הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 24.6

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

כדאי לכם לתפוס מרחק מאדם כפייתי שנמצא איתכם בעבודה. היזהרו מאנשים שמנצלים אתכם במסווה של מילים יפות. אתם מתנהגים בצורה תחרותית מתוך רצון להתקדם אך בדרך רוכשים לעצמכם לא מעט אויבים. אין לכם סבלנות לחברים שאינם עומדים בקצב שלכם. התנהגות המרעיפה טאקט ודיפלומאטיות תסיר מדרככם מכשולים מעיקים. אתם מוכנים להגיע לפשרה בנוגע למחלוקת עתיקת יומין, אך יש מי שעלול להעניק משמעות שגויה לנדיבותכם.


אתם מנסים להתאקלם ולהסתגל באירועים שקורים סביבכם במהירות מסחררת. נראה כאילו כל העולם השתגע ולכם קשה לעקוב אחרי חוט המחשבה של אחרים, אפילו כאלה שבדרך כלל אתם מסתדרים איתם היטב. בדקו מה האופציות העומדות לרשותכם ואל תגבילו את עצמכם לשום דבר, תבחרו מה שהכי טוב עבורכם! אנשים, מצבים ואירועים מן העבר – חוזרים בגדול אל שגרת יומכם.

היום צפויים לא מעט קשיים בתקשורת. אדם חדש הפורץ לתוך החיים שלכם מרשים אתכם מאוד. עם כל ההתלהבות רצוי שתרסנו קצת את עצמכם. תנו לעניינים להתפתח בצורה שקולה. מצב הרוח המדוכדך גורם לכם להחליט החלטות שגויות. דווקא אהבות הקשורות בזיכרונות מן העבר, מחזקות את הביטחון העצמי שלכם. קשר בעל אופי ידידותי עשוי להפוך לסיפור אהבה. זה מסוג הדברים בהם דבר מה אחד בא על חשבון דבר מה אחר.



היום, אתם מבולבלים ונבוכים עקב התנהגותו של מישהו קרוב אליכם. לא פלא שמצב הרוח צולל. אתם נבוכים ואפילו חשים חוסר אונים מסוים. למרות שבשעות אלה הדבר נראה קשה, נסו לתרגם את ההרגשה לכיוונים מעשיים ולבחון את המצב מזווית חדשה שעליה לא חשבתם קודם. המצב לא נעים אך גם לא כל כך נורא. עליכם לפעול בזהירות מתוך שיקול דעת!


זהו יום בו אתם מקבלים פידבקים חיוביים מכולם. אתם מרגישים ממש טוב וכתוצאה מכך גם הזוגיות עשויה לפרוח. מי שלא נמצא במערכת יחסים, כדאי לו לצאת בערב לבילוי למקום בו ניתן לפגוש אנשים במעמד דומה. צפויה לכם הכרות חדשה עם אדם נהדר שבשמו מופיעה האות ע'. אם תתנו לזה צ'אנס, זאת ללא ספק תחילתה של ידידות מופלאה. אתם חשים נוח בחברת אנשים שיש לכם עימם זיכרונות משותפים.

אתם מוכנים לנסות כיוונים חדשים. יש לכם ב'קנה' כמה רעיונות מקוריים. אל תמהרו לגלות את הקלפים לכל מי שמוכן להקשיב. יש מי שעלול "לאמץ" את המחשבות שלכם לטובתו האישית. נצלו את המצב לפעולה במיוחד בעסקים. השפע מחכה מעבר לפינה. לפני שאתם נוקטים צעד דרסטי, כדאי לשקול את המצב ביסודיות. מישהו מנסה לשכנע אתכם כי פעל בתום לב כאשר לא קיים לכם הבטחות. העניקו עדיפות למעשיו, לא למילותיו.


תופעה קוסמית מרעיפה עליכם אנרגיה מהסוג ההרפתקני והמהמר: כל מה שקורה מסביב הוא בעצם לטובתכם, גם אם הדברים אינם נראים כך ממבט ראשון. אופציות ואפשרויות חדשות נפתחות בפניכם. יש לכם לא מעט עומסים אבל תוכלו להתגבר עליהם אם תצליחו להרים במקצת את רמת האנרגיה הירודה לאחרונה. אתם חייבים לתרגל באופן קבוע פעילות גופנית!

אתם מרגישים אסרטיביים במיוחד וכך הופך לו היום הזה לעיתוי מוצלח להיפטר מכל מיני נודניקים שצברתם סביבכם בזמן האחרון. אתם עומדים לגלות תחומי עניין חדשים וטוב שיתפנה לכם קצת זמן חופשי. בכלל, אתם נמצאים על פרשת דרכים ויתכן שתצטרכו לעשות סינון רציני בין החברים הישנים. אל תניחו לאנרגיה רומנטית לזרום אל אפיקים תועלתניים וגשמיים. שום דבר טוב לא יצמח לכם מזה.


הרקיע הפרוש מעליכם מתעודד היום כתוצאה מאנרגיה נפלאה הזורמת אליו הישר מכוכבכם יופיטר. משימות חדשות בתחום האישי עולות על הפרק. נדמה שאין לכם רגע אחד של מנוחה. עליכם לנסות ולהשיג קצת שקט בתוך קלחת העשייה. כדי לגרום למתח המצטבר בבית להתפוגג נסו לצחוק ביחד. במקביל המשיכו לעבוד במרץ, העיקר שלא תפסיקו את המומנטום.


המיתוס לפיו אם אתם תהיו בסדר- הכול יהיה בסדר, אינו מתקיים והדבר מתסכל אתכם מאוד. בעסקים אין סנטימנטים וככל שתקדימו להפנים את העובדה הזאת- כן ייטב לכם. היום אתם נתקלים שוב ושוב באנשי עסקים קשוחים שמשדרים לכם חוסר סבלנות. משום מה, אתם מתקשים להודות שאולי אין זה בכלל התחום שלכם. טיפ: לנסות לברר מהם הצרכים האמיתיים שלכם.

יום מתאים לאהבה. אתם נחושים לצאת לבלות ובן/ת הזוג משתף פעולה ברצון, בניגוד למה שציפיתם. מה שעדיין מפריע לכם יכול להיפתר בקלות רבה. זה תלוי רק בכם. תפסיקו ליצור בעיות מלאכותיות במקום שאין לכך שום סיבה. חסר לכם אקשן? הירשמו לסדנא מאתגרת. כך או אחרת, הטו אוזן לאנשים אשר חוו התנסויות דומות לאלו שלכם. הגיעה העת לצעד שאינו מושפע מדעתם של הסובבים אתכם.


יום טוב. הרצונות שלכם מתגשמים. המזל מאיר פנים וכדאי לנצל את ההזדמנות להשיג את מבוקשכם. כבר בתחילת השבוע מומלץ לחפש וגם למצוא פעילות מגוונת ומעניינת שתהפוך את השהייה המשותפת עם בני המשפחה לחוויה של ממש. טיפ: להפעיל יוזמה וקצת יותר מאמץ מאשר רביצה פסיבית על הספה. אל תתרגשו מדברי ביקורת של אנשים שממילא אינכם מכבדים את דעתם.

מאמרים קשורים

Back to top button