הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 23.6

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

אולי דווקא בגלל שיש לכם המון על הראש, פתאום תשומת הלב מוסטת לכיוונים רומנטיים. מחשבות על זוגיות הופכות להיות במקום ראשון על סדר היום. מי שנמצא בתוך קשר עשוי למצוא את עצמו עושה חשבון נפש ומגיע למסקנות, לאו דווקא הכי חיוביות שבעולם. מי שמחפש אהבה מוזמן לנסות, במקומות לא שיגרתים ואפילו במקום הבילוי. הרקיע מיטיב עם אלה מכם העוסקים בהוראה או ברפואה חלופית.


אתם מרגישים צורך עז למלא את המצברים ולחדש את הגירויים האינטלקטואליים שלכם. יש לכם הזדמנות לעשות זאת בצורה אלגנטית. הצעה בנידון תגיע מכיוון חיי החברה או בהשפעתו של צד שלישי. יום מוצלח בכל מה שקשור לתכנון לימודים והרחבת האופקים. קשר רומנטי פוטנציאלי צפוי עם אדם אשר בשמו מופיעה האות ר'. הרקיע נפלא וטוב לכל תחומי החיים, אך בעיקר הוא מדגיש הישגים המושתתים על עוצמתכם האישית, כלומר בזכות ולא בחסד.

הרקיע נפלא עבור אלה מכם השואפים להתפתחות רוחנית. כמו כן הוא מכריז כי כל האפשרויות פתוחות בפניכם. צפוי קטע רומנטי עם טיפוס מקורי. ככל שרעיונותיו מוטרפים יותר, כך כדאי לכם לפקפק ביכולתו לקיים קשר יציב. אתם חוזרים אל מקום שתמיד עושה לכם טוב. אם האנרגיות כה נפלאות, כדאי לשקול אפשרות להישאר בו.



היכולת שלכם לגלות אמפטיה וסימפטיה כלפי אחרים, גורמת לכם היום לבלות זמן רב עם אנשים הזקוקים לעזרה ותמיכה. במסגרת ההתפעלות שלכם מההשפעה החיובית והמבורכת שיש לכם, אתם קצת שוכחים את עצמכם ויש גם עוד אנשים קרובים אליכם, אשר מרגישים טיפ טיפה מוזנחים. התייעצו עם אדם בעל ניסיון אשר ידריך אתכם כיצד להימנע מחרדות שווא ומדאגות מיותרות.


הזמנה לאירוע חברתי מרגיזה אתכם בגלל שנראה לכם שהסיבות והכוונות אינן תואמות את המילים הנאמרות בקול רם. שמרו על זכות השתיקה. בסופו של דבר, עליכם לעשות את מה שתרגישו כנכון, גם במחיר ביקורת מצד אנשים אחרים, אתם חייבים להפנים שאי אפשר לרצות את כל העולם. הכי חשוב- שתלכו לישון בלילה עם מצפון נקי.

אל תמהרו לשכוח את מי שעומד ועדיין נמצא לצידכם בזמנים קשים. למרות חוסר הסבלנות שלכם, היו מודעים והעריכו את הבסיס הקיים של נאמנות משפחתית שעומד לזכותכם. קבלו את האירועים ברוח טובה. התחברו לרגש החמלה. נסו להעיר את הרגשות הכבויים בעזרת רעיונות יצירתיים לבילוי משותף. אנרגיה קוסמית קובעת כי צפויה הצלחה הודות לרצונו הטוב של גורם מבחוץ. בתקופה זו- מצבכם מוגן ויציב, אל פחד.


הנושא החברתי שוב עולה לכותרות. כיוון שאתם מרגישים בדידות, אתם מתחילים לחפש בכל מקום משהו או מישהו שימלאו את החלל הריק. הדרישה הזאת באה לכלל ביטוי בצורה תוקפנית למדי ויש מי שנפגע מהיחס. השתדלו להירגע ולמתן את ההתנהגות שלכם. אולי הייתם צריכים לחשוב בעבר על בנית 'עתודה' יציבה יותר. בכל זאת, אפשר לשפר. העולם הגדול קורא לכם לבוא ולטעום ממטעמיו, אל תמשיכו לשבת בחיבוק ידיים.

הדמיון שלכם עובד שעות נוספות ואתם מוצפים רעיונות חדשים. המציאות כרגע אינה קלה לכם במיוחד אבל בעזרת היצירתיות תמצאו דרכים להתגבר. תחושת הביטחון העצמי המופרז שהייתה לכם עבר הביאה עליכם צרות צרורות. עכשיו, כאשר אתם מרגישים שהגעתם למקום נמוך במיוחד, הגיע הזמן ללמוד ולאזן את הדברים. טיפ: ערכו רשימה של כל ההישגים שלכם בשנה האחרונה. אנרגיה קוסמית צופה עימות לוהט שאתם נחלצים ממנו ללא רבב. אל תהססו להתעקש על עקרונותיכם.


יום רגוע אך מצב הרוח שלכם נוטה לכיוון של התבודדות ומורה לכם להתרחק מכולם. דרוש לכם זמן למחשבות ולתכנון העתיד. תנו לעצמכם זמן להתחבר לקול הפנימי. הקצב האיטי בתקופה האחרונה מאפשר לכם לקחת את פסק הזמן הדרוש. קשר מתגמל שנמשך כבר זמן רב מקבל גוון רומנטי. השפעות המגיעות ממרחקים [ייתכן מחו"ל], מיטיבות עם כל אורחות חייכם.


מפגש עם כמה אנשים חדשים מניב סיעור מוחות ורעיונות יצירתיים. אתם מוזמנים לקיים מפגשים על רקע אישי. חלקו את זמנכם בתבונה ואל תעמיסו על עצמכם יתר על המידה למרות שפרץ האנרגיה הוא בלתי מוסבר. אל תתנו לבעלי אנרגיות שליליות להוציא לכם את הרוח מהמפרשים. יש להשגיח ולהשקיע בקיים, ולהימנע מטיפוח אשליות שווא וממהלכים הרפתקניים.

עליכם למצוא את הדרך לליבו של אדם קרוב על מנת לשכנע שאתם צודקים. דיפלומטיה אינה בהכרח התרפסות ואיבוד זקיפות קומה. בדרך כלל, אתם תעשו הכל והעיקר לא להיכנס לעימות, אלא שהפעם אתם חורגים ממנהגכם ועומדים על שלכם. התוצאה תהיה חיובית הרבה מעבר לצפוי. זכרו כי גם חיי הנישואין הם סוג מסוים של שותפות. פירוש הדבר הוא שכדאי לכם להשקיע בבן הזוג את אשר לא הייתם מונעים משותף לעסקים.


אתם מרגישים אשמה בקשר לאדם שאתם מחבבים. יש מי שדואג להחדיר לכם רעיונות אלה לראש, למרות שאין להם שחר. קשה לכם למלא משימה שלקחתם על עצמכם, בגלל מעורבות רגשית ששורשיה בילדות. חוש התקשורת והיכולת הוורבלית יעזרו לכם ללבן את הנושא ישירות עם האדם שקשור לעניין. לא קל אבל זה הצעד הנכון ביותר. אל תחששו להפעיל מרפקים בדרך אל הפסגה. השתדלו לזכור כי גם הסובבים אתכם אינם מלאכים צחורי כנפיים.

מאמרים קשורים

Back to top button