הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 25.6

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

יום מתוח בו אתם מוצאים את עצמכם במצב של עימות מול מישהו שאיתו יש לכם עניין מובהק לשמור על שתוף פעולה עסקי. הדבר גורם לכם לעוגמת נפש רבה. קשה לכם לעמוד בלחץ כיוון שברור לכם הסיכון הכספי שבעניין זה. נסו לגייס את החושים שלכם כדי לחמוק בשלום מהמלכודת. הפעילו את כישורי התקשורת והדיפלומטיה. הסיכוי להצליח- גבוה. זכרו כי מוטב להיות לבד אך חופשיים, מאשר בצוותא אך כבולים.


שיפור במצב הכלכלי גורם לכם לרצון בלתי נשלט לבזבז כסף. נסו להתאפק. ייתכן כי צפויה לכם הוצאה גדולה שלא תכננתם. הזמנה לנסיעה שחלמתם עליה הרבה זמן עומדת להתממש. ההמלצה היא לבדוק את כל הפרטים הרלוונטיים ובעיקר אלה הקשורים לאירוח. אנשים שאתם סומכים עליהם בקטע הזה עלולים לאכזב וכדאי להכין אלטרנטיבה, על כל מקרה שלא יבוא.

אם אתם תוהים בנוגע לרגשותיו כלפיכם של אדם נחשק, ייתכן כי החמצתם רמז שהוא שיגר אליכם. יום מתאים לפעילות רומנטית. סוף סוף פגשתם מישהו שנראה מתאים להגשים איתו פנטזיה. למי שנמצא בקשר קבוע -היום תגלו צדדים חדשים ומפתיעים אצל בן/ת הזוג, למרות שחשבתם שכבר אי אפשר להפתיע אתכם. הדבר גורם לכם התרגשות חיובית והנאה מרובה.



חברים קרובים מפתיעים אתכם. עליכם לגלות ערנות כלפי אנשים שמנסים להתקרב אליכם. בדקו הצעות רומנטיות בצורה מעמיקה. אל תיקחו סיכונים בענייני הלב. למרות הרצון הטוב והאופטימיות הבריאה שלכם, נראה שלאחרונה אתם לא עושים בחירות בצורה הפועלת לטובתכם. הימנעו מלעשות טעויות שיביאו לכם רק עוגמת נפש. האושר והעושר בהישג יד, אבל השגתם תלויה בגישה רכה ועדינה יותר.


כדאי שתשתחררו מרגשות האשמה שהתעוררתם איתם בבוקר. אתם עושים את מה שאתם יכולים כתגובה לסביבה. נכון שאין טעם להתלונן אך מצד שני, גם אינכם יכולים לפעול בחלל ריק, ללא כול שיתוף פעולה. שמרו על שלווה פנימית. אל תעשו "דווקא" אך הבהירו באסרטיביות את עמדתכם, דברו על זה! העתיד מבשר על הצלחה ואושר אך מזהיר מפני התנשאות ושחצנות.

כשהפנטזיות שלכם לא מתגשמות אתם נכנסים למצב של דכדוך שאחרים לא מבינים את מקורו. אתם יכולים להפוך את היום הזה למוצלח ביותר במידה ותשכילו לנצל את מה שיש ולמצות את הטוב. הרבה מאוד תלוי בכם. גם אם אינכם ערים לעובדה יש לכם השפעה דרמטית על הסביבה. העתיד צופה ניתוק מהשפעות קודמות, והליכה אל עתיד טוב יותר.


תחושת תסכול מתעוררת אצלכם, אולי בגלל ההכרה שאתם פועלים בלי הפסקה בלי פידבק מהצד השני. הציפיות שלכם קצת מוגזמות ויתכן כי דרושה מידה גדושה יותר של העזה והגדרה של מה אתם רוצים. אדם אשר בשמו מופיעה האות 'מם' מצליח להוציא אתכם מהשלווה שבה הייתם שרויים לאחרונה. הקוסמוס רומז כי דרושים שינויים. רק התחדשות ומהפך עשויים להוביל להצלחה.

אתם מתחברים לחושניות שלכם וטוב שיש לכם הזדמנות לממש אותה. האפשרות לבניה של קשר היא בשיאה. תנו לעצמכם לזרום עם ההתרחשויות. אולי אתם לא לגמרי בטוחים אבל אם לא תנסו- לעולם לא תדעו. אחד השיעורים שעליכם ללמוד זה כיצד להתמודד עם דחייה- אם תבוא. הקוסמוס מעודד אתכם לכפר על מעשים שעשיתם בעבר ולהיגמל מהרגלים פסולים.


משהו כבד 'יושב' לכם על הלב, ואם לא תימצאו את הרגע להוציא- עלולה להתרחש התפרצות שלא במקומה, ומול האדם הלא נכון. המועקה שאתם חשים מכוונת כלפי אדם קרוב שמצליח בימים אלה להוציא את הצדדים האפלים ביותר שלכם. למה אתם מחכים? אין טעם להמתין לניסים. דברו. עיתוי מבורך. העתיד שלכם קשור בהרגשה נפלאה שבאה בעקבות שחרור מדאגה.


צפויה נסיעה ארוכה במהלכה אתם עתידים לפגוש אדם שאתם מנסים לעזור לו. למרות הקשיים תצליחו להגיע לתוצאה משביעת רצון. אתם נלחמים כדי לקדם אינטרסים של מישהו אחר וכלל לא בטוח שמעריכים את מה שאתם עושים. כדאי לקיים שיחה בין הצדדים הנוגעים בדבר ובמידת האפשר תוציאו את עצמכם מהסיטואציה המעיקה. הסובבים אתכם מחקים את מעשיכם, היו זהירים בדוגמה שאתם נותנים להם.

יופי של יום. אז נכון שלמען האהבה אתם מוכנים לעשות כמעט הכול, אבל כשהדברים באים לכם בקלות ובטבעיות, אתם חשים בהתרוממות רוח של ממש. מפגש מקרי גורם לכם להתרגש. אדם מקסים פורץ לתוך החיים שלכם בסערה ואתם מרשים לעצמכם להתלהב ולגלוש על ענן רומנטיקה. קשה לכם לשלוט ברגשות על ידי ההיגיון? לא נורא. מותר להיסחף לפעמים. אהבה גדולה תשיג אתכם ברגע בו תצאו לחפש אותה, אל תאמינו בהצלחה ללא השקעה.


אתם בוחרים להתרפק על אלה שגם בעבר הציעו לכם כתף ותמיכה. ווידוי רגשני עושה לכם טוב על הלב. סוף-סוף צפויה לכם שפה משותפת עם רומנטיקנים כמוכם. הישמרו מטיפוס הרפתקן אשר מנסה לאתגר אתכם במישור הרגשי. ייתכן שעצם הכיבוש חשוב לו יותר מאשר המשכיות הקשר. זה הזמן הנכון להשקיע ביכולותיכם הנסתרות, בעיקר לצורך ריפוי וסיוע לזולת.

מאמרים קשורים

Back to top button