הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 18.6

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

לא שאתם רגישים כל כך בדרך כלל אבל היום, תמצאו שסף הרגישות שלכם גבוה במיוחד. דברים שנאמרים סביבכם פוגעים בכם גם אם לא בהכרח התכוונו אליכם. אתם מסיקים מסקנות שאינן מבוססות על המציאות. נסו לא להגיב בתוקפנות. התייצבות במצב הרוח תתרחש לקראת ערב. הרקיע נפלא וטוב לכל פעולה בעלת אנרגיה חריגה, מקורית, שונה, יוצאת דופן ולא שגרתית.


חשוב שתתחילו לדבר. זה משהו שכבר ברור לכם מזמן אבל אתם מתעלמים שוב ושוב וחוזרים על אותן הטעויות. מישהו אשר בשמו מופיעה האות י' מנסה לחזר אחריכם אבל אתם מערימים קשיים ואחר כך מתפלאים למה הדברים לא יוצאים אל הפועל. הנמיכו ציפיות! יום מתאים לסידור הבית. זה הזמן להתמקד בקשרים רשמיים וממוסדים, גם אם הפיתויים ממשיכים לקרוץ לכם.

אתם מתחילים ליהנות מההשקעה שלכם בזוגיות. יש ניצנים של התפייסות. תפסיקו להיות בחרדה לגבי העתיד. פשוט נסו לזרום בשיא הטבעיות עם מה שקורה. נסו גם לראות את התמונה הכוללת ולא את החלקים הנפרדים המהווים את פסיפס החיים שלכם. אל תושפעו ממה שאנשים סביבכם אומרים. צפויה לכם מניפולציה פיננסית אשר מעורבים בה כספים שהגיעו אליכם במפתיע.



יום עמוס ביותר המלווה בתחושה מצוינת של הישגיות והספק גבוה. אתם עלולים להיקלע להוצאות בלתי צפויות הכרחיות ולכן מוטב שתיזהרו ואל תתפתו לבזבז יותר מידי כספים על מותרות. אתם עומדים לבקר חברים ושם לפגוש, באופן מקרי, מישהו שיכול לעזור לכם המון. נסו מאמץ להתיידד ולהיפתח להצעות שיבואו מהצד שני. הירח מרעיף עליכם אנרגיה רומנטית. קופידון יאיר את דרככם ברגע בו תשתחררו מפרשיה שטלטלה אתכם.


הציפיות שלכם לא ריאליסטיות וזה מתכון בדוק לאכזבות. נסו למתן. אין גבול לחלומות שלכם והעיקר כידוע הוא הביצוע. אל תסתבכו עם אנשים שנראים כאילו הם עושים לכם טובות. במישור האישי- יופי של יום. רומנטיקה מתאפשרת הודות לגילויי חיבה שאתם מפגינים ומקבלים בחזרה מלוא חופניים. אתם ניצבים בפתחה של התחלה חדשה ומשמעותית, ככל הנראה מדובר בהתחדשות במישור הרומנטי.

יום טוב. המזל מאיר לכם פנים בכל התחומים. האווירה הביתית נעימה יותר מהרגיל. יש לכם עדיין רשימת תוכניות מכאן ועד הודעה חדשה ואתם קצרי רוח לבצע הכול, כאן ועכשיו. ההמלצה היא להתאזר בסבלנות. בן/ת הזוג מצליחים להרגיז אתכם על כל צעד ושעל. יש להשקיע מחשבה רבה בשינויים שברצונכם לבצע: הפיתוי להתחדשות ולרענון עלול להוליד הרפתקנות שאינה תורמת דבר.


אתם מנסים לנהל את היום הזה על מי מנוחות אבל נתקלים בקשיים מכל הכיוונים. בבית האווירה מתוחה למרות שאתם עושים מאמצים לא ללבות את האש. אתם מרגישים שאין מעריכים אתכם מספיק למרות ההשקעה הגדולה מצידכם. טיפ: לנסות להגיע לשורש העניין ולברר מהיכן מגיעות התלונות ולמה. אחד מעמיתיכם מתחיל לחצות את גבולות הטעם הטוב. אם זה מה שקורה, שימו אותו במקום הראוי לו.

אתם חשים לחצים מכל הכיוונים. ביקורת זורמת מבני משפחה וגם מחברים. הגיעה הזמן לבדוק היטב איזה חלק יש בכם שמעלה לכל כך הרבה אנשים את הסעיף. כמה ימי חופשה שיוקדשו לחשבון נפש נוקב הם רעיון מעולה. יחד עם כל אלה נראה כי המזל המלווה אתכם בנתיב שבינו לבינה, נובע מהשתדלותו למענכם של אדם כלשהו. אל תשכחו אותו, אתם חבים לו תודה.


הזמנה לפעילויות יוצאת דופן על ידי חברים קרובים- תפתיע לטובה. עם זאת, חשוב לשים גבולות ולזכור כי שמירה על המסגרת המשפחתית חשובה ביותר. פרגון מבני המשפחה שלכם משמח אתכם במיוחד לאור העובדה שבזמן האחרון חלה התקררות ביחסים. האסטרולוגיה רואה בכם מאהבים אבירים ומבינים, אבל גם כאלה שאינם ששים לכבול את רגליהם אל קשר נצחי ומחייב.


אתם עסוקים במחשבות בנושאים של קשר בכלל וזוגיות בפרט. נסו למצוא איזון בין הצרכים האישיים שלכם ובין הבטחות קודמות. פינוקים ותשומת לב הם מצרך מבוקש בשבוע זה. רומנטיקה לא נוצרת מעצמה. תצטרכו להתאמץ כדי ליצור הזדמנות אמיתית. אל תחששו להתחרות על ליבו של האדם שכבש את מחשבותיכם: הצעד הראשון בכיוון הנכון הוא טיפוח דימוי עצמי חיובי.

מפגש ידידותי מצליח במיוחד ודווקא בגלל שאתם נהנים כל כך, גובר התסכול. הצד השני לא מייחס משמעות לאיכות וייחוד הקשר שלכם ולא מראה כל סימנים לכיוון רומנטי או אינטימי. כדי להגיע להצלחה של ממש בכיוון זה תצטרכו לשלוף את ה'כלים הכבדים'. אל תהססו להביע את הרצונות והציפיות שלכם. יש ביכולתכם להפוך תחביב למקצוע. אל תמכרו את עצמכם בזול ואל תקלו ראש בכישרונותיכם.


לחצים נפשיים ומתח משפיעים עליכם לרעה. לא יעזור לכם 'לאכול את הלב' בגלל העובדה שהעולם אינו מתנהג לפי הציפיות שלכם. הערכים והעקרונות שלכם לא ממש מעניינים אנשים אחרים. אל תתנו עצות אם לא התבקשתם לעשות זאת וגם אם כן, גלו איפוק. אל תחרצו גורלות! הקשבה, סימפטיה ואמפטיה יובילו אתכם רחוק. עולם הנסתר פותח שעריו בפניכם. זו הזדמנות גדולה עבורכם אך ההחלטה היא בידיכם.

מאמרים קשורים

Back to top button