ובכושר השכנוע שמאפשר לכם לסחוף איתכם אנשים לכיוון הרצוי לכם. אתם עשויים למצוא את עצמכם במעמד של מנהיג ולאו דווקא מתוך בחירה, לפחות לא בשלב הנוכחי. חשוב שתקפידו על מסר ברור לכול הנוגעים בדבר, כבר בהתחלה.


אין טעם להצהיר הצהרות בומבסטיות כשאין לכם כוונה לממש אותן, לפחות לא בעתיד הקרוב. עליכם להכין את עצמכם לפעולה ולהכין את הרקע בצורה יסודית ומתוכננת עד הפרט האחרון, מה שייתן לכם את הביטחון הדרוש כדי להמשיך. מישהו נותן לכם חינם את אשר התכוונתם לשלם תמורתו. אין סיבה לזלזל במה שלא נרכש בכסף. גם אם אתם נרגשים מקשר חדש, אל תבטלו את עצמכם מפני הצד השני ואל תמעיטו בערככם.

יום של שינויים. אתם רגועים יחסית מה שמאפשר לכם להתרכז ולהיות יעילים יותר מהרגיל. יום מתאים לסידור הבית ובמיוחד כל מה קשור למסמכים רשמיים. אתם מחפשים חפצים או רישומים הקשורים לנושא ספציפי ואין ברירה אלא להגיע לתחתית ערמות הניירת. בימים אלה יש לכם סיכוי לקבל סכום כסף ממקור לא צפוי. משהו מרנין קורה לכם בחברת מכר חדש. גם אם לא מדובר בקטע רומנטי, עדיין האנרגיות שלו עושות לכם טוב.



המשחק שאתם מנסים לשחק מסוכן למדי. אתם הולכים על כל הקופה ומסכנים את מה שלקח לכם הרבה זמן לבנות. אל תשחקו ברגשות של אחרים, זה יחזור אליכם כמו בומרנג. 'הקשה להשגה' יצא כבר מזמן מהאופנה. התחילו לנהוג בכנות, בגרות ובאחריות למעשיכם. כיפת הרקיע צופה מצבים לפיהם מומלץ להתנגד לכוחות מפתים והרפתקניים, ולפסוע בנתיב הרציני והאחראי.


חיפוש מתמיד אחר 'נקודות הנוחות' מאפשר לכם להעביר את היום בנעימים. יש לכם מה להציע לאחרים מבחינה אינטלקטואלית והכושר המילולי שלכם סולל לכם את הדרך במקומות בהם אחרים היו נפסלים מזמן. גוברת והולכת המודעות שלכם לשינוי הנחוץ בגישה לזוגיות ולחיים בכלל. הגיע הזמן להפסיק לתכנן ולהתחיל לפעול. כיפת הרקיע צופה מצבים לפיהם יהיה עליכם לנצל את כישרונותיכם היצירתיים, מבלי לחקות את כישרונותיהם של אחרים או להתקנא בהם.

האנרגיה השורה על גזרת מזל בתולה אמורה לחזק אתכם, אך משום מה אתם בורחים ממאבקים ונוטים לוותר על הרצונות שלכם, למרות שברור לכם שאתם נוקטים בצעדים מוטעים. ההליכה על חבל דק אינה תורמת דבר ואפילו מסוכנת. אתם מבזבזים זמן יקר ויתכן שחלון ההזדמנויות הנוכחי עומד להיסגר… השקיעו חלק מזמנכם לספורט כדי לפרוק את המתח הפנימי.


יחסי קירבה אינטימיים מתקיימים היום בין כוכב ונוס שליטכם, לבין אירוע קוסמי הצופן אהבה. סגירת מעגל עם אדם שאינו חביב עליכם במיוחד, בלשון המעטה, מביאה לתחושת הקלה. הקונפליקט בין מה שאתם מרגישים ובין מה שאתם חייבים לעשות, מקשה עליכם לתפקד ברמה היומיומית. אתם זקוקים למנוחה וגם אם לא מתאפשר לכם לצאת לחופשה, כדאי שתנצלו את שעות הלילה לפעילות של מדיטציה או יוגה להרגעת המערכת.

המהלכים המתוכננים שלכם לא יוצאים אל הפועל ויש לכם הרגשה של איבוד שליטה. ההרגשה הזאת אינה נוחה לכם כלל. חוסר היכולת לצפות את השלב הבא, מתסכל אתכם וגורם לעצבנות יתר. חיפוש הדרך לשלוט על מה שקורה מסביב עובר דרך ההבנה שאין לאף אחד אפשרות לפקח בזמן אמת על מחשבות ומעשים של אנשים אחרים. מומלץ להתערב פחות.


יום שמאופיין בחוסר מנוחה. אתם חשופים היום לשרלטנים. אם ניצבת בפניכם החלטה משמעותית, כדאי שתסתייעו ביועץ נבון. בעבודה יש בעיות ואתם נלחמים על מעמדכם. המצב מקשה עליכם להתרכז ובקושי אתם מתמודדים עם המטלות שמצפים מכם לבצע. למרות זאת, אתם מגלים בן ברית במקום מפתיע. שמרו על ראש פתוח וגמישות מחשבתית שתוביל אתכם לכיוון חדש. תופעה קוסמית צופה ומצביעה על חיפוש אחר מודעות עצמית ממישור גבוה.


לא מעט הפתעות צפויות היום. בין היתר, שיחת טלפון הזויה או כזו שמגיעה מחבר שגר רחוק. אי אפשר להתחבר לכל אחד ולכן מוטב שתתגברו על הצורך הכפייתי משהו להיות מוקפים באנשים ללא כל בררנות. התפתחות חיובית אפשרית במישור הרומנטי אם תדעו לשחק אותה בצורה הנכונה. צפוי לכם קטע מיסטי העוסק בדברים שהשתיקה יפה להם. ייתכן שהרקיע רומז על פרשייה הסמויה מן העין.

יום חביב בו העניינים מסתדרים לשביעות רצונכם. אתם מרגישים בטחון עצמי. ההרגשה הפיסית משתפרת אף היא. בתחום הרומנטי אין הרבה חדש. בגדול יש אהבה אבל בלי יותר מידי ניצוצות, אז הנה יש לכם אתגר ששווה להתאמץ בשבילו. בסך הכול יום נעים. אתם יודעים איך ליהנות מהחיים. הרקיע מנסה לרמוז לכם על הצורך במעט יותר גשמיות וקצת פחות הסתגרות והתבודדות.


התסכול שמלווה אחדים מכם הוא תוצאה של לחץ מצטבר. למרות ההרגשה שהעניינים יוצאים מכלל שליטה, יש לכם את זכות הבחירה. אתם יכולים להתמקד ביכולות הטובות שלכם ולפלס את הדרך קדימה או לשבת ולרחם על עצמכם. בעיקרון, חבל על הזמן ועל הסבל המיותר. העולם פתוח ומלא אפשרויות. הרקיע מדגיש את הצורך בשיקול דעת הגיוני תוך התעלמות מרחשי לב.

מאמרים קשורים

Back to top button