הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 16.6

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

אתם משקיעים תשומת לב רבה בנושאים הקשורים לאישי ולרומנטי. סגנון הפעולה האלגנטי שלכם מקנה לכם יתרון על פני המתחרים ומצד שני מעורר קנאה מצד אלה שלא בדיוק מפרגנים. היו זהירים שלא לעורר יותר מידי מהומות. יש לכם מספיק הזדמנויות לעשות רושם חיובי בצורה כזאת שהמידע הרלוונטי יגיע אך ורק למקומות הנכונים.


השאלה שאתם שואלים את עצמכם היום היא מה המינון הנכון ביחסים האישיים שלכם. יש מי שמתלוננים על חוסר תשומת לב ואתם לוקחים את העניין ברצינות תהומית. השותפות בנויה על אינטרסים הדדים ועליכם לבדוק מידי פעם מה הציפיות. לפנויים, הגדירו לעצמכם מה יספק אתכם ואז לכו על זה בגדול. כיפת הרקיע צופה מצבים לפיהם יש לפעול בשותפות עם מהלכו הטבעי של הגורל, מבלי להפריע לזרימה החופשית.

כוכב מרקורי השולט בכם מתפנק היות מאנרגיות ברוכות הזורמות אליו מן הרקיע. הכושר והיכולת המתחדשת לומר בצורה אסרטיבית את מה שיש לכם, עושים לכם טוב על הלב. אתם גם זוכים לפידבקים טובים מהסביבה. אדם שחשבתם שלא ירצה להיות איתכם יותר בקשר- מפתיע, למרות שניהלתם איתו עימות סוער. אל תרגישו רע גם אם במהלך הדרך החדשה שבחרתם יהיו מספר ויתורים הכרחיים.



זהו יום טוב אך נראה כי חשוב לכם לנצח גם ב'מלחמות הקטנות' של היום יום. אתם מקדישים תשומת לב לפרטים הקטנים ובמיוחד חשוב לכם לדעת מה קורה בסביבת הבית. בני המשפחה זוכים גם הם לעצות מלוא החופן אך לא מיישמים כמעט שום דבר. אולי הגיע הזמן להסיק מסקנות לגבי העתיד מהדרך בה מתנהלים הדברים. אתם עלולים לכעוס על אדם שלא עולל לכם כל רע. זה יום בו כדאי לכם לבחון את הדברים בפינצטה עוד לפי שאתם מגיבים.


אנרגיות טובות זורמות היום אליכם ואתם מסתגלים במהירות לשינויים. צפוי יום ממוזל עבור אלה מביניכם אשר תרים אחר קשר יציב. במקביל ברור כי תצטרכו להתנער מפרשיות נטולות תכלית. אל תחששו לבצע מהלך שנראה כרגע מסוכן למעמדכם בחברה. קחו את הצ'אנס. חשוב לכם להיות הוגנים וישירים אך גם להביא לתוצאות, כך שאין שום אפשרות להתעלם ולטאטא דברים שמציקים, אל מתחת לשטיח. חוש הצדק המפותח שלכם דוחף אתכם להיכנס לעימותים גם במקומות שאחרים שותקים.

יום מלא לחצים שעלולים לדחוק אתכם לפינה, בה תרגישו לכודים ונואשים עד שתגיבו באימפולסיביות שעלולה לגרום לכם לנזק. התברכתם בחברים טובים שיכולים להושיט לכם יד בשעת משבר. כשנמצאים במצב רוח ירוד כל כך אי אפשר לחשוב בהיגיון. אתם זקוקים לעידוד, מילה טובה ולעצה. עליכם רק לבקש! תופעה קוסמית צופה ומסמלת הצלחה חומרית בזכות שושלת משפחתית.


אתם עסוקים במניפולציות כדי לעורר סימפטיה ולקבל עזרה גם במקומות שלא כל כך רוצים לפתוח בפניכם דלתות. זה לא כל כך מצליח ואתם מוצאים את עצמכם מתוסכלים. אולי עדיף שתיקחו אחריות על מה שקורה לכם בחיים ובמקום לחפש קיצורי דרך, פשוט תקבעו לכם מטרה ותלכו לקראתה באומץ ובהשקעה ממשית- בלי לצפות לניסים. תופעה קוסמית צופה ורומזת על אדם שאתם קשורים אליו בעבותות של אהבה.

יש לכם רצון לבדוק עד כמה אתם מושכים ומה ואת מי אתם יכולים להשיג ? לעיתים נראה שאין כמעט גבול לרצון שלכם להתבלט, להשפיע ולהכניע, כאילו שהחיים הם מעין משחק. למרות שבתוך תוככם אתם רוצים באינטימיות ממשית ולהתקרב – באמת לא קל לכם להסתפק במה שכבר השגתם. דמויות רבות עוצמה משפיעות עתה על חייכם. מכל מקום, זהו פרק זמן של הצלחה.


כדאי להתעלות מעל רגשות קטנוניים שרוחשים מתחת לפני השטח והופכים אתכם לעצבניים. אל תעסקו בפנקסנות. גלו נדיבות ונסו לראות באור חיובי את כל מה שקורה. זה בהחלט אפשרי אם תפסיקו להאשים את עצמכם ואת כל העולם. לרחם על עצמכם לא עוזר לאף אחד. צאו מהדיכאון, צפויה לכם הצלחה הודות לעוצמתכם האישית. צפויים לכם קטעים חלומיים בחברת אנשים שמתגוררים בחו"ל או הגיעו ממרחקים.


אתם מסיימים את השבוע בצורה הכי מוצלחת שרק אפשר. מישהו מנסה להרשים ולפנק אתכם בכל דרך אפשרית ואתם נהנים מכל רגע. היום הזה עובר עליכם בכיף וכמו מתוך חלום. אל תסחפו ואל תתפתו "לשבור את הכלים". לא כדאי לכם לשכוח שהבעיות לא נעלמו והדרך עדיין ארוכה ולא קלה במיוחד. הרקיע מעצים את כישוריכם היצירתיים, כמו גם את קשריכם עם בני מזל דגים.

סיום השבוע מאופיין על ידי מצב רוח עגמומי למדי. בתחום האישי יש לכם המון התלבטויות. יש מצב שהחיפוש שלכם מתמקד בכלל במקום הלא נכון. מפגש עם אדם שיש לו ידע רוחני-מיסטי יפתח אופקים חדשים. לפנויים מומלץ לצאת מהבית בשעות הערב המאוחרות כדי לנסות לסגור את המעגל ולהתחיל להתכוונן לכיוונים חדשים בחיים. הרקיע רומז על הצורך לתרגם ערכים רוחניים למונחים של עשייה ואפילו של כסף.


אתם מתחילים את היום מתוך הרגשה של קושי ועיכובים. אחרי מספר שעות המצב משתנה. אתם עדיין עסוקים בדאגות לגבי המעורבות שלכם בכל מיני מצבים שגורמים לבעיות בתחום האישי. הלחץ רק מפריע לכם לחשוב בקור רוח ולבצע את הצעדים הדרושים. יש מישהו שבשמו מופיעה האות גימל שמנסה להפעיל עליכם מניפולציה מכוערת- פשוט, להיזהר! הרקיע מעצים את קשריכם עם בני ובנות מזל בתולה, כמו גם צופה הצלחה בתחומים העוסקים ברפואה חלופית.

מאמרים קשורים

Back to top button